طرح توجیهی پودر زغال از سبوس گندم و برنج

طرح توجیهی پودر زغال از سبوس گندم و برنج

محصولات هر کدامشان دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند و به همین دلیل باید قبل ازاینکه هر نوع اقدامی برای بررسی های اقتصادی و مالی و فنی طرح صورت بگیرد باید به این ویژگی ها توجه شود و آنها را بهتر شناخت.می توان گفت که کسب اطلاعات در مورد ویژگی های یک محصول باعث می شود تا آنرا بهتر و بیشتر بشناسیم و این شناخت میتواند راهنمایی کامل و جامع برای ما باشد تا به درستی روش و شیوه های عملیات تولیدی و همچنین محاسبات لازم را به نتیجه برسانیم.

کد آیسیک طرح توجیهی پودر زغال از سبوس گندم و برنج

طرح توجیهی مربوط به تولید انواع زغال دارای کد آیسیک به شماره ی 37201137 می باشد

موارد مصرف پودر زغال از سبوس گندم و برنج

لازم است که بگوییم زغال از طریق ضایعات چوب بوجود می آید و دارای نوع های مختلفی است که هریک کاربردی دارند.انواع زغال عبارت است از : زغال عادی ، زغال لیمو ، زغال ریخته گری ، زغال فشرده و... .

زغال لیمو برای مثال جزوه زغال های مرغوبی می باشد که از چوب های درخت لیمو تهیه می گردد.دوام این زغال بسیار بالاست و یکدست میسوزد و بطور اصلی برای قلیان مورد استفاده قرار میگیرد.یا مثلا زغال فشرده که از خرده چوب و کاه و... تهیه میگردد و بطور کلی کیفیتی پایین تر از زغال معمولی دارد و ارزان تر است و در مقایسه با دیگر زغال ها دوام بیشتری دارد و از آن بیشتر برای تهیه ی کباب در گریل و منقل بصورت 1 بار مصرف استفاده میکنند.

علاوه بر مواردی که گفته شد، از زغال در موارد دیگری نظیر زغال اکتیو و یا زمینه های پزشکی استفاده میکنند.

اهمیت طرح تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

امروزه شاهده این هستیم که جهان به سمت تولید و همچنین صادرات و ارزش افزوده می رود .در این میان می توانیم بگوییم که در دنیای امروز سیاست نیز به دست اقتصاد دانان پیش می رود.از اهداف مهم توسعه ی کشور و چشم انداز 20 ساله ی کشور صادر نمودن کالاهای غیر نفتی است(امروزه صادراتی که در ایران صورت میگیرد به کالاهای نفتی مربوط می شود.)

هزینه ی راه اندازی خط تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

تمام تجهیزاتی که برای راه اندازی خط تولید نیاز می باشد طبق مبلغی که از شرکت های تامین کننده ی خط تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج استعلام نموده ایم مبلغی حدود 860 میلیون ریال می باشد.

سرمایه ی لازم برای تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

میزان بودجه ی مورد نیاز برای ساخت این محصول بالای ده میلیارد تومان می باشد.

سالیانه 405 تن ظرفیت تولید دارد.

زمین لازم برای این طرح 5500 متر مربع باید مساحت داشته باشد.

این طرح 16 نفر نیرو را به اشتغال وا می دارد.

دوره ی ساخت این پروژه یکساله می باشد.

میزان سرمایه ی ثابت در طرح 6918 میلیون ریال می باشد.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.