اگر نمیتوانید پیگیر مراحل ثبت شرکت باشید و کارهای ثبت شرکت را انجام دهید و فرصت این کار را ندارند برای خرید  شرکت رتبه دار و خرید شرکت بدون رتبه میتوانید به موسسه ی با سابقه و باتجربه ی تکسفیر مراجعه کنید .

برای افرادی که زمان کافی برای ثبت شرکت ندارند و زمانی را ندارند تا برای اخذ رتبه ی شرکت خود بگذارند، خرید شرکت ثبت شده یا آماده راه مناسبی برای رسیدن به اهداف است .

خرید و فروش شرکت

هزینه خرید و فروش شرکت

در زمینه ی هزینه خرید و فروش شرکت مسائل گوناگونی تعیین کننده ی هزینه ی شرکت هستند نوع شرکت و توجه به شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسئولیت محدود و… از اولین موارد است که در هزینه ی خرید و فروش شرکت نقش بسزایی دارد،‌ اگر شرکتی رتبه داشته باشد هزینه آن بالا تر از شرکتی است که رتبه نداشته باشد .

همچنین‌ نوع رتبه شرکت از قبیل رتبه پیمانکاری ،‌ رتبه مشاور و… متفاوت است ،‌ مدت زمانی که از ثبت شرکت گذشته باشد تاثیر گذار است و هرچه شرکت قدیمی تر باشد قیمت آن بالا تر است ، دارا بودن کد اقتصادی و نداشتن بدهی مالیاتی توسط آن شرکت بسیار مهم است ، در شرکت های رتبه دار هرچه زمان حضور مهندس در شرکت بیشتر باقیمانده باشد آن شرکت از هزینه ی بالاتری برخوردار است .

برای شرکت در مناقصات و مزیدات و پیروزی و کسب اعتماد کارفرما و موفقیت در کار خود باید با توجه به فعالیت اقتصادی خود به خرید رتبه بندی اقدام کنید .

 

خرید شرکت

مزایای خرید شرکت ثبت شده

با خرید  شرکت آماده  در زمان صرفه جویی میکنید زیرا شما زمانی را صرف انجام مراحل ثبت شرکت نمیکنید ،مراحلی مثل اخذ کد اقتصادی ، گواهی مالیات بر ارزش افزوده را طی نمیکنید و از سابقه ی شرکت خود میتوانید استفاده کنید همچنین نیازی نیست زمان خود را صرف گواهی عدم سوء پیشنه برای انجام مراحل ثبت شرکت کنید .

اگر شرکتی که شما خریداری کرده اید کارکرد داشته باشد میتوانید از سابقه و رزومه‌ی شرکت در فعالیت ها و کسب و کار خود استفاده کنید و دارای اعتبار بیشتری در انجام کار ها در دید کارفرما خواهید داشت .

اگر شرکت شما دارای رتبه باشد با پشت گرمی بیشتری در مزایدات و مناقصات شرکت ها خواهید داشت و زمان خود را برای انجام مراحل اخذ رتبه تلف نخواهید کرد. و وقت خود را صرف رشد اقتصادی و کاری خود میکنید .

هنگامی که بخواهید شرکت مد نظر خود را خریداری کنید بدون هیچ اتلاف وقت و بدون هیچ دردسری صاحب تمام دارایی‌ها ، سهام و یا سهم‌الشرکه و… میشوید .

با رتبه بندی شرکت ها و گرید شرکت ها میتوانید برای کار فرمایان رتبه ی خود را مشخص کنید تا اعتبار شما و شرکتتان و صلاحیت شما به وضوح مشخص شود تا در مناقصات و مزایدات شرکتها امتیاز کسب کنید .

خرید کلیه ی رتبه شرکتها در رشته های گوناگون را به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر بسپارید .

خرید رتبه ی شرکت های مشاور در رشته های : شهرسازی و معماری ، راه و ترابری ، مهندسی آب مطالعات کشاورزان ، مخابرات ، انرژی ، معدن ، صنعت ،نفت و گاز را به موسسه ی حقوقی تکسفیر بسپارید .

خرید رتبه ی شرکت های پیمانکاری در رشته ی ،ساختمان ،صنعت و معدن ، راه و ترابری ، ارتباطات ، نفت و گاز ، تاسیسات ،کشاورزی ،آب ،انرژی ،مرمت آثار باستانی ،کاوش های زمینی ره به موسسه ی با تجربه و با سابقه ی تکسفیر بسپارید .

خرید رتبه شرکت های انفورماتیک در انواع رشته های تولید و پشتیبانی موارد سخت‌افزاری Mainframe  ،تولید و ارائه بخش های رایانه‌ ای غیرMainframe  ، تولید و ارائه قطعات جانبی و ملزومات ، تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی ، تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش کاربر ، تولید ، ارائه و پشتیبانی پکیج های نرم‌افزاری از جمله نرم افزارهای محتوا محور ، ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه ، سیستم و ابزارها ، خدمات شبکه‌های اطلاع رسانی ، شبکه داده‌های مخابراتی و رایانه ای ، تامین امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ( پنتست ) ، مشاوره ، طرح ریزی و نظارت بر اجرای پروژه های انفورماتیکی ، آموزش و پژوهش در حوزه های انفورماتیک ، خدمات پشتیبانی در حوزه های انفورماتیک ، سیستم های اتوماسیون صنعتی و سازمانی ، ارائه سیستم های ویژه را به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر بسپارید .

همچنین میتوانید در خرید شرکت با رتبه بندی شرکت های EPC طرح و ساخت در کلیه ی رشته ها اعم از رشته طرح و ساخت ساختمان ، رشته طرح و ساخت آب ، رشته طرح و ساخت راه و ترابری،کشاورزی ، دامپروری و منابع طبیعی به موسسه تکسفیر مراجعه کنید و در امنیت کامل و با هزینه ای مناسب و به بهترین نوع ممکن به خرید شرکت خود به صورت رتبه دار در هر زمینه ،رشته ، و هر پایه و رتبه ای ( 1و 2 و 3) بپردازید .

مدارک خرید شرکت

مدارک خرید و فروش شرکت

تهیه ی مدارک شناسایی کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه ی اعضاء و سهامداران فعلی و جدید شرکت .

کپی از روزنامه رسمی تاسیس و آگهی تاسیس شرکت .

اگر تغییراتی در شرکت ها انجام شد تهیه ی کپی از آگهی آخرین تغییرات شرکت .

 

فروش شرکت

برای فروش شرکت خود در زمانی که قصد ادامه فعالیت در شرکت را به هر دلیلی ندارید میتوانید به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کرده و اقدام به فروش شرکت خود کنید .

با فروش شرکت خود مسئولیت ها و کلیه ی امور شرکت خود را به فرد دیگر میسپارید و اعضای شرکت فعلی خارج میشوند و اعضای جدید که خریدار شرکت هستند وارد شرکت میشوند و از تاریخ خرید شرکت به بعد مسئولیت ها به طور کامل به اعضا جدید شرکت واگذار میشود با خرید و فروش شرکت هم فروشنده ی شرکت میتواند به جای پرداخت هزینه برای انحلال میتوانید به فروش شرکت خود اقدام کنید .

و از خریدار پول دریافت کنید همچنین خریدار شرکت نیز میتواند در زمان کم صاحب شرکت شوند و کسب و کار خود را به سرعت گسترش داده و در مناقصات و مزایدات شرکت کنید.از طرفی انحلال شرکت ها مراحلی را به همراه دارند که با فروش شرکت خود از این مراحل فارغ میشوید.نقل و انتقال شرکت خود را به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر بسپارید .

 کارشناسان موسسه حقوقی تکسفیر با تجربه ی کاری بالا میتوانند شما را در خرید شرکت یاری نمایند و همچنین میتوانند در امور فروش شرکت نیز برای شرکت شما مشتری پیدا کنند و مراحل نقل و انتقال را در کمترین زمان ممکن به انجام رسانند و برای موفقیت شما تمام تلاش و تجربه ی خود را دارند.

خرید و فروش شرکت ثبت شده

خرید و فروش شرکتهای پیمانکاری ، خرید و فروش شرکتهای مشاور ، خرید و فروش رتبه شرکتها ، خرید و فروش رتبه بندی شرکتها ، خرید و فروش شرکتهای پیمانکاری و مشاور ، تخصص ما و کارشناسان ماست. مشاوره رایگان با موسسه حقوقی تکسفیر با شماره گیری :

 84 24 40 32 - 026      ||||       174 1986 - 0912

خرید و فروش شرکت ثبت شده

خرید و فروش رتبه بندی شرکتها به دسته بندی آنها و نوع شرکت بستگی دارد ، که به انواع شرکتها اعم از شرکتهای پیمانکاری و مشاوره در قیمت و رده های مختلف به فروش میرسند.خرید و فروش شرکتهای ثبت شده ، خرید و فروش رتبه بندی شرکتها را با مشاوره ای مطمئن با کارشناسان ما انجام دهید : 34145-026

رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری دارای 5 رتبه ، که بالاترین آن 1 و پایین ترین آن 5 می باشد.

1.       پیمانکاران پایه یک

2.       پیمانکاران پایه دو

3.       پیمانکاران پایه سه

4.       پیمانکاران پایه چهار

5.       پیمانکاران پایه پنج

رتبه بندی شرکت های مشاور نیز، دارای 3 رتبه که بالاترین آن 1 و پایین ترین ان 3 می باشد.

1.       ارزشیابی ( دقیق و کامل(

2.       تخصص و تجربه (مرتبط با فعالیت(

3.       توان مالی ( شرکت منظور(

رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری در رشته های : ساختمان و ابنیه ، راه و ترابری ، صنعت و معدن ، ، تاسیسات و تجهیزات ، کشاورزی ، آب ، نیرو ، مرمت آثار باستانی ، کاوش های زمینی ، نفت و گاز و ارتباطات است.

رتبه بندی شرکتهای مشاوران در رشته های : گروه شهرسازی و معماری ، گروه راه و ترابری ، ، گروه مهندسی آب ، گروه مطالعات کشاورزان ، گروه پست و مخابرات ، گروه انرژی ، گروه نفت و گاز ، گروه معدن ، گروه صنعت و گروه تخصص های مشترک است.

خرید و فروش شرکت ثبت شده ، ثبت شرکت در کرج و تمامی دیگر استانها ، خرید و فروش رتبه بندی شرکتها ، خرید و فروش شرکتهای پیمانکاری در کرج با اطمینان خاطر ، توسط موسسه حقوقی تکسفیر انجام دهید.

در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص خرید و فروش شرکت ثبت شدهدر کرج و دیگر استانها اعم از :

•        خرید و فروش شرکت ثبت شده

•        خرید و فروش شرکت ثبت شده در کرج

•        خرید و فروش شرکت ثبت شده در تهران

•        خرید و فروش شرکت ثبت شده در اصفهان

•        خرید و فروش شرکت ثبت شده و تمامی دیگر استانها

 

خرید و فروش شرکت ثبت شده

 

ثبت شرکت یک امر بسیار مهم برای انجام فعالیت های تجاری می باشد ، با ثبت شرکت می توان امتیازات بسیار زیادی را وارد فضای کاری نمود و قرار داد های رسمی را منعقد نمود.با ثبت شرکت می توانید در بسیاری از مزایده ها و مناقصات مرتبط با نوع فعالیت شرکت ، مشارکت داشته باشید و از مزایای آن بهره مند شوید.

ثبت شرکت در موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر با راهنمایی و بهره گیری از کارشناسان با تجربه و مجرب در زمینه های : موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت شرکت در کرج،ثبت برند،ثبت برند در کرج،کد اقتصادی،اخذ کد اقتصادی همراه شماست

 

 

  • ثبت شرکت
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت سهامی عام
  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ثبت مؤسسه
  • ثبت شرکت تعاونی
  • ثبت شرکت در مناطق آزاد
  • ثبت شرکت خارج از کشور
  • ثبت شرکت تضامنی
  • ثبت شرکت نسبی

 

برای خرید شرکت و یا فروش شرکت ثبت شده می توانید به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه و راهنمایی های لازم در خصوص خرید یک شرکت ثبت شده معتبر و یا شرکت ثبت شده رتبه دار را دریافت نمایید .

 

بسیاری از افراد بعد از ثبت شرکت ، با توجه به شرایط و ضوابط موجود اعلام به واگذاری شرکت مربوطه می نمایند و با تعیین قیمت مناسب برای شرکت ثبت شده ، می توانند امتیازات و اختیارات شرکت را به شرکا و سهام داران جدید تحویل نمایند .

 

برای خرید شرکت نیاز است تا شما کلیه امور حقوقی و ثبتی را توسط کارشناس ثبت با تجربه انجام دهید .

برای دریافت اطلاعات جامع تر در زمینه ثبت شرکت، ثبت شرکت سهامی عام ، ثبت شرکت سهامی خاص ، ثبت شرکت تضامنی و ثبت شرکت با مسوولیت محدود می توانید با مشاورین موسسه حقوقی تکسفیر در ارتباط باشید .

با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 84 24 40 32 - 026      ||||       174 1986 - 0912

از همراهیتان سپاسگزاریم.

ثبت شرکت در کرج و دیگر استانها "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر ، میزبان شما بزرگواران هستیم."

 

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026      ||||       174 1986 - 0912

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.