ثبت برند در کهگیلویه و بویراحمد

یکی از عواملی که می تواند در رشد و پیشرفت فعالیت های تجاری و اقتصادی تاثیر به سزایی بگذارد ثبت برند می باشد چرا که امروزه به دلیل گسترش و ازدیاد جمعیت در شهر ها و استان ها موجب گردیده که طبق قوانین و مقررات برای دریافت امتیازات کاری اقدام نماییم تا با خیالی آسوده و مطمئن به فعالیت ها و کسب و کار خود ادامه دهیم

از این جهت موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر با داشتن بیش از ده ها سال تجربه آماده همکاری و خدمات رسانی امور ثبتی از جمله ثبت برند در کهگیلویه و بویر احمد، ثبت تغییرات برند، ثبت برند،ثبت برند در کرج و ... با کمترین هزینه و صرف زمانی می باشد برای ثبت برند خود در موسسه ی حقوقی تکسفیر اقدام کنید

برای ثبت برند خود اقدام کنید یکی از استان‌های جنوب کشور ایران کهگیلویه و بویراحمد است و مرکز این استان شهر یاسوج است. که دارای جمعیتی معادل بیش از 700 هزار نفر می باشند.

این استان از نظر وضعیت اقتصادی به عنوان یکی از ناحیه های کشاورزی و دامپروری به حساب می آید. که صنایع موجود در استان کهگیلویه به دو گروه تقسیم می شود که شامل صنایع دستی و صنایع ماشینی، که از این میان بزرگترین صنعت موجود در این استان صنعت نفت می باشد. و معدنی دارای معادن مس، بوکسیت، گوگرد، فسفات و ... می باشد. که جهت تغییرات شرکت می توانید در این زمینه ها اقدام نمایید.

شرایط ثبت برند

ما میتوانیم شرایط ثبت برند را برای شما مهیا سازیم علامت تجاری باید از خلاقیت و نوآوری برخوردار باشد.به عبارت دیگر می توان گفت علامت تجاری نباید تکراری و یا مشابه علایم مستعمل قبلی باشد.

برند باید طوری طراحی، ترسیم و تعیین می شود که موجب خطا، اشتباه، فریب و گمراهی مخاطب و مشاهده کننده نگردد.برند نباید طوری ترسیم گردد که در نظر مشتری ایجاد اشتباه کرده و وی را در تشخیص و تمییز علامت تجاری دیگر که قدری با هم مشابهت دارند، دچار سردرگمی و انتخاب نادرست کند.

ایجاد اشتباه در نظر مشتری گاه ممکن است با انتخاب نام منطقه ای خاص به عنوان علامت تجاری برای کالایی مشخص که در اصل بین کالا و آن منطقه ارتباطی وجود ندارد ، صورت پذیرد به نحوی که مصرف کننده به تصور اینکه کالا متعلق به آن منطقه است راجع به نوع و مبدا جنس دچار اشتباه شده و در انتخاب و خرید کالا گمراه گردد.

برای انجام کلیه ی امور ثبتی خود تنها کافیست با موسسه ی حقوقی تماس بگیرید بدیهی است متصدی ثبت از ثبت طرح ها و نشان هایی که آرم و علامت شرکت و موسسه دیگری را تداعی نمایند خودداری بعمل می آورند.

همچنین، علامت تجاری یک شرکت باید در میان علایم شرکت های مشابه، مشخص و متمایز باشد و توسط افراد عادی بسهولت تمیز داده شود.

مراحل ثبت برند در کرج توسط موسسه تکسفیر

شما میتوانید مشاوره ای مفید در جهت ثبت برند از کارشناسان ما دریافت کنید اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر، از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در کرج به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

 ما میتوانیم شما را برای رسیدن به هدفتان آماده کنیم و برند شما را در طبقه ی کاریتان به ثبت برسانیم

شما باید به این نکته توجه کنید که هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.