ثبت برند در لرستان

شما میتوانید با ثبت برند خود کیفیت و کمیت محصول خود را حفظ کرده و به ثبت برسانید ثبت برند در لرستان از امور ضروری در ایجاد شغل مناسب می باشد چراکه با ثبت برند می توانید تولیدات و فعالیت های خود را در سطح شهر و کشور و حتی کل جهان گسترش دهید و شناخته شوید.

اگر شرکتی تاسیس کنید ولی آن را به ثبت نرسانید و تلاش بسیاری را در جهت فعالیت شرکت خود انجام دهید و در مکان دیگری یک شرکت دیگر هم نام با شرکت شما محصولات یکسانی را تولید کنند مردم به کدام می توانند اعتماد کنند.

ولی اگر ثبت برند کنید با خیالی آسوده تمام زحمات شما به نتیجه می رسد و کسب اعتماد از سوی مردم و ارگان های دولتی می نمایید ما میتوانیم شما را در ثبت برند یاری کنیم و برای رسیدن شما به هدفتان تمام تلاش خود را داریم

ثبت برند و لوگو

یکی از استان های جنوب غربی کشور ایران استان لرستان می باشد که این استان جزو سیزدهمین استان کشور ایران به حساب می آید و مرکز این استان، شهر خرم آباد است.

مناطق دیدنی و گردشگری استان لرستان به دلیل دارا بودن رشته کوه های زاگرس و منابع آبی از موقعیت مناسبی از لحاظ گردشگری برخوردار است و از مهمترین گردشگاه‌ها و دیدنی‌های طبیعی استان لرستان می‌توان به این مکان‌های زیر اشاره نمود:

دریاچه گهر، سپیددشت، اشترانکوه، مجموعه تالاب‌های پلدختر، آبشارها و ...

موقعیت اقتصادی این استان از لحاظ صنعتی شامل: دامپروری، کشاورزی، صنایع ساختمانی، سرامیک، پوشاک، صنایع دستی، شیمیایی و ... اشاره نمود. که شغل دامپروری از جمله فعالیت های مهم اقتصادی مردم این استان به شمار می‌رود. از لحاظ صنعتی نیز این استان در حال توسعه می‌باشد و جهت ثبت برند و امور ثبتی دیگر می توانید با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید.

مراکز آموزش عالی و دانشگاهی استان لرستان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خرم‌آباد

دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد

دانشگاه علوم پزشکی لرستان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بروجرد

دانشگاه لرستان

دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز

دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد

دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پلدختر

دانشگاه آزاد ازنا

دانشگاه آیت‌الله بروجردی

دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

دانشگاه آزاد اسلامی دورود

حوزه علمیه کمالیه

در ادامه به نحوه و چگونگی ثبت برند می پردازیم.

شرایط ثبت برند

با انجام کلیه امور ثبتی خود در موسسه ی تکسفیر رضایت کافی از کار ما را خواهید داشت علامت تجاری باید از خلاقیت و نوآوری برخوردار باشد.به عبارت دیگر می توان گفت علامت تجاری نباید تکراری و یا مشابه علایم مستعمل قبلی باشد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات در زمینه ی مدارک مربوط به ثبت برند در لرستان ،نحوه ثبت برند در لرستان با مشاوره ی ما کار خود را پیش ببرید و پیشرفت داشته باشید علامت تجاری باید بنحوی طراحی، ترسیم و تعیین می شود که موجب خطا، اشتباه، فریب و گمراهی مخاطب و مشاهده کننده نگردد.

علامت تجاری نباید طوری ترسیم گردد که در نظر مشتری ایجاد اشتباه کرده و وی را در تشخیص و تمییز علامت تجاری دیگر که قدری با هم مشابهت دارند، دچار سردرگمی و انتخاب نادرست کند.

ایجاد اشتباه در نظر مشتری گاه ممکن است با انتخاب نام منطقه ای خاص به عنوان علامت تجاری برای کالایی مشخص که در اصل بین کالا و آن منطقه ارتباطی وجود ندارد ، صورت پذیرد به نحوی که مصرف کننده به تصور اینکه کالا متعلق به آن منطقه است راجع به نوع و مبدا جنس دچار اشتباه شده و در انتخاب و خرید کالا گمراه گردد.

بدیهی است متصدی ثبت از ثبت طرح ها و نشان هایی که آرم و علامت شرکت و موسسه دیگری را تداعی نمایند خودداری بعمل می آورند.

همچنین، علامت تجاری یک شرکت باید در میان علایم شرکت های مشابه، مشخص و متمایز باشد و توسط افراد عادی بسهولت تمیز داده شود.

مراحل ثبت برند در کرج توسط موسسه تکسفیر

شما باید برای انجام مراحل به نحو صحیح و درست ابتدا یک مشاوره ی خوب داشته باشید اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما درثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

مراحل ثبت برند در لرستان به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

ثبت برند در لرستان

ما میتوانیم مشاوره ای دقیق و صحیح به شما ارائه کنیم

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

کلیه ی پرسش ها و سوالات خود را از کارشناسان ما جویا باشید و به نحو احسنت به پیشرفت کاری خود ادامه دهید

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.