ثبت برند در زرین شهر

امروزه باتوجه به گسترش فعالیت های تجاری و برندینگ و ایجاد رقابت در بین صاحبان حرف در موضوع فعالیت های مختلف تولیدی ،خدماتی و اقتصادی لزوم ثبت برند معتبر در بین رقیبان تجاری از اهمیت خاصی برخوردار است.

همچنین ثبت شرکت در زرین شهر می تواند از موقعیت های مناسبی در پا گذاشتن به دنیای گسترش تجارت می باشد تا احساس رقابت بین تجارت بیشتر گشته و می تواند توسط مزایای ثبت شرکت از تسهیلات بانکی و خیلی چیزهای دیگر بهره مند شد.

زرین شهر با توجه به دارا بودن جمعیتی بالغ بر بیش از 95 هزار نفر از موقعیت مناسبی جهت ثبت شرکت برخوردار است و زرین شهر در جنوب غربی استان اصفهان قرار دارد. این شهر از دیدگاه صنعتی به جهت همجوار بودن با کارخانه های بزرگ صنعتی مانند مجتمع فولاد، ذوب آهن، سیمان سپاهان و شهرک های صنعتی بسیار از شهرهای بزرگ صنعتی کشور ایران می باشد.

محصولات کشاورزی در زرین شهر و شهرهای اطراف آن مانند برنج از فراورده های مهم این شهر می باشد. از جمله مناطق مهم کشت برنج در زرین شهر می‌توان به قروق، طوله شغالی و باغ آقا اشاره کرد.

از دیدگاه جغرافیای اقتصادی شهر لنجان از مکان های مهم و بزرگترین محل در کارخانه کشور ایران می باشد. و شامل تعداد زیادی صنعت و کارخانه های کوچک و بزرگ می باشد که موجب رونق و گسترش آبادانی در این منطقه گردیده است.

زرین شهر دارای ۹ دانشگاه‌ می باشد که عبارتند از:

دانشگاه پیام نور زرین شهر

دانشگاه آزاد اسلامی واحدلنجان

مرکز آموزش علمی کاربردی زرین شهر

دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی فولاد

دانشگاه غیرانتفاعی امین فولادشهر

دانشگاه پیام نور زاینده رود

دانشگاه غیرانتفاعی فرزانگان

دانشگاه پیام نور باغبهادران

دانشگاه صنایع و معادن لنجان

مرکز علمی کاربردی صنایع دفاعی زرین شهر

صنایع در زرین شهر شامل بزرگترین صنایع می باشد که یکی از آنها کارخانه ذوب آهن می باشد و سایر کارخانه های دیگر شامل کارخانه زرین خودرو و سیمان سپاهان را می توان در این منطقه نام برد.

صنایع دستی در زرین شهر که از صنایع بالقوه ای برخوردار است می توانید با دارا بودن مکان مناسب ثبت شرکت صنایع دستی نمایید

صنایع دستی مطرح در زرین شهر عبارتند از:

منبت کاری و معرق کاری بر روی چوب

نقاشی نمودن روی ظروف مینایی

گلیم بافی

قالی بافی

دوخت چرم- رودوزی سنتی (سرمه دوزی) و روبان دوزی

سفال‌گری

چاپ قلمکار

طراحی و نقاشی رنگ روغن و آبرنگ

قلمزنی

مراکز گردشگری زرین شهر شامل:

امامزاده سید هادی محمد روستای هاردنگ

امامزاده باباسبز روستای اُشیان

کنار رودخانه زاینده رود روستای اُشیان

پارک ساحلی شهر سده لنجان

پارک ساحلی شهرچمگُردان

پارک ساحلی زرین شهر

مسجد رحیم خان (جامع) زرین شهر

امامزاده سید ابراهیم ورنامخواست

آبشار شاه‌لولاک در نزدیکی شهر چرمهین

و...

ثبت شرکت

شما می توانید جهت انجام و ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت و... به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر با بیش از ده سال سابقه درخشان تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن امور ثبتی خود را به ثبت برسانید.

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری فوق تخصصی ثبتی، آماده ارائه خدمات ثبت شرکت در ایذه و ثبت تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی در تمامی استان ها و شهرستان های کل کشور می باشد.

شما می توانید اطلاعات خود را در زمینه ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت و ثبت برند از طریق کارشناسان مجرب و متخصص موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تکمیل نمایید.

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در زرین شهر به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

ثبت برند و نام تجاری

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ما میتوانیم شما را به نحو احسنت در انجام مراحل ثبت برند و تحویل گواهی برند ثبت شده ی شما در زمان اندک تمام تلاش خود را داشته باشید و با صداقت کامل شما را به هدفتان برسانیم.

قابل ذکر است که تصدیقی شامل یک نمونه کامل از علامت بر روی آن، به صاحب علامت یا تماینده او، تسلیم می شود. تصدیق مزبور، باید از جمله حاوی تاریخ ثبت علامت و شماره ثبت آن،

اسم و شغل و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت، نوع کالا یا محصول و طبقات محصولی که علامت برای تشخیص آن به کار می رود، تعیین اجزایی که صاحب علامت حق استفاده انحصاری آن را به خود اختصاص داده است،

تاریخ صدور تصدیق، مدت اعتبار ثبت علامت ، و امضای رئیس اداره مالکیت صنعتی و مدیر کل ثبت اسناد و املاک و مهر اداره مزبور باشد. همان طور که اشاره شد،

 

در ظرف سی روز پس از ثبت علامت، اداره کل مالکیت صنعتی باید آگهی حاوی کلیه مطالب مندرج در تصدیق یا گواهینامه را در روزنامه رسمی به هزینه صاحب علامت تجاری منتشر کند.

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.