ثبت برند در کازرون

ثبت برند در کازرون از اقدامات مهمی در ایجاد شغل و فعالیت های تجاری می باشد که می توانید جهت پیشرفت امورتجاری خود از مزایای آن بهره مند گردید. شهر کازرون یکی از شهرهای استان فارس در کشور ایران می باشد که جمعیتی بالغ بر بیش از 260 هزار نفر می باشند که طبق این جمعیت دومین شهر پرجمعیت در استان فارس است و سومین شهر بزرگ در استان فارس است.

این شهر با توجه به مناطق دیدنی، گردشگری، تاریخی و باستانی که دارد می توانید در ثبت برند گردشگری فعالیت نمایید و شهر خود را به تمام بازدیدکنندگان و گردشگران بشناسانید و کسب درآمد کنید.اگر برای ثبت شرکت زمان کافی ندارید و قصد دارید در مناقصات شرکت کنید و مناقصه شما نزدیک است میتوانید اقدام به خرید شرکت کنید و یک شرکت ثبت شده را خریداری کنید برای ثبت برند با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ثبت برند

ازجاذبه‌های دیدنی شهر کازرون می‌توان به شهر تاریخی بیشاپور، باغ نظر، امامزاده سید حسین، تنگ تیکاب، مجسمه شاپور اول در غار شاپور و دشت‌های جنوب شهر کازرون در بخش مرکزی، دشت برم در بخش کوهمره نودان، سرمشهد و دریاچه پریشان در بخش جره و بالاده را نام برد.

این شهر از لحاظ راه های ارتباطی که دارا می باشد از شمال به شهرستان ممسنی و از جنوب به استان بوشهر و فراشبند ارتباط دارد که هرچه راه های ارتباطی مناسبی داشته باشد موقعیت خوبی برای حمل و نقل به نقاط شهرهای مختلف به وجوذ می آید که این خود می تواند موفقیت بیشتری را جهت توسعه شرکت فراهم کند.

کشاورزی و دامداری در شهر کازرون دارای محصولاتی نظیر:

برنج، حبوبات، پنبه، مرکبات و صیفی جات که برخی از محصولات آن جزو محصولات صادراتی می باشد و از طرف دیگر دامداری و محصولات دامی دارای رونق چشم گیری می باشند که شامل:

پوست، فراورده های لبنی، پشم و روغن که از محصولات دامداری شهر کازرون می باشد و شما می توانید محصولات کشاورزی و دامداری خود ثبت شرکت نمایید و محصولات خود را توسعه ببخشید. شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در کازرون مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند و علامت تجاری، مراحل ثبت برند در کازرون به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

برای انجام کلیه ی امور ثبتی خود با ما در ارتباط باشید

کلیه ی امور ثبتی اعم از ثبت شرکت در کرج و ثبت برند در کرج در موسسه ی تکسفیر به نحو احسن به پایان میرسد

پس از ثبت برند

پس از ثبت برند، تصدیقی با الصاق یک نمونه کامل از علامت بر روی آن، به صاحب علامت یا تماینده او، تسلیم می شود. تصدیق مزبور، باید از جمله حاوی تاریخ ثبت علامت و شماره ثبت آن،

اسم و شغل و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت، نوع کالا یا محصول و طبقات محصولی که علامت برای تشخیص آن به کار می رود، تعیین اجزایی که صاحب علامت حق استفاده انحصاری آن را به خود اختصاص داده است،

تاریخ صدور تصدیق، مدت اعتبار ثبت علامت ، و امضای رئیس اداره مالکیت صنعتی و مدیر کل ثبت اسناد و املاک و مهر اداره مزبور باشد.

همان طور که اشاره شد، در ظرف سی روز پس از ثبت علامت، اداره کل مالکیت صنعتی باید آگهی حاوی کلیه مطالب مندرج در تصدیق یا گواهینامه را در روزنامه رسمی به هزینه صاحب علامت تجاری منتشر کند.

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.