ثبت برند در کوار

از امور مورد اهمیتی که برای توسعه فعالیت های تجاری در بین بازار وسیع تجاری در بین برندهای مختلف مدنظر می باشد ثبت برند در کوار می باشد که شهرستان کوار یکی از شهرهای استان فارس می باشد که طبق سرشماری سال95 جمعیتی بالغ بر بیش از 80 هزار نفر جمعیت دارد. این شرستان دارای دو بخش مرکزی می باشد به نام های بخش مرکزی و بخش طسوج

 برای انجام امور ثبت برند خود به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید که بخش طسوج شامل شهرستان هایی شامل: شاه شهیدان، باغان، فتح آباد، دره عسلو، جلال آباد، انجیره و ... می باشد.

این شهرستان دارای موقعیت جغرافیایی می باشد که از جنوب با شهرستان جهرم و از بخش شمال با شهرستان شیراز همجوار می باشد که می توان با وجود این موقعیت های جغرافیایی و ارتباطی که این شهر دارا است در حمل و نقل تولیدات و صادرات نقش اساسی را ایفا کند.

اقتصاد در این شهر می توان به کشاورزی و دامپروی این شهر اشاره نمود که ده جهت مرغوب بودن خاک، در تولید محصولات زراعی و باغی در شهر و کشور این شهر در رده بالایی قرار دارد و محصولاتی همچون، جو، گندم، ذرت، انگور، انجیر و ... را برشمرد. و جهت ثبت شرکت این محصولات کشاورزی اقدام نمود. از فراورده های دامپروری می توان در تولید شیر و گوشت اشاره کرد. که در این شهر 3 کارخانه بزرگ لبنیاتی دایر می باشند که می توانند جهت تغییرات شرکت به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر که بیش از ده ها سال تجربه فعالیت دارد تماس حاصل فرمایند تا با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن امور ثبتی به انجام برسد.

ثبت برند

صنعت در این شهر با احداث بزرگترین کارخانه باعث گردیده که این شهر به یکی ازقطب های مهم، در تولید فولاد تبدیل شود. و کارخانه هایی مانند کوره های آجر فشاری و همچنین کارخانه قند و ده ها واحد صنعتی دیگر در این شهرستان به فعالیت مشغول می باشند.

مراکز علمی که در این شهرستان دایر است به نام های دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علمی کاربردی می باشد که سالانه چندین دانشجو فارق التحصیل گشته و می توانند در ایجاد شغل با سرمایه گذاران شرکت تاسیس نمایند و ثبت برند کنند.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در کوار مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در کوار به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

برای کسب اطلاعات در زمینه های گوناگون ثبت برند تنها کافیست با موسسه ی با تجربه و با سابقه ی ما در ارتباط باشید و با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید

پس از ثبت علامت و نام تجاری

، تصدیقی با الصاق یک نمونه کامل از علامت بر روی آن، به صاحب علامت یا تماینده او، تسلیم می شود. تصدیق مزبور، باید از جمله حاوی تاریخ ثبت علامت و شماره ثبت آن، اسم و شغل و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت،

نوع کالا یا محصول و طبقات محصولی که علامت برای تشخیص آن به کار می رود، تعیین اجزایی که صاحب علامت حق استفاده انحصاری آن را به خود اختصاص داده است،

تاریخ صدور تصدیق، مدت اعتبار ثبت علامت ، و امضای رئیس اداره مالکیت صنعتی و مدیر کل ثبت اسناد و املاک و مهر اداره مزبور باشد. همان طور که اشاره شد، در ظرف سی روز پس از ثبت علامت،

اداره کل مالکیت صنعتی باید آگهی حاوی کلیه مطالب مندرج در تصدیق یا گواهینامه را در روزنامه رسمی به هزینه صاحب علامت تجاری منتشر کند.

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود

برای ثبت برند با ما تماس بگیرید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.