ثبت برند در رودهن

شهرستان رودهن یکی از بخش های شهرستان دماوند است که در ۳۵ کیلومتری استان تهران واقع می باشد و در گذشته دور سالیان سال توسط مهاجرت آذری زبان ارومیه به این دره ی سرسبز و خوش آب و هوا بر می گردد. و ساکنان این شهر دارای مردمی می باشد که علاقه مند به علم و علم دوست هستند و علاوه بر داشتن این حسن، دارای مردمی با فرهنگ و ادب می باشند

اعمال ثبت برند در رودهن می تواند فرصت های شغلی خوبی از جمله کار آفرینی و تاسیس و راه اندازی یک شرکت در جهت اشتغال زایی به وجود آورد. دو دانشگاه در این شهرستان است به نام های دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی که هر ساله فارق التحصیلانی بعد از اتمام تحصیلات خود و یا افرادی که می خواهند کار آفرینی ایجاد کنند می بایست پایه های این طرح را برنامه ریزی نمود.

موسسه حقوقی تکسفیر آماده هر نوع کمک در جهت ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و همچنین اطلاعات جامعی را در اختیار اشخاص تاسیس کننده شرکت و کسب کار جدید می دهد.

ثبت برند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع و بین‌المللی در شهرستان رودهن با بیش از 20 هزار دانشجو، این شهرستان رودهن را به یک شهر دانشگاهی و بزرگی تبدیل نموده است.

این دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور از نظر مدیریت آموزشی و محتوای علمی در بین دانشگاه ها شناخته شده است.

و همچنین به عقیده مردمان بومی رودهن، یکی از عامل های اصلی رشد فرهنگی این شهر تأسیس و راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است که در تغییر فرهنگ مردمان این شهر تأثیر قابل توجهی گذاشته است.و موجب تاسیس و ثبت برند در رودهن و ایجاد کارخانه ها در این شهر شده است.

دانشگاه دیگر این شهر دانشگاه علمی کاربردی رودهن که در سال ۱۳۸۲ در مقطع کاردانی تأسیس و راه اندازی گردید تا به امروز با تعداد هفتصد دانشجو و در دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و تعداد رشته هایی که در این دانشگاه دانشجویان تحصیل می کنند 14 رشته در مقطع کاردانی و 3 رشته در مقطع کارشناسی می باشد.

به برکت تشکیل و ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی در رودهن موجب تاسیس و راه اندازی اداره ها، شهرک های بزرگ، تشکیل مراکز خرید، بازسازی عابر پیاده ها و خیابان ها و ساخت آپارتمان های مسکونی و تجاری در بخش های مختلف شهر شده است.

ثبت علامت تجاری

با توجه به این که همچین مراکز آموزشی در این شهر بنا گردید موجب گسترش پیشرفت سریع رد این شهر گردید، و از نظر چمعیتی نیز تعداد افراد به سرعت گسترش یافت. قبولی چند هزار دانشجو در این شهر و اقامت دانشجویان قبولی شهرستان های دیگر استان ها در این دانشگاه آزاد اسلامی در خوابگاه ها و منزل های اجاره ای باعث افزایش رشد جمعیتی این شهر به دو برابر شده است و موج مهاجرت از اطراف شهرها مانند مشهد، مازندران و استان های دیگر رشد جمعیتی این شهر را قابل چشم گیر نموده است.

در دانشگاه آزاد اسلامی "واحد جامع" رودهن به عنوان مرکز اصلی تحصیلات تکمیلی در شرق استان تهران، نقش چشم گیری در عمران و آبادسازی این بخش و کمک به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه اطراف خود شده است.

جهت توسعه و گسترش روابط تجاری و فعالیت های اقتصادی خود باید پس از آماده سازی و برنامه ریزی جهت فعالیت خود نخست می بایست به اعمال ثبت برند پرداخته و سپس فعالیت خود را گسترش دهیم ثبت برند در رودهن به صورت اینترنتی انجام می گردد و تمام پروسه های تاسیس شرکت در رودهن به صورت غیر حضوری باید انجام گیرد

هزینه ثبت برند در رودهن

موسسه ی حقوقی تکسفیر در انجام تمام مراحل ثبت برند و ثبت برند در کرج همراه شماست و شما را همراهی میکند پس از ثبت برند و هویت دادن به شرکت و محصول از حیاتی ترین اقدامات است موسسه ی حقوقی تکسفیر از شما میخواهد تا نگران هزینه ی ثبت برند در رودهن خود نباشید ما با صداقت خود تمام تلاش را داریم تا شما را به هدفتان برسانیم و موفقیت شما مهم ترین امر برای ما محسوب میشود

مدارک ثبت برند در رودهن

با سپردن امور ثبتی خود میتوانید موفق شوید و کسب و کار خود را گسترش دهید تنها کافیست با تهیه ی مدارک ثبت برند به موسسه ی تکسفیر مراجعه کنید

مدارک ثبت برند دررودهن شخص حقیقی:

کارت ملی

کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

کپی شناسنامه

کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

مدارک ثبت برند در رودهن شخص حقوقی:

کپی کارت ملی

کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)

کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

کپی شناسنامه

مراحل ثبت در رودهن

مراحل ثبت برند در رودهن را به موسسه ی حقوقی تکسفیر بسپارید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.