ثبت برند در دولت آباد

با ثبت برند رد دولت آباد به رونق اقتصادی برسید امروزه باتوجه به گسترش فعالیت های تجاری و برندینگ و ایجاد رقابت در بین صاحبان حرف در موضوع فعالیت های مختلف تولیدی ،خدماتی و اقتصادی لزوم ثبت برند معتبر در بین رقیبان تجاری از اهمیت خاصی برخوردار است.

تشکیل شرکت یکی از امور اساسی در تجارت می باشد که جهت گسترش دادن فعالیت های شرکت می بایست ثبت شرکت نمود و با همین شیوه می توان در زیر سایه دولت به راحتی به رونق بخشیدن فعالیت ها اشاره نمود.

امروز می خواهیم در مورد ثبت برند در دولت آّباد بپردازیم که چگونه می توان یک ثبت شرکت موفقی را تجربه نمود و همچنین بعد از به ثبت رساندن شرکت با استفاده از نام تجاری خود اقدام به ثبت برند اختصاصی خود اقدام نمود تا با استفاده از آن در سراسر ایران به عنوان و نام منحصر به فرد دست یافت و برندینگ نجاری قوی را در بازار تجاری بازرگانی امروزه تصاحب نمود.

دولت آباد یکی از شهرهای استان اصفهان در کشور ایران می باشد که از نزدیکترین شهرها به مرکز استان اصفهان می باشد.شما میتوانید امور ثبت برند و ثبت برند در کرج را به ما بسپارید

ثبت برند

شما میتوانید با ثبت برند در دولت آباد به کسب و کار خود گسترش دهید طبق سرشماری، جمعیت شهر دولت آباد بالغ بر ۴۰۰۰۰نفر می باشد. موقعیت طبیعی این شهر با دارا بودن ۳۳رشته قنات در گذشته و معادل ۲۷رشته قنات کشاورزی از لحاظ منظر طبیعی در جایگاه قابل توجهی قرار دارد.

شهر دولت‌آباد از نظر مناطق صنعتی که دارد دارای موقعیت های بسیاری می باشد و فرصت مناسبی برای ایجاد شغل و تاسیس شرکت و سرمایه گذاران فراهم می باشد.

به طوری که غالب سنگ و آجر استان در این ناحیه از اصفهان تولید می شود. کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی هم چون شیشه و بلور، تجهیزات و مصالح ساختمانی، کاغذ سازی، لوازم خانگی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ بسیاری که مواد و مصالح کارخانه‌های بزرگ همانند کارخانه‌های خودرو سازی را تولید می‌کنند.

ما میتوانیم شما را در ثبت برند در دولت آباد یاری کنیم گسترش نمودن شهر دولت‌آباد به عنوان یک بخش مهم و توسعه فیزیکی و زیاد شدن جمعیت، به علت دارا بودن موقعیت خاص مکانی آن می باشد. و از این جهت می توانید ثبت شرکت در حوزه های مختلف نمایید و از موقعیت مناسب شهر دولت آباد برای ایجاد شغل استفاده نمایید.

ثبت برند در کرج

شهر دولت آباد از موقعیت کشاورزی دارای محصولات عمده ای می باشد از قبیل: جو، گندم، ذرت، باغ انگور، گوجه، پیاز و ... می باشد. و همچنین از 34 بخش دامداری سنتی و 5 بخش صنعتی و 20 بخش مرغداری برخوردار می باشدبا ثبت برند در دولت آباد دیگر نگران سواستفاده ی سودجویان نباشید.

صنایع دستی در این شهر به خصوص هنر قالی از برترین صنایع هنری مردمان این شهر به شمار می رفت که می توانید برای دوباره برترین بودن این هنر ثبت شرکت قالی بافی نمایید و از مزایای بیشمار آن بهره مند گردید. از جمله دیگر صنایع شامل: کارگاه طلاسازی و منبت کاری می باشد.

شما می توانید جهت انجام و ثبت شرکت خود به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر با بیش از ده سال سابقه درخشان تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن امور ثبتی خود را به ثبت برسانید.

شما می توانید جهت انجام و ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت و... به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر با بیش از ده سال سابقه درخشان تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن امور ثبتی خود را به ثبت برسانید.

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری فوق تخصصی ثبتی، آماده ارائه خدمات ثبت شرکت در ایذه و ثبت تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی در تمامی استان ها و شهرستان های کل کشور می باشد.

شما می توانید اطلاعات خود را در زمینه ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت و ثبت برند از طریق کارشناسان مجرب و متخصص موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تکمیل نماییدما را در ثبت برند در دولت آباد همراه خود بدانید به ما اعتماد کنید و مراحل را به ما بسپارید.

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 مراحل ثبت برند در دولت آباد به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

امروزه افزایش جعمیت در شهر ها خواهان ثبت برند برای شما میباشند تا شما بتوانید در بین مردم جامعه محبوبیت کسب کنید

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.