ثبت برند مواد داروئی

برای ثبت برند مواد داروئی و مواد بهداشتی برای مصارف پزشکی ،مواد رژیمی برای مصارف پزشکی، غذای کودکان ،انواع گچ شکسته بندی، لوازم زخم بندی، مواد پرکردن دندان ،موم دندان سازی، ضدعفونی کننده ها، مواد نابود کننده حشرات موذی، قارچ کش، مواد دفع نباتات هرزه میتوانید به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید و مراحل ثبتی را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن به نحو احسن مراحل کاری شما را به اتمام برسانیم

مراحل ثبت برند مواد داروئی

اگر میخواهید در زمینه ی ثبت برند مواد داروئی رشت داشته باشید یا اگر به دنبال سود اقتصادی هستید و یا به دنبال یک رقابت خوب در بازار شغلی خود هستید و ایده های بزرگی در زمینه ی تولیدات و اقتصاد خود دارید باید برای انجام مراحل ثبت برند مواد داروئی خود اقدامد کنیدهر تولید کننده و صاحب شغلی برای محصولات خود باید نامی انتخاب کند که مشتریان برای خرید و شناخت محصول بدنبال نام تجاری محصول باشند.

نکات مراحل ثبت برند مواد داروئی

در واقع ثبت برند مواد داروئی در تمامی رشته های مشاغل مختلف با کالاهای متفاوت در زمینه های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و خدمات قابل اخذ می باشد که می تواند به طور مستقیم بر روی کالای قابل عرضه اعتبار بخشی کند و انحصار و حمایت دولت را در پشتیبانی از صاحب برند را به همراه دارد.

نکات در حوزه ی ثبت برند مواد داروئی

سیستم مدیریت برند: برند شما باید همه ی نیازمندی های حوزه ی مورد نظر را تحت پوشش قرار دهند

توجه به تغییرات: به روز باشید و برای علاقمندی های جدید مخاطبان خود احترام قائل شوید

ایجاد برند به عنوان سرمایه گذاری: یادتان باشد که ثبت برند سرمایه است و نه هزینه

برند باید در بردارنده و نشان دهنده ویژگی های محصول باشد و از طرح و رنگ و نقش های ساده ، قابل فهم و زیرکانه در آن استفاده شده باشد.

نام اسامی مشهور قابل ثبت نمی باشد.

تفاوت و تمایز: برند شما باید با رقبای شما، تفاوت داشته باشد

درگیری با احساس و عواطف مخاطب:برای ثبت برند به جای آن که در قدم اول سهمی از جیب مشتری بخواهید، باید سهمی از احساس او را دریافت کنیدکاریزمای برند: سعی کنید به ارزش هایی که مخاطب های شما به آن ها پایبندند توجه داشته باشید

فرهنگ برند: به همه کارمندان آموزش بدهید که ارزش برندتان را بدانند و از آن استفاده نمایند

ثبت برند انتخابی که %50 مشابه یک برند دیگر باشد ممکن نیست .

نام مناطق جغرافیایی قابل ثبت نمی باشد.

مدارک مورد نیاز ثبت برند مواد داروئی

چه مدارکی برای ثبت برند در کرج مورد نیاز می باشد

مدارک مورد نیاز ثبت برند مواد داروئی

ارائه اظهارنامه علامت تنها از طریق ثبت الکترونیکی امکان پذیر بوده

مدارکی هویتی تقاضا کننده

الف) اشخاص حقیقی: کپی از شناسنامه و کپی کارت ملی از همه صفحات و پشت و روی آن

ب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی شرکت و کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء شرکت

مدارك نماينده قانونی: درصورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی (وکیل، دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و…) به عمل آید مدارک آن الصاق گردد.

ده نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از برند درخواست شده حداکثر درابعاد ۱۰×۱۰سانتی متر

درصورت سه بعدی بودن علامت درخواستی جهت ثبت, علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دوبعدی به نحوی که از ۶بعد متفاوت تهیه و درمجموع یک نمونه واحد را بوجود آورند.

تسلیم مدارکی که نشان دهد فعالیت در رشته مرتبط به صورت نمونه جواز اعلامیه تأسیس از صنایع یا پروانه بهره برداری صنایع یا پروانه ساخت وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی یا پروانه کسب و

استفاده از حق تقدم: درصورتی که تقاضا کننده ثبت بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج ازکشوراز مزایای حق تقدم (حداکثر شش ماه) استفاده کند باید مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با ارائه اظهارنامه یا حداکثر ظرف پانزده روز از آن تاریخ ارائه نمایند.

مدارک مورد نیاز ثبت برند بین امللی 

نامه درخواست جهت ثبت بين المللي علامت به اداره ثبت علائم تجاري با ذکر نام های كشورهاي مد نظر شما

معرفي نامه بر روي سربرگ شركت همراه با امضاء مديران و دارندگان حق امضاء همراه با مهرشركت (اشخاص حقوقي) و زمانی که مراجعه وكيل رسمي ارائه وكالتنامه دادگستري الزامی می باشد.

كپي از مدارک هویتی مديران و دارندگان حق امضاء شركت و روزنامه تاسيس و آخرين تغييرات شركت (اشخاص حقوقي) و ارائه كپي مدارک هویتی (اشخاص حقيقي) و در صورت مراجعه وكيل رسمي ارائه وكالتنامه دادگستري الزامی می باشد .

اظهارنامه يا اصل گواهي ثبت برند درايران جهت رؤيت و كپي آن جهت ضبط در پرونده يا   ارائه كپي گواهي ثبت علامت تجاري در کشور مبدا

تكميل فرم به خصوص لاتين بعد ازمشخص شدن كشورهاي موردنظر تقاضا کننده

برگه محاسبه هزينه ها همراه با مهر و امضاء تقاضا کننده

رسيد مربوط به پرداخت هزينه بررسي اظهارنامه ثبت مادرید  

موسسه ی حقوقی تکسفیر شما را در انجام مراحل ثبت برند، ثبت برند در کرج ثبت علامت تجاری همراهی میکند

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.