ثبت برند در پارس آباد

این روزها به دلیل گسترش فعالیت های تجاری ثبت برند های تجاری بیشتر از قبل مورد توجه فعالان امور اقتصادی قرار گرفته است. امروز قصد داریم در مورد نحوه ثبت برند در پارس آباد را به شما عزیزان معرفی نماییم چرا که اگر قصد دارید برندی را ثبت کنید و بتوانید در کل کشور و در صورت تمایل در کل دنیا برند خود را اسم و رسم دار نمایید قطعا می بایست آن برند را به ثبت برسانید تا بتوانید از مزایایی که یک برند ثبت شده دارد برخوردار گردید

برای ثبت برند خود با ما در ارتباط باشید یکی از شهرهای استان اردبیل که در شمال غربی ایران قرار دارد پارس‌آباد است. که از نظر جمعیتی این شهر بالغ بر بیش از 93 هزار نفر دارای جمعیت است. جلگه پارس‌آباد دارای حاصلخیزترین خاک و مطلوب‌ترین شرایط آب و هوایی را برای زراعت دامپروری و باغداری برای مردمان پارس آباد دارد.

شرکت بزرگ کشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین شرکت در نوع خود در کشور و در خاورمیانه با حجم عملیات زراعی، دامی و صنعتی در همین شهر پارس اباد دایر است همچنین وجود کارخانه هایی از قبیل: کارخانه قند، کمپوت سازی، مرباسازی، پنبه پاک کنی و کارگاه تولید لبنیات رونق خاصی را به این شهرستان بخشیده است و ثبت برند را پر اهمیت کرده است.

اشخاصی که قصد توسعه و گسترش و یا حتی تاسیس شرکت و ثبت برند را دارند می توانند با شماره تماس های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر جهت ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت و تغییرات شرکت و امور حقوقی و ثبتی دیگر با کارشناسان و مشاوران مجرب ما تماس حاصل نمایند.

مراحل ثبت برند در پارس آباد

برای انجام مراحل ثبت برند در پارس آباد چند مرحله را باید انجام دهیم پس از فراهم کردن مدارک ثبت برند در پارس آباد باید ابتدا متقاضی با ثبت اظهارنامه خویش تقاضای ثبت از اداره مالکیت صنعتی نماید. پس از دریافت شماره اظهار نامه ثبت علامت تجاری که با سال شروع میگردد و منحصر به فرد و پرونده میباشد روندش در اداره ثبت علامت تجاری شروع می شود. پس از واریز هزینه از طریق درگاه اینترنتی رمز اظهار نامه از طریق سامانه پیامکی به شماره موبایل شما از طریق شماره 201212 ارسال میشود.

مراحل ثبت برند در پارس آباد

اگر تایید کارشناس انجام شد، کارشناس مسئول و رئیس اداره ثبت برند آگهی نوبت اول می شود و میتوانید آنرا در روزنامه رسمی قوه قضاییه درج نمایید. هزینه های پرداختی در اداره روزنامه به صورت برخط میباشد و نیازی به فیش واریزی در بانکها نیست. به مدت زمان 1 ماه با توجه به چاپ در روزنامه رسمی به اشخاص ثالث که در آن طبقه شغلی فعالیت مینمایند اجازه داده میشود که در صورت اعتراض آنرا به اداره مالکیت صنعتی و مراجع قضایی و دادگاهها اعلام نمایند.

نهایت مراحل ثبت برند در پارس آباد

پس از مدت 1 ماه در صورت عدم اعتراض شخص یا اشخاص حقوقی، آگهی دوم رسمی مالکیت صادر می شود و مالکیت ده ساله اعطا می گردد. در طی این روند هر اظهارنامه از فیلتر کارشناس، کارشناس مسئول و رئیس اداره می گذرد و هرگونه مشابهت باعث عدم ثبت و در نهایت رد اظهارنامه می گردد.موسسه ی حقوقی تکسفیر در انجام مراحل ثبت برند در پارس آباد و هرگونه راهنمایی در زمینه ی ثبت برند آماده ی خدمت گذاری به شماست.

لازمه ی ثبت برند در پارس آباد

یک کسب و کار معتبر برای افزایش اعتبار خود باید به داشتن یک برند و نام تجاری ماندگار فکر کند در یک کسب و کار حرفه ای داشتن برند جزء پایه های اصلی آن کسب و کار می باشد ، چون با این عمل هم در ذهن مردم جا گرفته و ماندگار می شود و در این صورت از سو استفاده از آن جلوگیری می شود.

زمانی که ثبت برند انجام می شود، برای جلوگیری از سو استفاده باید قواعد و قوانین مربوط به برند را بداند تا نگران پیشامدهای قانونی و سواستفاده از نام تجاری خود نباشد. ثبت برند در پارس آباد دراداره مالکیت صنعتی جهت حفظ علامت تجاری اختصاصی از سوء استفاده و کپی دیگران بسیار مهم و حتی واجب است.

با ثبت برند در پارس آباد، خدمات و کالای خود را از خدمات و کالاهای مشابه می توانید متمایز کنید. صاحب آن حق انحصاری پیدا کرده و می تواند از کسانی که خدمات و تولید کالای مشابه خود را با برند کاملا مشابه و گمراه کننده ارائه می دهند شکایت و جلوگیری کند.

در حالی که اگر برند شما ثبت نشده باشد و سایر رقبا از برند تجاری شما به صورت عین یا مشابه سوء استفاده نمایند امکان هیچگونه پیگیری قانونی و شکایت وجود نخواهد داشت در واقع ثبت برند تجاری فقط به نفع مالک آن نیست بلکه به نفع اقتصاد و حتی مصرف کنندگان هم می باشد.

پس زمانی که برند شخصی به ثبت می رسد شخص نسبت به اشخاصی که برند خود را به ثبت رساندند اما بدون استفاده مانده است می توانند به صورت موقت یا دائم امتیاز استفاده آن را به شخص ثالث داده و از این طریق کسب درآمد کند.

پس ثبت قانونی برند و ثبت برند در پارس آباد برای دارندگان آن بسیار واجب و ضروری است و از خسارتهای مالی و معنوی جلوگیری می‌نماید.

نکات مهم درباره ثبت برند در پارس آباد

ثبت برند الزامی نیست، اما اگر اجبار دولت باشد ثبت آن اجبار می شود .

کسی که برند را ثبت قانونی کرده فقط حق انحصاری استفاده از آن را دارد .

در صورت اعطای اجازه استفاده از برند ، این اجازه باید در اداره ثبت مالکیت صنعتی به ثبت برسد.

می توان برند را به غیر انتقال داد.

برندی که به ثبت می رسد دارای گواهی ثبت برند در پارس آباد انحصاری می باشد.مدت اعتبار این گواهی ثبت برند 10 سال است. پس از پایان 10 سال می بایست نسبت به تمدید برند خود اقدام کنند، در غیر این‌صورت پس از گذشت مدت حداکثر 6 ماه انحصار ثبت برند برداشته خواهد شد و دیگران قادر به ثبت آن برند به نام خود خواهند بود.

برای ثبت همزمان چند برند جداگانه، برای هر کدام باید به صورت جداگانه اظهارنامه تنظیم و به اداره ثبت مالکیت صنعتی تسلیم نمود

تغییرات نشانی صاحب برند فقط در صورتی اعتبار و رسمیت خواهد داشت که به ثبت رسیده باشد.

ثبت برند در پارس آباد که ممنوع هستند

از نظر خصوصیات و شرایط جغرافیایی مراکز تجاری و عموم را گمراه نکند.

مانند آن یا مشابه وجود نداشته باشد.

برای ثبت برند در پارس آباد تاریخ تقاضای ثبت آن هم بسیار مهم است.اگر یک برند تجاری هم زمان دو متقاضی برای ثبت داشته باشد متقاضی ای که تاریخ تقاضای آن ارجعیت داشته باشد اجازه ی به ثبت رساندن آن را دارد.

ثبت برند تجاری با توجه به قوانین هرمکانی شرایط و محدودیت های خاص خودش را دارد

واژه های انتخابی عام و توصیفی نباشند .

خلاف نظم عمومی و اخلاق و گمراه کننده نباشد .

تشخیص كالاها يا خدمات تولید شده از کالاها و خدمات تولید شده ی دیگر امکان پذیر نباشد.

 

 

مدارک لازم برای ثبت برند برای شخص حقیقی :

- کپی شناسنامه و کارت ملی شخص مالک جدید

- اصل سند صلح

- اصل گواهی مصدق ثبت برند

مدارک لازم برای ثبت برند برای شخص حقوقی :

روزنامه رسمی تأسیس

روزنامه رسمی آخرین تغییرات

کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت

اصل سند صلح

اصل گواهی مصدق ثبت برند

با ثبت برند میتوانید به امور تجاری خود پرداخته و پیشرفت کاری را تجربه کنید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.