ثبت برند در آذربایجان

امروز قصد داریم در مورد ثبت برند در آذربایجان غربی آشنا شویم و بتوانیم در راستای تولید داخلی و همچنین تاسیس برند و اشتغالزایی در این استان بپردازیم.

آذربایجان غربی یکی از استان های کشور ایران است که مرکز آن شهر ارومیه می باشد. این استان از لحاظ موقعیت اقتصادی و اجتماعی که دارد یکی از مناطق مستعد کشاورزی می باشد. و از نظر اشتغال در این استان دو گروه صنعتی کانیهای غیر فلزی و غذایی و دارویی است که در بین صنایع دیگر بیشترین میزان اشتغال را دارد. که با توجه به گسترده و وسیع تر نمودن این صنایع می توانید با سرمایه گذاری و ثبت برند و کارخانه ها در این حوزه به ثبت برند در آذربایجان بپردازید. موسسه حقوقی تکسفیر در کل کشور آماده ی امور ثبتی شما عزیزان می باشد

.

همچنین این استان از جهت آثار دیدنی بسیار حائز اهمیت می باشد و مناطق دیدنی بیشماری را دارا می باشد از قبیل: سه گنبد، تخت سلیمان، مسجد جامع ارومیه، موزه ارومیه، چشمه آب معدنی گراوان آذربایجان غربی و خیلی مناطق دیدنی دیگر . همچنین می توانید در ثبت برند در آذربایجان گردشگری نیز اقدام نمایید و یک شغل پر از هیجانی را برای خود و اشخاص شریک و جوانان ایجاد نمایید.

مراحل ثبت برند در آذربایجان

ثبت برند در آذربایجان چیست؟

تمام برندها که به تولید هرنوع کالایی میپردازند باید برند خود را ثبت کنند و مراحل ثبت برند در آذربایجان خود را برای پیشرفت و معرفی محصول به بازار کار طی کنند با انجام مراحل ثبت برند در آذربایجان شما محصولاتتان را ازد محصولات مشابه جدا میکنید با کیفیت خوب محصولتان و انجام مراحل ثبت برند در آذربایجان تولیدات داخلی را بالا میبرید و بازخورد مالی خوبی برای خودتان دارید (ثبت برند در آذربایجان در کرج)

برند برای موسسات تجاری الزامی است و باید تمامی موسسات و برند هاپس از ثبت برند در آذربایجان خود مراحل ثبت برند در آذربایجان را به طور کامل طی کنند موسسه ی حقوقی تکسفیر قصد براین دارد که این مراحل ثبت برند در آذربایجان را برای شما باز گو کند. برند در واقع نشانی است که قادر است کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده برند و موسسه ی شما را از برند و موسسات دیگر به طور کامل متمایز می کند و شما از این طریق احساس امنیت بیشتری خواهید داشت.هر فردی برای ثبت برند در آذربایجان خود موظف است که مراحل ثبت برند در آذربایجان را انجام دهد.انجام کلیه ی مراحل ثبت برند در آذربایجان الزامی است.

تعاریف ثبت برند در آذربایجان

*نام تجارتي يعني اسم يا عنواني كه معرف و مشخص‌كننده شخص حقيقي ياحقوقي باشد.

*علامت يعني هر نشان قابل رؤيتي كه بتواند كالاها يا خدمات اشخاص حقيقي يا حقوقي را از هم متمايز سازد.

*علامت جمعي يعني هر نشان قابل رؤيتي كه باعنوان علامت جمعي در اظهارنامه ثبت معرفي شود و بتواند مبدأ و يا هرگونه خصوصيات ديگر مانند كيفيت كالا ياخدمات اشخاص حقيقي و حقوقي را كه از اين نشان تحت نظارت مالك علامت ثبت شده جمعي استفاده مي‌كنند متمايز سازد.

مزایای پس از انجام مراحل ثبت برند در آذربایجان                                                                

برند‌ها را قادر می‌سازد محصولات‌شان را از یکدیگر متمایز سازند.

ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت برند‌ها هستند.

اجازه استفاده از آنها به اشخاص ثالث داده می‌شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می‌باشند.

جزء ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی هستند.

ممکن است دارائی ازرشمند کسب و کار باشند

برند‌ها را تشویق می‌کنند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه‌گذاری کنند.

ممکن است برای دریافت وام مفید باشند.

تضمین می‌کند که مشتریان می‌توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند.پس برای انجام مراحل ثبت برند در آذربایجان خود اقدام کنید

مراحل ثبت برند در آذربایجان

ثبت برند در آذربایجان و یا علامت تجاری ، رکن اصلی کسب و کار محسوب میشود و هر برند یا موسسه باید نسبت به مراحل ثبت برند در آذربایجان خود اقدامات لازم را انجام دهد . با ثبت برند در آذربایجان و انجام مراحل ثبت برند در آذربایجان محصولات و یا خدمات شما در بازار هدف شناخته می شود و این امر مانع از استفاده رقبا از نام و نشان تجاری شما می گردد. باید بدانید تنها به ثبت رسیدن برند مورد اهمیت نمی باشد بلکه قوانین استفاده و نگهداری از آن نیز بسیار مهم است .انجام مراحل ثبت برند در آذربایجان یکی از بهترین راههای موفقیت در رقابت سالم می باشد و از مهمترین راهکارهای متمایز کردن کالا و خدمات است.

روش ثبت برند در آذربایجان و مراحل ثبت برند در آذربایجان

باید بدانید که برند خود را می توانید در شکل های مختلف به ثبت برسانید به عنوان مثال : لوگو ، لوگو تایپ ، طرح ، آرم یا نام تجاری .

مراحل ثبت برند در آذربایجان

تنظیم اظهارنامه ثبت برند در آذربایجان در دونسخه و تکمیل آن

جمع آوری مدارک شناسایی متقاضی ثبت برند در آذربایجان یا مدیرعامل برند و کلیه اوراق برند

درخواست اخذ استعلام از اداره مالکیت صنعتی در صورت نیاز

ارسال مدارک از طریق سامانه ثبت برند در آذربایجان

مدارک ثبت برند در آذربایجان برای انجام مراحل ثبت برند در آذربایجان

مدارک ثبت برند در آذربایجان برای انجام مراحل ثبت برند در آذربایجان برای شخص حقوقی

کپی مجوز فعالیت

کارت بازرگانی

کپی شناسنامه

کپی کارت ملی

کپی روز نامه تاسیس و آخرین تغییرات برند

مدارک ثبت برند در آذربایجان برای انجام مراحل ثبت برند در آذربایجان برای شخص حقیقی

کارت ملی

کپی شناسنامه

کپی کارت بازرگانی

کپی مجوز فعالیت ( جواز تأسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت )

زمان ثبت برند در آذربایجان در طی مراحل ثبت برند در آذربایجان

بعد از ثبت نام و ارسال مدارک از طریق سامانه ثبت اینترنتی اداره ثبت برند و بررسی کارشناس این اداره و چنانچه هیچ گونه نقص در پرونده موجود نباشد آگهی آن صادر میشود. این فرآیند تقریبا ۴۵روز کاری زمان می برد بدیهی است این بازه زمانی با توجه به درخواست متقاضیان و نوع برند در خواستی متغیر می باشد.با ثبت برند در شهر های پرجمعیت کشور راه شما برای قرار گیری در بازار رقابت محصولات باز میشود.برای انجام امور ثبتی خود به موسسه ی تکسفیر مراجعه کنید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.