ثبت برند در خوی

می خواهیم در این مقاله در مورد چگونگی و پروسه مراحل ثبت برند در خوی به توضیح بپردازیم و بگوییم که ثبت برند دارای چه مزایا و فوایدی می باشد پس ما را در این مقاله جهت ثبت برند خود همراهی نمایید. و اما شهر خوی یکی ازشهرهای مهم وبزرگ استان آذربایجان غربی ایران است. جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال 95 بالغ بر بیش از 198 هزار نفر می باشد.

و این شهر یکی از کهن‌ترین مراکز تمدن در شمال غرب کشور ایران و کانون بسیاری از حوادث تاریخی می باشد. شهر خوی به‌دلیل داشتن موقعیت جاده ای مناسب و قرار داشتن در مسیر جاده ابریشم و جاده تجارتی شرق و غرب مورد بازدید بسیاری از جهانگردان و ایرانشناسان واقع می باشد.

و این خود موجب ایجاد فرصت های شغلی و سرمایه گذاری جهت ثبت برند می باشد همچنین ثبت برند گردشگری.در شهر خوی معادنی وجود دارد که علاوه بر تاسیس برند های دیگر می توانید با سرمایه گذاران، ثبت برند معدن به فعالیت بپردازید که عبارتند از: نمک، زغال سنگ، مس و طلا که فقط از معدن نمک آن فعلاً استفاده می‌شود و بصورت تجارتی بعنوان نمک خوی در تمام شهرستان‌های مجاور به فروش می‌رسد

ثبت برند

از کارخانه‌های معروف در شهرخوی می‌توان به کارخانه‌های: نیروگاه سیکل ترکیبی خوی، سیمان آذرآبادگان خوی، کارخانه در حال احداث ذوب آهن خوی، کارخانجات بزرگ نساجی خوی، آبمیوه و کنسانتره سازی گلشن خوی، کارخانه تصفیه نمک آذر سپید خوی، کارخانه‌های مبلمان (بارش، ایپک یولی، هدف، ترک، استانبول و…) را نام برد. همچنین شهرک صنعتی خوی در سال ۱۳۷۹به تصویب رسیده و با مساحت بالغ بر ۲۲۲هکتار در جنوب شهر خوی در جاده خوی سلماس قرار دارد. همچنین شهرک‌های صنعتی کانی فلزی و غیر فلزی شهرک مبل در شهر خوی در حال احداث و راه اندازی می‌باشد. و علاوه بر این دارای منطقه ویژه اقتصادی می باشد.

شما می توانید با تاسیس و ثبت برند و ایجاد فرصت شغلی مناسب در این شهر به ثبت برند در خوی اقدام کنید و موفقیت های بیشتری را بعد از ثبت برند به دلیل مزایایی که به شما می دهد در سایه حمایت های دولت کسب نمایید.

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر با بیش از سال ها تجربه آماده امور ثبتی در شهر خوی و کل کشور می باشد شما عزیزان می توانید چهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

موسسه ی حقوقی تکسفیر شما را در انجام مراحل ثبت برند یاری میکند و شما باید پس از فراهم کردن مدارک ثبت برند برای دریافت برند خود اقدام کنید موسسه ی حقوقی تکسفیر با قیمت مناسب سعی در کسب رضایت شما دارد.

ثبت برند در خوی

قبل از انجام هرگونه اقدامی شما باید مدارک ثبت برند در خوی را تهیه کنید

مدارک ثبت برند برای هر فرد حقیقی و حقوقی فرق دارد .برای شخص حقیقی همه ی مدارک ثبت برند باید به نام شخص و مرتبط به طبقه و فعالیت مورد نظر باشد و در مدارک ثبت برند برای شخص حقوقی تمام مدارک و مجوزها باید به نام شخصیت حقوقی یعنی برند باشد و طبقه ی مورد نظر برای ثبت باید در موضوع برند ذکر شده باشد. لازم است قبل از شروع ثبت برند مدارک ثبت برند را به طور کامل تهیه کنید.

مدارک ثبت برند

با تهیه ی مدارک ثبت برند در موسسه ی حقوقی تکسفیر اقدام به ثبت برند و ثبت شرکت خود نمایید

مدارک ثبت برند در خوی برای شخص حقیقی

*کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

*کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

*کپی شناسنامه

*کارت ملی

مدارک ثبت برند در خوی برای شخص حقوقی

*کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات برند(از آخرین تغییرات برند نباید بیش از دو سال گذشته باشد)

*کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

*کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

*کپی شناسنامه

*کپی کارت ملی

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.