بعد از ثبت شرکت شما باید نسبت به اخذ کد اقتصادی خود اقدام کنید اخذ کد اقتصادی مزایای بیشماری برای شما دارد و شما را در اخذ کارت بازرگانی، کسب مجوز برای فعالیت های تجاری،پرداخت مالیات یاری می کند.

هر شرکتی برای قانونی شدن خود حتما لازم دارد تا مراحل اخذ کد اقتصادی را انجام دهد و پس از تهیه مدارک اخذ کد اقتصادی باید مراحل اخذ کد اقتصادی را انجام دهد و هر شرکت یا موسسه ای باید پس از اخذ کد اقتصادی این کد را روی فاکتور های خرید و فروش خود درج کند.

اخذ کد اقتصادی

هر شرکتی پس از اینکه به ثبت رسید باید حتما 2 ماه پس از ثبت برای اخذ کد اقتصادی خود اقدام کند.با اخذ کد اقتصادی از تلاشهای ناسالم جلوگیری می شود.امروزه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که مشغول به فعالیت اقتصادی می باشند.

می بایست جهت کلیه فعالیت های اقتصادی و مالی تجاری خود شماره و کد انحصاری دریافت نمایند که کد اقتصادی نامیده می شود و از طرف سازمان امور مالیاتی تخصیص داده می شود و در پرونده مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی درج می گردد و برای کلیه افراد که حیطه اقتصادی فعالیت می نماید.هر شخص پس از ثبت شرکت باید مراحل اخذ کد اقتصادی خود را طی کند.

اخذ کد اقتصادی بعد از ثبت شرکت و ثبت برند از اهمیت بسیاری برخوردار است .اخذ کد اقتصادی اجباری می باشد و کلیه اشخاص حقیقی و شراکت ها می بایست کد اقتصادی را اخذ و دریافت نمایند .از جمله مناسباتی که می بایست جهت ورود به آنها و یا شرکت در آنها شماره اقتصادی داشت می توان به انواع مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی اشاره نمود .

کد اقتصادی در واقع لازمه ورود به این مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی می باشد و افرادی که فاقد ثبت شرکت و کد اقتصادی می باشند نمی توانند در مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی شرکت نمایند .

بازرگانی را در نظر بگیرید ، که قصد و هدف او اخذ کارت بازرگانی می باشد ، پس خاطر نشان می کنیم که جهت اخذ کارت بازرگانی نیز می بایست کد اقتصادی داشت و کد اقتصادی در این امر کارت بازرگانی نیز راه گشا می باشد.

صادر کردن کلیه فاکتور های رسمی نیز مستلزم کد اقتصادی می باشد ، بدین معنی که کلمه رسمی زمانی در فاکتور معنا پیدا می کند که فاکتور دارای کد اقتصادی باشد .بعضی مواقع در افتتاح حساب بانکی نیز کد اقتصادی نقش دارد و می بایست کد اقتصادی اخذ گردد .می توان به تعبیر دیگری نام دیگر کد اقتصادی را شماره فعالیت اقتصادی یا به اختصار کد اقتصادی نامید .

کد اقتصادی هایی که امروز مرسوم می باشد به صورت موقت می باشد و کد اقتصادی موقت نامیده می شود که متشکل از 12 رقمی می باشد یا به اصطلاح کد اقتصادی 12 رقمی نامیده می شود .

در حال حاضر به دلیل مشکلات اساسی و سیستمی که در سیستم مالیاتی کشور وجود دارد ، کد اقتصادی 16 رقمی کارایی می یابد .کد اقتصادی جدید که همان کد اقتصادی 16 رقمی می باشد طی مراحلی بعد از کد اقتصادی 12 رقمی اخذ می گردد .

هنگامی که یک شرکت به ثبت می رسد می بایست تا 2 ماه تشکیل پرونده مالیاتی دهد و کد اقتصادی خود را اخذ نماید در غیر این صورت جریمه دیر کرد مشمول شرک متاخر خواهد بود ، لذا می بایست توجه لازم به 2 ماه فرصت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی را مد نظر قرار داد .

اخذ کد اقتصادی ابتدا به ساکن تعیین حوزه مالیاتی را طلب می نماید. یعنی می بایست جهت اخذ کد اقتصادی چه شخصی و چه حقوقی یا شرکتی ابتدا متناسب با محل و آدرس دفتر مرکزی حوزه مالیاتی را مشخص نمود .

 

کد اقتصادی 16 رقمی چیست؟

در گذشته کد اقتصادی 12 رقمی وجود داشت اما به دلیل مشکلات موجود در سیستم مالیاتی کشور، سیستم جامع مالیاتی راه اندازی شد در واقع تعداد افراد بالا رفت وبه دلیل دستی بودن این کد مشکلاتی به وجود برای حل این موضوع کد اقتصادی 16 را به وجود اوردند.

و سایتی مختص آن طراحی کردند که افراد راحت تر اظهارات مالیاتی خود را ارائه دهند که تا حدودی باعث بهبود در سیستم مالیاتی و دریافت مالیات و شفاف سازی فعالیت های اقتصادی شد. به دلیل عدم کارایی کد اقتصادی 12 رقمی در سیستم جامع مالیاتی، نیاز به دریافت کد اقتصادی 16 رقمی به وجود آمد که مراحل اخذ کد اقتصادی را توضیح خواهیم داد.

اخذ کد اقتصادی 16 رقمی

اخذ کد اقتصادی 16 رقمی

برای اخذ این کد بایستی فرایند و مراحلی باید انجام دهید در این متن سعی می کنیم درباره کد اقتصادی 16 رقمی اطلاعات مفیدی به شما عرضه کنیم به عبارت دیگر این متن به اشخاص حقیقی و حقوقی کمک میکند که اطلاعات مالی خود را درباره کد اقتصادی 16رقمی افزایش دهند.

به طور کلی می توان بیان کرد که کد اقتصادی 16رقمی شماره ای 16رقمی می باشد که برای انجام امور اقتصادی و مالی باید از سازمان امور مالیات و دارایی گرفته شود,داشتن این کد برای انجام فرایندهای اقتصادی بسیار ضروری است و اشخاص حقیقی و حقوقی به این کد نیاز دارند و این کد بازخورد خوبی برای آنها دارد تا بتوانند به صادرات و واردات بپردازند زیرا داشتن این کد برای اخذ کارت بازرگانی بسیار ضروری است.

و بدون کد اقتصادی 16رقمی شما نمی توانید کارت بازرگانی داشته باشید که خود این امر یک فاجعه است و در نتیجه امور تجاری شما دچار اختلال می شود و با مشکل روبه رو می شوید.برایاخذ کد اقتصادی 16رقمی نیاز است ابتدا برای شرکت مورد نظر خودتان در واحد مالیاتی که آدرس شرکت مربوط به آن می شود پرونده مالیاتی تشکیل دهید.

کد اقتصادی 12رقمی چیست؟

برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی که در امر تولید و خدمات و تجارت کالا ها مشغول هستند از سال 75تا به حالا یک کد تخصیص داده شد و این اشخاص حقیقی و حقوقی که در نقش فروشنده یا تولید کننده هستند.

باید این کد را روی فاکتور های خرید و فروششان درج کنند که این کار در محسابه ی سود بسیار کار امد و مفید است و سو را به صورت دقیق بررسی می کنند و محاسبات مالیاتی براساس سند و مدرک است و با این کد سازمان امور مالیاتی می تواند دفاتر قانونی، فاکتورها و صورتحساب های صادر شده را به راحتی قابل بررسی قرار دهد.

این کد یک شماره منحصر به فرد است که توسط سازمان امور مالیاتی و پس از طی مراحل خاصی به فعالان اقتصادی تخصیص داده می شود و در اصل شماره شناسایی این افراد در سازمان امور مالیاتی محسوب می شود این کد در واقع یک کد اجباری است.

که باید برای امور مهم تجاری نظیر گرفتن کارت بازرگانی اشخاص حقیقی و حقوقی، شرکت در مناقصات و مزایده ها برای اشخاص حقیقی و حقوقی ، اخذ قرار داد با شرکت های دولتی در مورد اشخاص حقیقی و حقوقی ، و صادر کردن فاکتور و حتی باز کردن حساب در بانک وجود داشته باشد. کد اقتصادی 12رقمی شامل 12 رقم می باشد و با عدد 4 شروع می شود.

اخذ کد اقتصادی 12 رقمی

اخذ کد اقتصادی 12 رقمی

برای اخذ این کد بایستی فرایند و مراحلی باید انجام دهید در این متن سعی می کنیم درباره کد اقتصادی 12رقمی اطلاعات مفیدی به شما عرضه کنیم به عبارت دیگر این متن به اشخاص حقیقی و حقوقی کمک میکند که اطلاعات مالی خود را درباره کد اقتصادی 12رقمی افزایش دهندبه طور کلی می توان بیان کرد که کد اقتصادی 12رقمی شماره ای 12رقمی می باشد.

که برای انجام امور اقتصادی و مالی باید از سازمان امور مالیات و دارایی گرفته شود,داشتن این کد برای انجام فرایندهای اقتصادی بسیار ضروری است و اشخاص حقیقی و حقوقی به این کد نیاز دارند و این کد بازخورد خوبی برای آنها دارد تا بتوانند به صادرات و واردات بپردازند.

زیرا داشتن این کد برای اخذ کارت بازرگانی بسیار ضروری است وبدون کد اقتصادی 12رقمی شما نمی توانید کارت بازرگانی داشته باشید که خود این امر یک فاجعه است و در نتیجه امور تجاری شما دچار اختلال می شود و با مشکل روبه رو می شوید.

برای اخذ کد اقتصادی 12رقمی نیاز است ابتدا برای شرکت مورد نظر خودتان در واحد مالیاتی که آدرس شرکت مربوط به آن می شود پرونده مالیاتی تشکیل دهید.

آموزش دریافت کد اقتصادی

مزایای اخذ کد اقتصادی

_ کد اقتصادی را سازمان امور مالیاتی به فعالان اقتصادی میدهد با این کد به سازمان مالیاتی معرفی میشوید این کد یک کد منحصر به فرد است .

 _با این کد سازمان امور مالیاتی کشور می تواند دفاتر قانونی ، صورتحسابها و فاکتورهای صادر شده را راحت تر بررسی کند.

_ این کد شما را در کسب مجوز برای فعالیت های تجارتی و پرداخت حقوق دولت در قالب مالیات یاری مینماید و از رقابتها و تلاشهای ناسالم جلوگیری میکند.

با دریافت مشاوره ی رایگان از مشاوران با تجربه و متخصص تکسفیر میتوانید به صورت حرفه ای و بدون هیچگونه ایرادی مراحل را به انجام برسانیذد تنها کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید

افراد موظف به اخذ کد اقتصادی:

کلیه ی افراد حقوقی که در زمینه های تولید ، مونتاژ ، صادرات و واردات ، توزیع کالاها و امور خدماتی فعالیت دارند.

اشخاص حقیقی به پروانه ی کسب و کار از مراجع مربوطه نیازمند هستند و محل فعالیت تجاری داشته باشند و شرایط لازم را برای اخذ کد اقتصادی داشته باشند میتوانند به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه کنند و مراحل آموزش دریافت کد اقتصادی را در موسسه ی تکسفیر به صورت حرفه ای و تخصصی به انجام برسانند و در این زمینه اطلاعات کسب کنند.

افراد غیر موظف به دریافت کد اقتصادی:

  1. مسجد ها و تکیه ها
  2. فعالیت های هنری مانند فیلمسازی،طراحی،خطاطی،نقاشی،نویسندگی،ترجمه کتاب،گرافیک و ویراستاری نیازی به دریافت کد اقتصای ندارند.
  3. اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و کسانی که در زمینه های تحقیق و یا مشاوره فنی به فعالیت میپردازند ملزم به کسب کد اقتصادی نخواهند بود
  4. نظام های صنفی و اتحادیه های مجاز ملزم به دریافت کد اقتصادی نیستند.
  5. افراد حقیقی که درحوزه ی پیمانکاری فعالیت میکنند اگر مبلغ دریافتی کل پیمان های آن ها در یکسال شمسی از مبلغ پنجاه میلیون ریال بیشتر نباشد ملزم به اخذ کد اقتصادی نیستند.

مدارک برای اخذ کد اقتصادی

شما اگر یک شخص حقیقی هستید و به فعالیت های تجاری و یا ارائه ی خدمتی مشغول به کار و فعالیت هستید به طور قطعی ملزم به اخذ کد اقتصادی خواهید بود این کد شما را در فعالیتتان کمک بسیاری می کن و بسیاری از کارهای شما را آسان تر میکند و مزایایی را برای شما به ارمغان می آورد در واقع شما با داشتن این کد از رقابتهای ناسالم افراد سودجو جلوگیری می کنید و کمک بیشتری به اقتصاد خودتان می کنید و زمینه ی حمایت از فعالیت اقتصادی شما محقق می شود.

اخذ کد اقتصادی شما را در اخذ مجوز برای انجام امور بازرگانی و دریافت کارت بازرگانی یاری می کند،اگر شما به مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده ی صدور کارت بازرگانی که ارائه ی کد اقتصادی جدید و تعهد مبنی بر ارایه این کد پس از صدور شامل مدارک آن است اهمیت و فاییده ی کد اقتصادی را به خوبی می توانید درک کنید.و این کد نیز برای انجام امور تولید، مونتاژ، واردات و صادرات، توزیع کالا و کالاهای خدماتی توسط اشخاص حقوقی نیز واجب محسوب می شود.

و همچنین اشخاص حقیقی که به کلیه امور ( واردات و صادرات و توزیع کالا و..) اشتغال دارند و دارای پروانه کسب و کار هستند یا دارای محل فعالیت تجاری اند باید حتما مراحل اخذ کد اقتصادی را طی کنند. باید بیان کرد که اخذ کد اقتصادی برای انجام امور مالیاتی و تشکیل پرونده مالیاتی ضروری است.کسب مجوز برای فعالیتهای تجاری و پرداخت حقوق حقه دولت در قالب مالیات و جلوگیری از رقابتها و تلاش های ناسالم از دیگر مزایای کد اقتصادی است.

فعالیتهای اقتصادی به گونه های مختلف انجام می گیرد که حمایت و نظارت بر اعمال اقتصادی فعالیت کنندگان مستلزم شناخت اشخاص فعال در این زمینه است. دریافت مجوز جهت فعالیتهای تجاری و اقتصادی و پرداخت حقوق حقه دولت در چارچوب مالیات و جلوگیری از فعالیتها و تلاش های غیر عرف و ناسالم از دیگر مزایای دریافت این کد می باشد.

کارمند جزء فعال اقتصادی نیستد تمامی اشخاص که مشمول ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم و مشاغل بند الف، ب و ج این قانون شامل اصناف، کسبه، پزشکان، وکلا، روزنامه‌نگاران و سایرین، فعالان اقتصادی به شمار می روند و ملزم به اخذ کد اقتصادی هستند.

و اگر شخص که فعالیت تجاری دارد یا موسسه ی دارد و نسبت به اخذ کد اقتصادی خود اقدام نکنند تسهیلات مالیاتی به آنها داده نمی‌شود و مشمول بخشودگی جرایم مالیاتی نمی‌شوند و نمی‌توانند خدمات الکترونیکی مالیاتی دریافت کنند.

 

مدارک اخذ کد اقتصادی اشخاص حقیقی:

  1. نوشتن درخواست کتبی برای اخذ کد اقتصادی شرکت
  2. تهیه 3 عد عکس 2*3 از متقاضی.
  3. فتوکپی از پروانه کسب.
  4. کپی از کلیه صفحات مدارک شناسایی .
  5. پرداخت هزینه به مبلغ 10000 ریال و ارائه فیش پرداختی.
  6. کامل نمودن فرم اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی.
  7. کپی کارت اقتصادی قبلی یا فیش کامپیوتری

پس ار تهیه مدارک فوق الذکر و تکمیل فرم اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی و امضای آن ، نسبت به تحویل به حوزه مالیاتی مربوطه اقدام کرده و مامور مالیاتی پس از کنترل مدارک و ثبت در دفتر حوزه ، رسدی دریافت مدارک را صادر و تحویل مؤدی می نماید و مدارک به اداره نظارت و پیگیری تحویل و اداره مذکور پس از بررسی مدارک دریافتی ،آنها را به اداره کل اطلاعات و خدمات مالیاتی و اداره شماره اقتصادی ، ارسال و اداره مذکور پس از دریافت مدارک و بررسی آنها نسبت به صدور کارت شماره اقتصادی اقدام می نماید .

 

مدارک اخذ کد اقتصادی اشخاص حقوقی:

  1. تهیه یک درخواست کتبی از سمت شرکت.
  2. روزنامه ی رسمی که آگهی تأسیس شرکت در آن قد شده است.
  3. تهیه ی مبلغ 10000 ریال برای فیش پرداختی.
  4. کپی از کلیه ی صفحات شناسنامه.
  5. تنظیم و تهیه یک فرم اطلاعات هویتی برای افراد حقوقی
  6. کپی کارت اقتصادی قبلی یا فیش کامپیوتری.

مراحل و مدارک لازم برای دریافت کد اقتصادی

مراحل اخذ کد اقتصادی

با تهیه ی مدارک کد اقتصادی و آموزش دریافت کد اقتصادی توسط کارشناسان موسسه ی حقوقی تکسفیر مراحل دریافت کد اقتصادی به نحو احسن انجام می شود.

  1. ابتدا باید دفترچه را در واحد اطلاعات و خدمات اداره دارایی تکمیل کنید
  2. کامل نمودن فرم اداره دارای
  3. تهیه کپی از آگهی تأسیس شرکت و اساسنامه ی شرکت
  4. تهیه ی کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه ی اعضای هیأت مدیره شرکت
  5. کپی جواز تاسیس شرکت و اظهارات شرکت
  6. کپی سند مالکیت در زمینه ی فعالیت شرکت را تهیه کنید

انجام مراحل پرداخت هزینه حق تمبر به اداره دارایی

اگر میخواهید در انجام کلیه ی امور مالیاتی خود هیچگونه مشکلی نداشته باشید باید حتما نسبت به اخذ کد اقتصادی خود اقدام کنید در غیر این صورت در برابر سازمان امور مالیاتی علی الراس می شوید انجام مراحل دریافت کد اقتصادی در موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر به نحو احسنت و به بهترین شکل ممکن انجام میشود زیرا که کارشناسان ما تنها هدف خود را موفقیت شما عزیزان میدانند و آموزش دریافت کد اقتصادی در کرج و سایر شهرستانها را برای شما با صداقت کامل بازگو میکنند.

اخذ کد اقتصادی جدید:

کد اقتصادی جدید با کد اقتصادی قدیمی تفاوت دارد و باید حتما برای آن اقدام کنید برای اخذ کد اقتصادی جدید حتما باید مراحل تشکیل پرونده در دارایی انجام شود. داشتن کد اقتصادی جدید در اموری مثل پیش نیاز ارایه اظهارنامه مالیاتی ، اخذ کارت بازرگانی ، اخذ گواهی ارزش افزوده برای شما الزامی است.

ابتدا باید به سامانه سازمان امور مالیاتی به نشانیhttp://tax.gov.irمراجعه  کنید

از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه ی "ثبت نام الکترونیکی شماره اقتصادی" کلیک کنید و گزینه ی "ورود به سامانه" را انتخاب نمایید.روی گزینه ی "سامانه پیش ثبت نام کد اقتصادی" کلیک کنید. نسبت به درج اطلاعات خواسته شده در سامانه اقدام کنید.

در این مرحله پاکتی حاوی اطلاعاتی نظیر نام کاربری و رمز ورود توسط سازمان امور مالیاتی برای شما ارسال میشود.

هنگامی که پاکت مربوطه را دریافت کردید ،باید دوباره به سامانه ی امور رفته و اطلاعات خواسته شده را مطابق اسناد قانونی در سامانه ی مذکور درج کنید.

اگر در مراحل به مشکل نخورید و مراحل به نحو درست طی شدند کد اقتصادی جدید برای شما ارسال میشود.

برای پیگیری کلیه ی وضعیت های ثبت نام کد اقتصادی خود می توانید به سامانه ی سازمان امور مالیاتی و در قسمت"پیگیری سریع وضعیت ثبت نام کد اقتصادی" نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید و از آخرین وضعیت کد اقتصادی خود مطلع شوید و در صورت وجود ایراد،نسبت به رفع آن اقدام کنید

_باید اقدام به تکمیل پرونده مالیاتی مربوط به خود در سازمان امور مالیاتی کنید

تعاریف کد اقتصادی

مجوز فعالیت

سندی است که بر اساس آن امور اقتصادی هر فرد از سمت مراجع ذیصلاح تایید شده باشد مانند کارت بازرگانی از طرف وزارت بازرگانی

محل فعالیت تجاری

مکانی که فعالیت شرکت در آن جا انجام میشود ،این آدرس و کدپستی در اساسنامه ی شرکت درج میشود

رسید بانکی

با پرداخت مبلغ فیش بانکی میتوانید رسید بانکی خود را دریافت کنید

پرینت مربوط به کد اقتصادی

یک برگ که اطلاعات شخصی متقاضی که قبل از صدور کارت آن را صادر میکنند و بعنوان رسید از متقاضی توسط مامورین پست و بایگانی در پرونده متقاضی مورد استفاده قرار میگیرد .

کارت اقتصادی اشخاص حقیقی

به کارتی میگویند که عکس متقاضی، نام ونام خانوادگی، شماره اقتصادی ، نشانی محل فعالیت تجاری و شماره حوزه مالیاتی متقاضی در آن قید شده است .

کارت اقتصادی اشخاص حقوقی

در کارت اشخاص حقوقی عکس وجود ندارد .

وظایف حوزه مالیاتی

تشکیل پرونده اقتصادی متقاضی مورد نظر که اعم از اشخاص حقیق و حقوقی میباشند.تعیین وقت بازرسی از محل فعالیت مودی ، ارجاع به کارشناس مربوطه جهت بررسی پرونده مورد تقاضا ، صدور کد اقتصادی از مرکز اصلی اداره مالیات برای کلیه شهرستانها از طریق اداره مالیات تهران قابل وصول میباشد که پس از 24 تا 48 ساعت کاری بعد از آن در حوزه مالیاتی شهرستان موردنظر قابل تاییدیه میباشد.آموزش دریافت کد اقتصادی در موسسه ی حقوقی تکسفیر توسط کارشناسان مجرب و کاردان و با تجربه انجام میپذیرد.

پیگیری کد اقتصادی

شما ابتدا باید وارد سایت سازمان امور مالیاتی شوید وبعد از ثبت نام در این سایت مراحل ذکر شده ی زیر را انجام دهید شما ابتدا وارد سایت tax.gov.ir   شوید شما می توانید برای پیگیری کد اقتصادی خودتان وارد قسمت پیگیری سریع از وضعیت ثبت نام شماره اقتصادی از قسمت ثبت نام و صدور شماره اقتصادی گزینه ورود به سامانه را بزنید و  پیوند پیگیری سریع وضعیت ثبت نام شماره اقتصادی را انتخاب کنید همچنین میتوانید پیگیری کد اقتصادی خود را به کارشناسان موسسه حقوقی تکسفیر بسپارید.

 

 

در صفحه جدید علاوه بر وارد کردن حروف تصویر، کد پیگیری(شماره پیگیری) پیش ثبت نام خود را وارد کنید. پس از این عملیات، می‌توانید کلیه تراکنش‌های صورت گرفته را با تاریخ رخداد آن را به صورت دقیق مشاهده کنید و در صورت لزوم اقدام نمایید.

 

هزینه اخذ کد اقتصادی چقدر است ؟

 

برای هزینه اخذ کد اقتصادی خود اصلا نگران نباشید زیرا که موسسه ی حقوقی تکسفیر با صداقت خود شما را در کلیه مراحل اخذ کد اقتصادی شما را یاری میکند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به هدفتان میرساند و با یک بار هزینه اخذ کد اقتصادی از مزایای بیشمار اخذ کد اقتصادی بهره مند خواهید شد.

پس از اخذ کد اقتصادی 12 رقمی یا همان کد اقتصادی موقت می بایست جهت پیش ثبت نام کد اقتصادی 16 رقمی اقدام نمود . ( تمامی امور مربوط به اخذ کد اقتصادی خود را به متخصصان امور مالی موسسه تکسفیر بسپارید).

پس از پیش ثبت نام کد اقتصادی 16 رقمی می بایست ثبت نام کد اقتصادی 16 رقمی را انجام داد ( جهت مشاوره با ما در تماس باشید).

 موسسه ی حقوقی تکسفیر شما را در اخذ کد اقتصادی ،مراحل اخذ کد اقتصادی ،اخذ کد اقتصادی 16 رقمی،دریافت کد اقتصادی یاری میکند.برای اخذ کد اقتصادی میتوانید با موسسه ی حقوقی تکسفیر تماس بگیرید  همچنین میتوانید برای ثبت برند در کرج با موسسه ی حقوقی تکسفیر تماس بگیرید برای اخذ کد اقتصادی با ما در ارتباط باشید ما میتوانیم شما را به نحو احسنت به نتیجه برسانیم و مراحل اخذ کد اقتصادی شما را به سرعت به پایان برسانیم برای کسب اطلاعات در زمینه های ثبتی با ما در ارتباط باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.
  • نظر شما بعد از تایید منتشر می شود
    avatar
    فریدون درودی · 1 سال قبل
    روز بخیر
    موسسه غیر انتفاعی باید برای موسسه کد اقتصادی بگیرد؟
    اگر پاسخ مثبت است چگونه؟
    اگر پاسخ منفی است برای خریدهای رسمی از فروشندگان چه باید کرد؟