پموسسه حقوقی تکسفیر با سابقه ی دیرینه ی خود و کارشناسان خبره و فعال سعی بر این دارد تا شما را به هدفتان برساند در این مقاله ما سعی داریم تا توضیحاتی در زمینه ی سامانه دریافت کد اقتصادی را برای شما بازگو کنیم شما اگر نیاز به کد اقتصادی خود یا حتی کد پستی ، آدرس مؤسسه ، نهاد ، سازمان یا شرکتی را دارید می توانید به آدرس های زیر مراجعه کنید و از طریق نام آن واحد، کد اقتصادی آن و بر عکس، را مشاهده کنید.

 

دریافت کد اقتصادی 

 

موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت شرکت در کرج،ثبت برند،ثبت برند در کرج،کد اقتصادی،اخذ کد اقتصادی همراه شماست و شما میتوانید از مزایای بیشمار ثبت برند بهره مند شوید و به اهدافتان نزیک شوید با انجام مراحل ثبت شرکت شما در بازار رقابت قرار میگیرید و میتوانید با کیفیت محصول تولیدی خود در این بازار رقابت سربلند باشید و روز به روز کیفیت محصول خود را بالا ببرید.

 شما می توانید با وارد کردن حداقل یکی از اطلاعات مورد نیاز عنوان مؤدی ، شماره اقتصادی و یا شماره ملی میتوانید به اطلاعاتی که میخواهید برسید.

 

کلیک نمایید :

سامانه دریافت کد اقتصادی شرکتها

اخذ کد اقتصادی

منظورما از کد اقتصادی یک شماره ی 12 رقمی می باشد که برای شناسایی شرکت در واحد مالیاتی مربوطه از آن استفاده میکنند،برای دریافت اخذ کد اقتصادی شما نیاز دارید ابتدا برای شرکت مورد نظر در واحد مالیاتی که آدرس شرکت مربوط به آن می شود تشکیل پرونده مالیاتی دهید.

اسناد مورد نیاز جهت تشکیل پرونده های مالیاتی

1- کلیه مدارک ثبت شرکت اعم از اساسنامه شرکتنامه، تقاضانامه و...

2- کپی برابر اصل کلیه مدارک ششناسایی اعضای شرکت

3- گواهی امضاء از صاحبان امضاء شرکت

4- مهر شرکت

5- اجاره نامه ی رسمی و دارای کد رهگیری از آدرس شرکت و به نام شرکت

پنج مرحله جهت ثبت نام الکترونیکی در نظام مالیاتی

  

مرحله پیش ثبت نام الکترونیک:

اولین کار و قدمی که شما برای ثبت نام الکترونیک جهت دریافت شماره اقتصادی دارید مرحله پیش ثبت نام است. شما در این مرحله باید اطلاعاتی را بدهید در واقع شماره تلفن همراه شما تایید شده است و لازم است شما تاییدیه پستی مرتبط با کد پستی محل فعالیت را در سیستم بارگزاری نمایید.

شما پس از تکمیل اطلاعات درخواستی باید کلید تایید نهایی را فشار دهید و وارد مرحله بعدی شوید.شما باید دقت داشته باشید که اگر تا هفت روز اطلاعات خود را تایید نکنید پرونده ایجاد شده به صورت خودکار حذف خواهد شد.

مرحله صحت سنجی اطلاعات:

در این مرحله اطلاعاتی که شما در مرحله ی پیش ثبت نام ثبت کرده اید از منابع مختلف سازمانی استعلام و بررسی می شوند و صحت آن مورد آزمون قرار خواهد گرفت. چنانچه به هر دلیل در اطلاعات شما مغایرتی پیدا شود، فورا این موضوع با پیامک به شما اطلاعات داده می شود در این صورت شما باید مجددا وارد سامانه پیش ثبت شده و مرحله یک را دوباره تکرار نمایید.

مرحله تولید و ارسال اطلاعات کاربری:

اگر اطلاعات اولیه در مرحله ی پیش ثبت نام شما مورد تایید سازمان قرار گرفته باشد برای شما یک نام کاربری و کلمه عبور ایجاد خواهد شد. که این اطلاعات به صورت پیامک روی شماره تلفن همراه که ثبت کرده اید ارسال می شود. شما باید حتما دقت داشته باشید که اطلاعات کاربری شما محرمانه هستند و مسئولیت هرگونه سوء استفاده از آن برعهده خود شما خواهد بود.

مرحله ثبت نام الکترونیک:

در این مرحله شما باید پس از دریافت اطلاعات کاربری خود وارد سامانه ثبت نام شوید. و پس از ورود باید اطلاعات تکمیلی در خصوص بنگاه اقتصادی خود را در فرم های این سامانه تکمیل کنید. در این مرحله شما دوباره می توانید اطلاعات پایه که در مرحله ثبت نام ثبت کرده اید ویرایش کنید. در نهایت پس از تکمیل همه اطلاعات خواسته شده کلید تایید نهایی را فشار دهید.

مرحله اعتبارسنجی در واحد های میدانی وستادی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی:

در این مرحله تمامی اطلاعات شما در مرحله ثبت نام در واحدهای میدانی و واحدهای ستادی و پرونده فیزیکی مالیاتی شما در حوزه بررسی خواهد شد و در صورت وجود مغایرت پیامکی جهت اصلاح اشکالات به شما ارسال خواهد شد.در نهایت چنانچه اطلاعات ثبت نام شما مورد تایید سازمان قرار گیرد شما به مرحله نهایی می رسید و امکان ارسال اظهارنامه الکترونیک و همچنین استفاده از سایر خدمات سازمان را خواهید داشت.

در مورد کد اقتصادی شرکتها باید توجه داشت که این کد 12 رقمی بدون تغییر بوده و برخلاف شماره ثبت شرکتها که در صورت تغییر محل به واحد ثبتی دیگر تغییر می یابند ،غیرقابل تغییر است. 

 

با تشکر  مدیریت سایت موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر ( ثبت برند در کرج و ثبت شرکت در کرج) برای دریافت کد اقتصادی  شرکتها اصلا نگران نباشید شما مکیتوانید در مدت زمان کوتاهی مراحل اخذ کد اقتصادی خود را طی کنید برای اخذ کد اقتصادی خود به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه کنید و کلیه ی مراحل را به ما بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن مراحل اخذ کد اقتصادی شما را به پایان خواهیم رساند.

برای انجام مراحل اخذ کد اقتصادی با ما در ارتباط باشید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.