ثبت برند در مرند

یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان آذربایجان شرقی، شهر مرند است. شهر مرند دارای یکی از بهترین موقعیت های عالی اشتغال زایی به حساب می آید و بهترین کار در این شهر ایجاد یک حرفه یا شغل است برای اینکه بخواهیم یک شعلی ایجاد کنیم می بایست شرکتی را به ثبت برسانیم برای انجام ثبت برند نیاز به یک مشاوره مجرب و باتجربه داریم تا بتواند اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار ما بگذارد.

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر آماده ارائه خدمات ثبت برند در مرند و استان ها و شهرستان ها می باشد.

هدف از ثبت برند

ثبت برند باعث ایجاد حقوق انحصاری برای مالک میشود و استفاده از علامت بدون اجازه او را ممنوع می کند به علاوه سبب شناسایی و تمایز کالاها می گردد. این حقوق انحصاری به مدت 10 ساله برقرار است و پس از آن می توان برای دوره های متوالی و با واریز وجه مربوطه آن را تمدید نمود.

حمایت از برند تجاري با پشتیبانی قانونی حاصله از ثبت برند و علامت تجاری و ایجاد منابع مالی صاحبان مشاغل و تجار را بیشتر تشویق میکند و زمینه ساز شناسایی محصولات و خدمات آنها در سطح بین الملل می باشد.

حفاظت ازعلائم تجاري مانعی بر راه رقبا و افراد سودجو می باشد تا با استفاده از یک علامت تجاری معتبر به عرضه محصولات خود اقدام نکنند .

مراحل ثبت برند

در اولین مرحله ابتدا باید مدارک تکمیل شود.این مدارک بنا بر اینکه برند به نام شخص حقیقی یا حقوقی به ثبت می رسد متفاوت خواهد بود.

مدارک اشخاص حقوقی:

کپی اسناد ثبتی شرکت به همراه آگهی تاسیس و و آخرین آگهی تغییرات

کپی از مجوز فعالیت شرکت ، این مجوز ممکن است به نام مدیر عامل نیز باشد.

کپی کارت بازرگانی برای ثبت برند به شکل لاتین

کپی مدارک شناسایی مدیرعامل شرکت

نمونه تصویری علامت تجاری مد نظر با ابعاد 10*10

مهرشرکت

موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت شرکت در کرج،ثبت برند،ثبت برند در کرج،کد اقتصادی،اخذ کد اقتصادی همراه شماست و شما میتوانید از مزایای بیشمار ثبت برند بهره مند شوید و به اهدافتان نزیک شوید با انجام مراحل ثبت شرکت شما در بازار رقابت قرار میگیرید و میتوانید با کیفیت محصول تولیدی خود در این بازار رقابت سربلند باشید و روز به روز کیفیت محصول خود را بالا ببرید

مدارک ثبت برند اشخاص حقیقی:

کپی مدارک احراز هویت شخص متقاضی

کپی جواز کسب یا مجوز فعالیت مرتبط با زمینه تولید و خدمات

کپی کارت بازرگانی برای ثبت برند به زبان انگلیسی

نمونه علامت تجاری در ابعاد 10*

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.