ثبت برند در سیرجان

برای هر صاحب حرفه ای داشتن یک برند معتبر از ضروری ترین ابزارهای مهم برای انجام کارهای تبلیغاتی و مطرح شدن در بازار تجاری می باشد.

چنانچه شما از صاحبان مشاغل هستید و میخواهید در عرصه تجارت به رشد قابل ملاحظه ای برسید و نام تجاری خود را به گونه ای به ثبت رسانید که دیگران نتواند از اسم شما در بازار استفاده ناصحیح نمایند

بهتر است که قبل از هرچیز اقدام به ثبت برند خود نمایید و با انجام تبلیغات و برندینگ بتوانید به موفقیت و سود بیشتری در بین سایر رقبا برسیدبرای انجام مراحل ثبت برند و ثبت شرکت خود با ما در تماس باشید.

ثبت برند

یکی از شهرهای جنوب غربی در استان کرمان، شهر سیرجان است که این شهر از نظر موقعیت ارتباطی با شهرهای اطراف مانند تقاطع محورهای یزد، بندعباس، کرمان و شیراز از گذشته تا به امروز مورد اهمیت خاصی است که از این جهت می توانید ثبت شرکت در سیرجان داشته باشید

و در فعالیت های تجاری و حمل و نقل بسیار مورد توجه می باشد. جمعیت شهر سیرجان بالغ بر بیش از 100 هزار نفر می باشند که این شهر یکی از مهمترین شهرهای صنعتی و اقتصادی در کشور به حساب می آید که دارای منطقه ویژه ی اقتصادی به شمار می رود که جهت ثبت تغییرات شرکت و یا تغییرات شرکت می توانید به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان و وکلای موسسه در کمترین زمان ممکن مراحل قانونی را با موفقیت به ثبت می رسانند.

صنایع دستی در این شهر از جمله گلیم بافی که جزو شهر جهانی گلیم می باشد در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و به عنوان شهر جهانی در صنایع گلیم به شهرت رسیده است که شما نیز می توانید از این موقعیت افتخارآفرین استفاده نموده و با ثبت برند آن را حفظ و گسترش دهید.

مراکز حوزوی و دانشگاهی که در شهر سیرجان می باشد عبارتند از:

دانشگاه صنعتی سیرجان

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی

حوزه‌های علمیه

حوزه علمیه نرجسیه

حوزه علمیه برادران

دانشکده علوم پزشکی سیرجان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان

دانشگاه پیام نور سیرجان

دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سیرجان

دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سیرجان

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در سیرجان مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 مراحل ثبت برند در سیرجان  :

تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ثبت برند در ایران

در ایران برای اولین بار در سال 1304 قانونی برای ثبت و حمایت علایم تجاری و صنعتی تصویب گردید که بعداَ در سال 1310 مورد تجدید نظر قرار گرفت.علاوه بر قانون مزبور و آیین نامه اجرایی آن، ماده 249 قانون مجازات عمومی نیز مواردی را برای حمایت علایم تجاری ثبت شده پیش بینی نموده است.

ثبت علایم تجاری و اختراعات در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی در تهران که یکی از ادارات ثبت است انجام می گیرد. ماده 6 قانون ثبت علایم تجاری اداره ثبت علایم را شعبه مخصوصی از دفتر دادگاه شهرستان تهران می شمارد و به این ترتیب اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی قادر است تصمیماتی راجع به قبول یا رد علایم به عنوان شعبه دادگاه شهرستان اتخاذ کند.

ثبت علامت تجاری جز در مواردی که قانون تکلیف نموده باشد اختیاری است، لیکن علیرغم عدم الزام قانونی، تجار بدلیل برخورداری از حمایت قانونی و نیز استفاده از شهرت و کارمایه تجاری و امتیازهای مادی و معنوی نسبت به ثبت علامت تجاری اقدام می کنند.

 ثبت علائم و برند تجاری برای هر یک از این موارد اجباری است:

الف) داروهای اختصاصی مورد استفاده ی طبی

ب) مواد غذایی که در لفاف و ظروف مخصوص عرضه می شوند.

ج) آب های گازدار

ه) لوازم آرایش که برای استعمال مستقیم بر روی پوست انسان به کار می رود.

 

 ثبت علائم ذیل ممنوع است:

_علائم رسمی،دولتی و مملکتی نظیر پرچم ایران،علائم وزارتخانه ها،هلال احمر،علائم نیروهای مسلح و ….

_علایمی که قبلاَ خود یا مشابه آن به ثبت رسیده باشد.

_علائم منافی عفت عمومی ونظم و انضباط اجتماعی

_علائمی که دارای اسم و عبارت عمومی باشد و دولت استعمال آن را تحت علامت تجاری منع کرده باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و علامت تجاری عبارت است از :

1- مدارک مثبت هویت متقاضی

الف) اشخاص حقیقی:کپی شناسنامه و کپی کارت ملی

ب) اشخاص حقوقی:آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

2- مدارک نماینده قانونی: چنانچه تقاضا توسط نماینده قانونی(وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ….) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.

3-10 نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ده در ده سانتی متر

4- در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.

5- ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط

6- استفاده از حق تقدم: چنانچه متقاضی ثبت بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم(حداکثر 6 ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنند.

7- نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید و مراحل ثبت برند در کرج و ثبت شرکت در کرج را به ما بسپارید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.