ثبت برند در جیرفت

گسترش فعالیت های تجاری و سوء استفاده های متعدد افراد سودجو از نام تجاری سایر برندها در محصولات خود ،لزوم ثبت برند را برای تولدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات مختلف تجاری اقتصادی در عرصه های مختلف اعم از خوراک،پوشاک،خدمات رفاهی و سایر امور تجاری را واجب نموده است. لذا برای آنکه بتوانید در بین رقبا حضور درخشان و موفق تری داشته باشید قبل از هرچیز بهتر است با روند ثبت برند و اسم تجاری آشنایی پیدا کنید

یکی دیگر از شهرهای جنوب استان کرمان، جیرفت می باشد. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال 95 بالغ بر بیش از 130 هزار نفر می باشد که جهت ایجاد شغل در سطح شهر و کشور بهتر است ثبت برند نمایید تا بتوانید از سوء استفاده های احتمالی بکاهید

به عنوان مثال شما شرکت خود را به ثبت نرسانده باشید و یک نامی هم برای شرکت خود انتخاب کرده باشید و در نقاط دیگر شهر و کشور شرکت دیگری هم نام شرکت شما به فعالیت بپردازد که این امر موجب گمراهی مردم و مشتریان می شود که این خودش می تواند یک نقطه ضعف بزرگی در تجارت و اقتصاد شما به وجود آورد که مردم به کدام شرکت می توانند اعتماد کنند. شما با ثبت شرکت می توانید نام اختصاصی برای شرکت خود داشته باشید.

ثبت برند و لوگو

این شهر دارای مراکز علمی، مراکز فرهنگی، حوزوی، دانشگاهی متعددی می باشد که سالانه دانشجویان بسیاری از این دانشگا ه ها فارغ التحصیل می شوند که می توانند در شهر جیرفت کارآفرینی نموده و ثبت شرکت کنند.

دانشگاه های جیرفت شامل:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

دانشگاه پیام نور

مؤسسه آموزش عالی نگین جیرفت

مؤسسه آموزش عالی جاوید جیرفت

دانشکده فنی

دانشگاه جیرفت

از مراکز باستانی و تاریخی جیرفت مقبره میرحیدر که یکی از یادگاری های دوره صفویان می‌باشد که در باغی بسیار زیبا و محصور از درختان مختلف، در اسفندقه جیرفت واقع می باشد.شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در جیرفت مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در جیرفت به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

مزایای ثبت برند

  مزایای ثبت برند بیشمار است

علامت تجاری ثبت شده ، قابل نقل و انتقال است . لذا، می توان آن را انتقال داد.

می توان تفویض اجازه ی استفاده از یک علامت تجاری ثبت شده را به شرکت های ثالث داد که می تواند مبنبع درآمد بیشتری برای شرکت یا شخص به وجود آورد و یا اساس انعقاد یک موافقت نامه ی اعطای نمایندگی فروش باشد.

ممکن است دارایی ارزشمند کسب و کار باشند.

جزء ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی است .

اجازه استفاده از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می باشند.

ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت ها هستند

ثبت برند، تضمین می کند که مشتریان می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند.

برای محصولات و شرکت و خدمات شما ایجاد شهرت و وجه می کند.

شرکت ها را تشویق می کند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه گذاری کنند.

شرکت ها را قادر می سارد محصولاتشان را از یکدیگر متمایز سازند.

ممکن است برای دریافت وام مفید باشند.

ثبت برند می تواند برای سهامداران نیز ایجاد ارزش افزوده ی سهام کند و باعث افزایش درآمد شرکت شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند و علامت تجاری

* در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.

*ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط

*استفاده از حق تقدم: چنانچه متقاضی ثبت بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم(حداکثر 6 ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنند.

* نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار

*تسلیم اظهارنامه از طریق اینترنتی

*مدارک مثبت هویت متقاضی

الف) اشخاص حقیقی:کپی شناسنامه و کپی کارت ملی

ب) اشخاص حقوقی:آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

*مدارک نماینده قانونی:چنانچه تقاضا توسط نماینده قانونی(وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ....) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.

10* نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ده در ده سانتی متر

 

ثبت علامت و برند

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت برند تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.