ثبت برند در جزیره خارگ

با سپردن مراحل ثبت برند در جزیره خارگ به ما پیشرفت خود را تضمین کنید و کیفیت و کارایی محصول خود را تضمین کنید و از سواستفاده ی سودجویان جلوگیری نمایید و برای اینکه بتوانیم اجناس و تولیدات داخلی خود را با کیفیت و رونق ببخشیم می بایست بستره این فعالیت های رو به رشد را فراهم نماییم و این امر با ثبت شرکت و ثبت برند امکان پذیر می باشد

با تاسیس شهرک های صنعتی و شرکت های گوناگون علاوه بر اینکه موجب ایجاد اشتغالزایی در سطح شهر و کشور می گردد بلکه می تواند در پیشرفت و افزایش تولید داخلی کشور تاثیر بسزایی را داشته باشد امور ثبت برند خود را به ما بسپارید

به طور یقین شما با ثبت برند در جزیره خارگ به توسعه و رونق کاری بسیار بالایی دست پیدا میکنید ما میتوانیم شما را در انجام مراحل ثبت برند یاری کنیم

جزیره خارک یکی از جزایر مسکونی استان بوشهر می باشد که متعلق به کشور ایران می باشد که دارای اهمیت اقتصادی مناسبی می باشد و این جزیره جمعیتی بالغ بر بیش از 8 هزار نفر جمعیت دارد.

ثبت برند

با ثبت برند در جزیره خارک این شهر از نظر نحوه ساخت و سازی که دارد به دو گروه عمده ای تقسیم می شود که از قبیل: شاخت و ساز مهندسی و ساخت و ساز سنتی می باشد. و ساخت و ساز سنتی به دست خود اهالی مردم بومی ساخته می شود. و در این جزیره، دارای کوچه‌های باریک و پیچ در پیچ و دارای تراکم جمعیت بالایی می باشد. ساختمان‌ها یک طبقه و دارای حیاط کوچکی هستند.

در سال‌های اخیر با پیشرفته شدن صنعت ساختمان سازی، تعداد ساختمان‌های چند طبقه افزایش یافته است. وبا ثبت شرکت ساخت و ساز و ثبت شرکت مهندسی می توانید ساختمان های ایمن از زلزله بنا نمایید. سایر اداره‌ها و دایره‌های دولتی از قبیل بانک‌ها، آموزش و پرورش، سازمان تأمین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، مرکز بهداشتی درمانی، در این جزیره شعبه دارند.

یکی از مهم‌ترین پایانه های صادرات نفت جهان در این جزیره بنا شده‌است.

ثبت برند و لوگو

اراضی این جزیره بالغ بر ۹۰درصد توسط شرکت های نفتی از جمله شرکت پایانه‌های نفتی، شرکت نفت فلات قاره و شرکت صنایع پتروشیمی و شرکت ملی نفتکش ایران مورد استفاده صنعتی و خدماتی قرار گرفته است. گسترش فضای سبز و خیابان ها و بلوارهای بسیار جذاب و دیدنی در بخش شرکتی موجب ساماندهی بافت جغرافیایی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی گردیده است که از مناطق معروف آن می‌توان به بلواردریا، بلوار خلیج فارس، بلوار نظارت خارگ، بلوار نفت، بلوارشهدای خارگ، بلوار دولت اشاره نمود.

آثار باستانی که این جزیره داراست به نام سنگ‌نبشته‌ای از دوران باستان در خارک به زبان پارسی باستان و خط میخی وجود دارد که از این کتیبه می توان به‌عنوان سندی دیگر دربارهٔ نام خلیج فارس یاد کرد.

شما می توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت ها با شماره های تماس موسسه حقوقی و ثبتی برترین مجری فوق تخصصی امور ثبتی مانند ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت و ... تماس حاصل فرمایید و همچنین از مشاوره رایگان نیز بهره مند گردید.

که وجود این همه صنایع دستی زیبا و بی نظیر در این استان می تواند یک فرصت شغلی مناسبی جهت تشکیل شرکت صنایع دستی تاسیس و ثبت گردد. ما در ادامه به مزایای ثبت شرکت در اردبیل برای شما عزیزان می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مراحل ثبت برند در جزیره خارک

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت شرکت تکسفیر، از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

مراحل ثبت برند درجزیره خارک :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ثبت برند در کرج و ثبت شرکت در کرج

ثبت برند در هر شهر و استانی در هر طبقه ی کاری و در حوزه ای ک مشغول فعالیت هستید میتواند شما را به رونق اقتصادی و کسب و کار پیشرفته تر و در طبع استفاده از نیروی کار بیشتر و افزایش کسب و کار کمک کند

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرماییدبرای انجام کلیه ی مراحل ثبت برند و اطلاع از هزینه ی ثبت برند با ما در ارتباط باشید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.