ثبت برند ابزار پزشکی

برای ثبت برند آلات و ابزار جراحی پزشکی دندانسازی وبیطاری اندام های مصنوعی دندان و چشم مصنوعی اقلام ارتوپدی مواد بخیه زنی میتوانید به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید و مراحل را به ما بسپارید.

مدارک ثبت برند

قبل از انجام هرگونه اقدامی شما باید مدارک ثبت برند خود را تهیه کنید.

مدارک ثبت برند برای هر فرد حقیقی و حقوقی فرق دارد .برای شخص حقیقی همه ی مدارک ثبت برند باید به نام شخص و مرتبط به طبقه و فعالیت مورد نظر باشد و در مدارک ثبت برند برای شخص حقوقی تمام مدارک و مجوزها باید به نام شخصیت حقوقی یعنی شرکت باشد و طبقه ی مورد نظر برای ثبت باید در موضوع شرکت ذکر شده باشد. لازم است قبل از شروع ثبت برند مدارک ثبت برند را به طور کامل تهیه کنید.

مدارک ثبت برند

مدارک ثبت برند برای شخص حقیقی

*کپی کارت بازرگانی

*کپی جواز فعالیت

*کپی شناسنامه

*کارت ملی

مدارک ثبت برند برای شخص حقوقی

*کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت

باقی مدارک ثبت برای شخص حقوقی همانند مدارک برای شخص حقیقی میباشد

هزینه ثبت برند

ما تمام تلاش خود را داریم تا با شما در مشاوره صادق باشیم و در هزینه ثبت برند و هزینه ثبت برند با صداقت کامل شما را راهنمایی کنیم و شما را به اهدافتان برسانیم موسسه ی حقوقی تکسفیر در کوتاه ترین زمان ممکن مراحل ثبت برند شما را به پایان میرساند و ارزش بسیار بالایی برای شما و کار شما قائل هستیم.

مراحل ثبت برند

برای انجام مراحل ثبت برند خود شما نباید هرگز نگران باشید زیراکه موسسه ی حقوقی تکسفیر با بهترین هزینه ی ممکن مراحل ثبت برند شما را به پایان میرساند شما کافیست ابتدا مدارک ثبت برند خود را تهیه کنید و به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید تا شما را به اهدافتان برسانیم.

مزایای ثبت برند

با یک بار هزینه ثبت برند سالیان سال میتوانید از مزایای آن استفاده کنید و در زمان طولانی تبلیغات داشته باشید و محصولات خود را اختصاصی کنید تا دیگر از هیچ راهی هیچ سودجویی نتواند از کالا ی شما سواستفاده کند و تقلبی آن را تولید کند و شما و برند شما را زیر سوال ببرد شما سالهای متوالی با خیالی راحت میتوانید کیفیت محصولتان را بالا ببرید و از مزایای ثبت برند خود بهره ببرید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.