ثبت برند در بوئین زهرا

جهت افزایش شهرک های صنعتی متعدد و ایجاد اشتغال زایی در سطح شهر و کشور می بایست شرکت های بسیاری به ثبت برسند و برند های فراوانی ثبت کرد تا یک شهرک صنعتی بزرگی تاسیس گردد. شهر بوئین زهرا از شهرهای جنوب استان قزوین واقع است یان شهرستان بوئین زهرا دارای 4 شهرک صنعتی که در حال فعالیت می باشند است که به نام های آراسنج، شال، سگزآباد و دانسفهان می باشند.

و همچنین شهرستان بوئین زهرا دارای مجتمع‌های بزرگ صنعتی است که شامل شرکت آپاداناسرام که در تولید کاشی و سرامیک فعالیت دارد، آرین فولاد در تولید مقطعات فلزی و آهن در حال فعالیت می باشند، پاکنام که مربوط به محصولات بهداشتی و شوینده ای می باشد و … است. که متأسفانه امروزه به جهت توجه ننمودن مسئولین به تولیدملی و اقتصاد مقاومتی، بعضی از کارخانجات و شهرک‌های صنعتی در حال تعطیل شدن و یا نیمه تعطیل به سر می‌برند

 مراحل ثبت برند

برای انجام مراحل ثبت برند با ما همراه باشید بزرگترین جمعیت دامی مانند گاو ، گوسفند و بز، در شهرستان بوئین زهرای استان قزوین و وجود واحد های بزرگ پرورش مرغ و بیشتر از 50 واحد بزرگ و کوچک و پرورش گاو در شهرستان بوئین زهرا در حال فعالیت می باشند و جهت توسعه این محصولات دامی بهتر است با راه اندازی شرکت و ثبت شرکت و ثبت برند محصولان دام موفقیت و کسب درآمد بیشتری را به دست آورید چراکه با ثبت شرکت و ثبت برند می توانید جهت توسعه کاری خود از تسهیلات بانکی برخوردار گردید.

اقتصاد در این شهر بر پایه کشاورزی و باغدارای استوار است و از عمده ترین و مهمترین محصولات زراعی این شهر می توان به بادام، گردو، گندم، جو و میوه های درختی اشاره نمود.

که ترابری در شهرستان بوئین زهرا عبارتند از:

جاده آسفالته بوئین زهرا-ساوه

جاده آسفالته‌ای که به رزن وتاکستان وابهر می‌رود

جاده آسفالته بوئین زهرا کرج

جاده آسفالته بوئین زهرا-قزوین

اگر تصمیم دارید که ثبت شرکت و یا ثبت برند در بوئین زهرا داشته باشید و موفقیت های بزرگی را کسب کنید و به دنبال اشخاص حرفه ای می باشید تا تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد و یک ثبت شرکت و ثبت برند موفق و باکیفیتی را برای شما فراهم کنند می توانید این امور ثبتی را به ما بسپارید.

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با بیش از ده سال سابقه درخشان پذیرای امور ثبتی شما عزیزان از جمله ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و ... با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن می باشیم برای ثبت بر ند در هر شهر و استانی میتوانید به موسسه ی تکسفیر مراجعه کنید و برای کسب و کار حرفه ای خود یک تبلیغات عالی داشته باشید .

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.