امروزه فعالیت شرکت های راه و ساختمان برای کشور ما دارای اهمیت و ارزش فراوانی است و یک شغل برای مهندسین ما محسوب میشود و میتواند برخی از مشکلات و دغدغه های مردم را رفع کند اگر شما قصد دارید تا یک شرکت راه و ساختمان تاسیس کنید

باید ابتدا مراحل ثبت شرکت راه و ساختمان را طی کنید تا به مشکل نخورید و فعالیت خود را قانونی کنید تا بتوانید با خیال راحت و بدون هیچگونه دردسری در آینده فعالیت خود را همچنان ادامه دهید همچنین شما میتوانید برای ثبت برند خود در موسسه ی حقوقی تکسفیر اقدام نمایید

شرکت های ساختمانی قالبا به سه دسته پیمانکاری، تاسیساتی، تجهیزاتی تقسیم می شوند که انجام کار های پیمانکاری، تاسیساتی و تجهیزاتی ساختمان ها را بر عهده دارند.

این شرکت ها خود به دو دسته خصوصی و تعاونی ها تقسیم می شوند. در دسته خصوصی این شرکت ها تمام مبلغ به دست آمده برای خود شرکت در ایران می باشد ودر نوع تعاونی ها با توجه به ضوابط بخش تعاونی جمهوری اسلامی ایران تمام سهام آن متعلق به افراد حقیقی و حقوقی آن شرکت می باشد.

بسیاری از سرمایه گذاران در زمینه راه و ساختمان فعالیت می نمایند برای آنکه بتوانند در مناقصات مختلف شرکت نمایند و قراردادهای مختلف با مناقصات و مزایدات انعقاد نمایند، قبل از هرچیز نیاز به شماره ثبت و همچنین روزنامه رسمی شرکت دارد.

از آنجایی که ثبت شرکت دارای مراحل مختلف و روند طولانی می باشد متقاضیان در این گونه موارد به جای ثبت شرکت اقدام به خریداری شرکت راه و ساختمان می نمایند تا با صرف زمان و هزینه کمتر بتوانند صاحب شرکت راه و ساختمان شوند و اقدام به انجام فعالیت های تجاری برای نیل به اهداف خود نمایند.

از دلایل دیگر خرید شرکت عراه و ساختمان می توان به کارکرد شرکت های قدیمی اشاره کرد چراکه هرچقدر کارکرد و سابقه شرکت در زمینه راه و ساختمان بیشتر باشد شانس بیشتری در مناقصات با ارگان های دولتی و خصوصی دارد.

چنانچه شما نیز از صاحبان شرکت های راه و ساختمان می باشد که بنا به دلایلی دیگر تمایلی به ادامه فعالیت های شرکت پیمانکاری خود را ندارید می توانید اقدام به فروش شرکت راه و ساختمان خود بنمایید.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش شرکت راهنمای خرید شرکت راه و ساختمان با ویژگی های مورد نظر شما می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش شرکت راه و ساختمان به صورت کاملا قانونی همراه با استعلامات کامل با کارشناسان ما در تماس باشید. باتشکر از همراهی شما مراحل فروش شرکت خود را به موسسه ی تکسفیر بسپارید برای خرید و فروش شرکت با ما در ارتباط باشید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.