ثبت برند در ناحیه صنعتی خصوصی کوثر

ثبت برند از جمله امور مهمی می باشد که برای گسترش کسب و کار هر صاحب حرفه ای در عرصه تجارت موردنیاز می باشد چرا که با استقاده از ثبت برند خود علاوه بر توسعه فعالیت های خود در بازار رقابت تجاری از سوء استفاده سایر رقبا که در صنف شما مشغول فعالیت هستند جلوگیری می شود.

در زیر به اختصار مراحل ثبت برند در ناحیه صنعتی خصوصی کوثر برای آشنایی شما خواننده گرامی ارائه می گردد:با سپردن مراحل ثبت برند خود به کارشناسان با تجربه و با سابقه ی تکسفیر در زمان خود صرفه جویی کنید و به نحو احسنت به نتیجه مورد علاقه خود برسید

ناحیه صنعتی خصوصی کوثر در حقیقت گامی مهم در جهت تاسیس شرکت و تولید بیشتر محصول و همچنین افزایش اشتغال زایی می باشد و فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاری و تاسیس شرکت است تا بتوانیم تولیدات داخلی خود را افزایش داده و جهت درخشش کالای ایرانی تلاش نماییم.

ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت

موسسه حقوقی تکسفیر شما را در این امر یاری نموده و تمامی موارد ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت و ... را در کمترین زمان ممکن به انجام می رساند.

توسعه این شهرک‌ها می‌تواند گامی مهم در جهت تولید بیشتر و همچنین افزایش اشتغال‌زایی باشد لذا باید تمهیدات لازم و ضروری به منظور توسعه و گسترش این شهرک‌ها اندیشیده شود تا با رونق اقتصادی بیشتری نیز همراه شویم.

ناحیه صنعتی کوثر اشتهارد به بخش خصوصی واگذار شد

در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شهرکها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی ، انتخابات مجمع عمومي موسسین شرکت خدماتی ناحيه صنعتي كوثر اشتهارد با حضور مدیران واحدهای تولیدی این ناحیه صنعتی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز ؛ انتخابات مجمع عمومي موسسین ناحيه صنعتي كوثر اشتهارد با حضور مدیران واحدهای صنعتی و مسوولان شركت شهرك هاي استان البرز در ناحيه صنعتي كوثر اشتهارد برگزار شد .

مدير ناحيه صنعتي كوثر در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در ناحیه صنعتی کوثر اشتهارد ، خواستار تعامل بیشتر و بهتر همه صنعتگران و مديران منتخب اين جلسه شد .

با واگذاری مالكیت و اداره شهرك های صنعتی استان البرز، شركت شهرك های صنعتی به عنوان ناظر عالی، كار نظارت بر حسن انجام امور را در بخش خصوصی بعهده خواهد داشت.

ثبت برند و نام تجاری

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در ناحیه صنعتی خصوصی کوثر مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در ناحیه صنعتی خصوصی کوثر به قرار ذیل است :

_ کامل کردن فرم در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

- رمز اظهارنامه و کد پیگری را دریافت کنید

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده.

- تحویل مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

مراحل ثبت علامت و لوگو خود را به ما بسپارید و علامت تجاری و لوگو خود را یکجا ثبت کنید تا در هزینه و زمان صرفه جویی کرده باشید و همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.