ثبت برند در خرمدره

امروزه با توجه به گسترش فعالیت های تجاری و لزوم گسترش تبلیغات در بین رقابت کنندگان عرصه تجارت لزوم ثبت یک برند معتبر در بین اصناف مختلف می تواند کمک بسیار شایانی به رقابت کنندگان عرصه تجارت نماید. لذا با ثبت یک برند معتبر شما می توانید از شهرت و اعتبار فراوانی در بازار بهره مند گردید و موفقیت بیشتری را نیز در بین رقبای تجاری خود داشته باشید

 مراحل ثبت برند را برای شما به نحو احسنت در موسسه ی تکسفیر به پایان میرسانیم شرکت های بسیاری در سطح شهر مشغول فعالیت می باشند ولی اگر یکی از این شرکت ها، ثبت برند انجام نداده باشند موقعیت نامناسبی را برای خود ایجاد نموده اند چرا که با ثبت برند می توانند یک پشتوانه محکمی برای تمامی زحمات و فعالیت های خود در شرکت ایجاد کنند.

ثبت برند و علامت تجاری

شهر خرمدره از شهرهایی است که در استان زنجان کشور ایران قرار دارد. و همچنین این شهر دارای پتانسیل بسیاری جهت ایجاد شغل و تاسیس شرکت در زمینه های دارویی، مواد غذایی، پوشاک صنایع دستی، صنایع گردشگری، خدماتی و ... و علاوه بر این دارای پتانسیل از لحاظ کشاورزی و صنعت می باشد از قبیل :

گروه صنعتی مینو، شرکت شیشهٔ ضد گلوله میرال، سرم سازی که از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی شمال غرب کشور است که از امکانات بالفعل این شهرستان به شمار می آید که در این شهرستان قرار دارد.

شهرستان خرمدره دارای معادن با ارزش و بسیاری را دارد که در حال حاضر ۸معدن سنگ گرانیت و یک معدن مس و سلیس توسط کارشناسان مربوطه در حال فعال می‌باشند.

که جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمیه امور ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت و ... با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید کارشناسان موسسه حقوقی تکسفیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه حقوقی و ثبتی برترین مجری فوق تخصصی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا با مشاوران ما به رایگان اطلاعات جامعی کسب کنید. و انجام امور ثبتی مانند ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت و ... را با خیال راحت به ما بسپارید.

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

مراحل ثبت برند :

تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ویژگی برند

*پیام محصول را به مصرف کننده برساند .

*باعث افزایش فروش شود .

*این نام از لحاظ قانونی قابل شناسائی باشد .

*تلفظ آن ساده و روان باشد .

*به خاطر سپردن آن آسان باشد .

*توجه مصرف کننده را به خود جلب کند .

*مزایای استفاده از محصول را در خود داشته باشد .

*موقعیت محصول را درمیان محصولات رقیب مشخص سازد .

نام تجاری اگر فارسی باشد باید یک مستند معنائی در لغت نامه دهخدا داشته باشد . حال با این تعاریف و مزایا می توان نام تجاری خود را به ثبت رساند . اگر شخصی و یا تولید کننده ای بدون اجازه ، از نام تجاری شما استفاده کند می توانید از طریق مراجع قانونی اقدام نموده و مانع از فعالیت آن شرکت شوید و حتی خسارت وارده سوء استفاده از نام تجاری خود را طلب نمائید . زیرا این نام مختص شرکت و یا شخص شما می باشد .

نام تجاری یک ایده می باشد . قبل از اینکه ایده شما را بدزدند ، اقدام به ثبت آن نمائید . این نام مال شماست .

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

برای ثبت برند در کرج با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.