ثبت برند در آبدان

ما میتوانیم شما را برای ثبت برند در آبدانان به نحو احسن یاری نموده و به نتیجه ی مورد علاقه ی شما پاسخ مثبت دهیم ثبت برند در آبدان که یکی از شهرهای استان بوشهر می باشد می خواهیم امروز در مورد نحوه و چگونگی ثبت شرکت بپردازیم و اینکه چه مزایایی را ثبت برند در اختیار صاحبداران شرکت قرار می دهد

تا بتوان در جهت توسعه اقتصادی، تولیدی و سایر امتیازات دیگر اجرا نمود. شما با ثبت شرکت می توانید در مزایدات و مناقصه هایی که پرژه های عظیمی را دارند شرکت نموده و با برنده شدن پروژه پیشنهادی سود بسیاری را در قبال انجام پروژه از آن خود و شریکان گردانید.برای ثبت برند خود با ما در ارتباط باشید

ثبت برند در شهر های مختلف

ثبت برند با ثبت برند در آبدانان موفقیت و آینده ی شغلی خود را تضمین کنید

جمعیت شهر آبدان برطبق سرشماری سال ۱۳۹۵بالغ بر بیش از 6 هزار نفر جمعیت می باشد.

این شهر از آثار تاریخی و دیدنی برخوردار است که عبارتند از سد ساروجی که در شمال شرقی آبدان واقع شده است. و همچنین قلعه شیرین که یکی از آثار دیگر شهر آبدان است.

سایر آثار دیگر شامل: تل گنبدان، تل کچاوه، تل اردو، ساروج‌های تنگ نخل، برکه دی‌نظر و سیل‌بند کوه‌نی از دیگر آثار قدیمی شهر آبدان است که متاسفانه این آثار تاریخی تقریباً همگی درحال تخریب می باشند و کاش تا کاملاً نابود نشده‌اند، سازمان میراث فرهنگی برای مرمت این آثار تاریخی اقدام نمایند.

و شما می توانید با ثبت برند حامیان میراث فرهنگی از این آثار گرانبهای فرهنگی حمایت نموده و در جهت توسعه میراث فرهنگی شهر و کشور قدم بلندی را بردارید.

ثبت برند

در هر حوزه ای ثبت برند در آبدانان کارآمد خواهد بود بنابراین اقدام به ثبت برند در آبدانان برای شما سودمند خواهد بود شغل بیشتر مردم شهر آبدان کشاورزی است که عمده محصول کشاورزی این شهر تولید گوجه فرنگی می باشد. هر چند اکنون در بیشتر مناطق همسایه و حتی استان‌های همجوار گوجه فرنگی کشت می‌گردد اما بازار سراسر کشور و حتی بازارهای صادراتی گوجه تولید آبدان را به علت برخورداری از طعم و مزه خاصی که دارد بیشتر می‌پسندد.

و حتی میتوانید ثبت شرکت پخش مواد غذایی تاسیس نمایید تا این محصول عمده ای که در میان شهرهای دیگر دارای اکتیاز بیشتری می باشد به شهر های دیگر صادر نماییدمراحل ثبت برند شما توسط کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان میرسد.

شما می توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت ها با شماره های تماس موسسه حقوقی و ثبتی برترین مجری فوق تخصصی امور ثبتی مانند ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت، ثبت برند و ... تماس حاصل فرمایید و همچنین از مشاوره رایگان نیز بهره مند گردید.

مراحل ثبت برند در آبدان توسط موسسه تکسفیر

مراحل ثبت برند در آبدانان در موسسه ی تکسفیر به نحو احسن پیش میرود و هزینه ی شما از صفر تا صد به اطلاع شما خواهد رسید و هیچگونه هزینه ای در قرار داد شما تا اتمام کار اضافه نخواهد شد

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت شرکت تکسفیر، از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

مراحل ثبت برند در آبدان

شما با به ثبت رساندن نام مورد علاقه و شایسته کار و حرفه ی خود موفقیت بیشتری را کسب خواهید نمود

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

با ثبت برند خود و قرار گیری شما در بازار تحجارت و رقابت در بین هم کاران خود حتما به موفقیت دست پیدا خواهید کرد

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.