فروش شرکت مهندسی مشاور

از آنجایی که ثبت شرکت مهندسی مشاور دارای پیچیدگی و روند خاصی می باشد متقاضیانی که سعی دارند به صورت کاملا قانونی بدون فوت وقت فعالیت های خود را در قالب شرکت ادامه دهند اقدام به خرید شرکت مهندسی مشاور می نمایند چراکه ثبت شرکت های مهندسی مشاور دردسرهای زیادی همچون ارائه مدارک مهندسین بابت تائید کلمه مهندسی در هنگام تعیین نام شرکت و سایر دوندگی های دیگر.برای اقدام به ثبت برند به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید

تفاوت شرکت مهندسی با دیگر شرکت ها در موضوع فعالیت این نوع شرکت و همچنین نام این شرکت است. 
در شرکت های مهندسی می توان قبل از نام شرکت از واژه هایی نظیر مهندسی ، فنی مهندسی ، گروه مهندسین یا مهندسین استفاده نمود که کاربرد هر یک از این واژه ها نیازمند ارائه مدارک جداگانه ای است .
1) مهندسین 
از آن جا که کلمه مهندسین جمع است لذا استفاده از کلمه مهندسین مستلزم آن است که در زمان تحویل مدارک ، مدارک بیش از یک مهندسی ارائه گردد.
2) مهندسی و فنی مهندسی
استفاده از کلمه مهندسی و فنی مهندسی مستلزم ارائه یک مدرک مهندسی و یا فنی مهندسی در زمان تحویل مدرک برای ثبت شرکت است.
3) گروه مهندسین
جهت استفاده از این نام در ثبت شرکت ، می بایست کلیه اعضای شرکت مدرک مهندسی خود را تحویل مرجع ثبت شرکت ها دهند.
لازم به توضیح است ، چنانچه در اسم شرکت از کلمه مهندسی اسنفاده نگردد نیازی به مدرک تحصیلی نیست.

  • موضوع فعالیت شرکت های مهندسین مشاور به شکل ذیل در اساسنامه قید می گردد :

الف- انجام و اجرا نظارت، مشاوره نصب و راه اندازی کلیه پروژه های ...
ب- انجام و اجرای نظارت ، مشاوره نصب و راه اندازی کل

خرید شرکت

از دلایل دیگر خرید شرکت مهندسی مشاور این است که بسیاری از سرمایه گذاران در زمینه عمرانی فعالیت می نمایند برای آنکه بتوانند در مناقصات مختلف شرکت نمایند و قراردادهای مختلف با مناقصات و مزایدات انعقاد نمایند، قبل از هرچیز نیاز به شماره ثبت و همچنین روزنامه رسمی شرکت دارد.

اعضاء شرکت های مهندسی مشاور نیز چون همگی دارای مدارک مهندسی می باشند از اهمیت و ارزش بیشتری برخوردار هستند لذا چنانچه شخصی عضوی که دارای مدارک معتبر مهندسی باشد در رشته موردنظر خود پیدا نکند اقدام به خرید شرکت مهندسی مشاور می نماید.

از آنجایی که ثبت شرکت دارای مراحل مختلف و روند طولانی می باشد متقاضیان در این گونه موارد به جای ثبت شرکت اقدام به خریداری شرکت عمرانی می نمایند تا با صرف زمان و هزینه کمتر بتوانند صاحب شرکت مهندسی مشاور شوند و اقدام به انجام فعالیت های تجاری برای نیل به اهداف خود نمایند.

از دلایل دیگر خرید شرکت مهندسی مشاور می توان به کارکرد شرکت های قدیمی اشاره کرد چراکه هرچقدر کارکرد و سابقه شرکت در زمینه مهندسی بیشتر باشد شانس بیشتری در مناقصات با ارگان های دولتی و خصوصی دارد.

خرید و فروش شرکت

چنانچه شما نیز از صاحبان شرکت های پیمانکاری می باشد که بنا به دلایلی دیگر تمایلی به ادامه فعالیت های شرکت پیمانکاری خود را ندارید می توانید اقدام به فروش شرکت مشاور خود بنمایید.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش شرکت راهنمای خرید شرکت راه و ساختمان با ویژگی های مورد نظر شما می باشد.با فروش شرکت که تصمیم به ادامه ی فعالیت در آن را ندارید میتوانید مسئولیت هارا به فرد دیگری واگذار کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش شرکت مشاور به صورت کاملا قانونی همراه با استعلامات کامل با کارشناسان ما در تماس باشید. باتشکر از همراهی شما

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.