امروزه گسترش فعالیت های عمرانی و نیاز جامعه به این رشته ایجاب نموده است که افراد بیشتری در این حوزه فعالیت داشته باشند لذا فعالیت قانونی در این رشته پر مخاطب ملزم به ثبت شرکت و طی مراحل قانونی آن می باشیدجهت آشنایی با این مراحل و شرایط با ما همراه باشید.


شرکت پیمانکاری مهندسی در واقع مجموعه ای است که می تواند قراردادی را با افراد حقیقی و یا حقوقی جهت انجام کلیه امور عمرانی و پیمانکاری شامل ابنیه اعم از فلزی و بتنی، ساخت مجتمع های مسکونی ، تجاری، اداری ، اجرای پروژه های راه سازی شامل اتوبان ها ، بزرگراه ها ، راه های فرعی و اصلی، آسفالت ریزی، راه های ریلی فرودگاه ها و اجرای پروژه های آب، شا مل سدسازی، تونل سازی، پل سازی و … منعقد گرداند و مسئولیتشان را به عهده گیرد. به عبارت دیگر، پیمانکاران با تعیین مبالغی در زمان مشخص بنا بر قرار دادی عهده دار امور محوله از سوی مشتریان خود می شوند .
شرکت های پیما نکاری به موجب آیین نامه معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری به 11 گروه تقسیم کرده است که شامل :
ساختمان و ابنیه ، راه و ترابری ، صنعت و معدن ، تاسیسات و تجهیزات ، کشاورزی ، آب ، مرمت آثار باستانی ، کاوش های زمینی ، ارتباطات ، نفت و گاز ، نیرو

همچنین امروزه یکی از موضوعات پر طرفدار و جذاب در حوزه ی سرمایه گذاری،سرمایه گذاری در زمینه ی عمرانی است که همزمان با گسترش و توسعه شهر ها در ایران،روز به روز بر اهمیت آن افزوده شده است.
طراحی،اجرا،محاسبه،نظارت،مشاوره پروژه های عمرانی اعم از سنگی،آجری،فلزی و بتنی،فعالیت در زمینه ی ساخت و احداث شهرک های تجاری و اداری،مسکونی،راه سازی و جاده سازی،پل سازی،سد سازی،تونل سازی،شن ریزی،آسفالت کشی و خط کشی،خاکریزی و خاکبرداری،سد سازی، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری و غیر شهری تنها بخشی از موضوعات فعالیت این نوع شرکت ها می باشد.

بسیاری از سرمایه گذاران در زمینه عمرانی فعالیت می نمایند برای آنکه بتوانند در مناقصات مختلف شرکت نمایند و قراردادهای مختلف با مناقصات و مزایدات انعقاد نمایند، قبل از هرچیز نیاز به شماره ثبت و همچنین روزنامه رسمی شرکت دارد. از آنجایی که ثبت شرکت دارای مراحل مختلف و روند طولانی می باشد

متقاضیان در این گونه موارد به جای ثبت شرکت اقدام به خریداری شرکت عمرانی می نمایندتا با صرف زمان و هزینه کمتر بتوانند صاحب شرکت عمرانی شوند و اقدام به انجام فعالیت های تجاری برای نیل به اهداف خود نمایند.از دلایل دیگر خرید شرکت عمرانی می توان به کارکرد شرکت های قدیمی اشاره کرد چراکه هرچقدر کارکرد و سابقه شرکت در زمینه عمرانی بیشتر باشد شانس بیشتری در مناقصات با ارگان های دولتی و خصوصی دارد.

چنانچه شما نیز از صاحبان شرکت های عمرانی می باشد که بنا به دلایلی دیگر تمایلی به ادامه فعالیت های شرکت پیمانکاری خود را ندارید می توانید اقدام به فروش شرکت عمرانی خود بنمایید.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش شرکت راهنمای خرید شرکت راه و ساختمان با ویژگی های مورد نظر شما می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش شرکت پیمانکاری به صورت کاملا قانونی همراه با استعلامات کامل با کارشناسان ما در تماس باشید. باتشکر از همراهی شما برای فروش شرکت خود به موسسه ی تکسفیر مراجعه کنید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.