فروش شرکت یک سیلابی

معمولا شرکت هایی که از سابقه ی بیشتری از ثبت برخوردار می باشند و سال های زیادی از ثبت آن ها می گذرد، از اسامی خاص تر و کوتاه تری برخوردار هستند چراکه متقاضیان ثبت شرکت در گذشته نسبت به زمان حال کمتر صورت می گرفت و اشخاص متقاضی می توانستنداز اسامی ساده تری برای شرکت خود استفاده نمایند و با استفاده از اسامی تک سیلابی و یا دوسیلابی به راحتی اسم موردنظر خود را که متناسب با موضوع فعالیت آن ها بود برای شرکتشان اخذ نمایند.

اما باگذشت سالیان با توجه به گسترش و افزایش درخواست صاحبان حرف و مشاغل برای ثبت شرکت و استفاده آن ها از اسامی رفته رفته امکان ثبت شرکت با استفاده از اسامی تک سیلابی برای اشخاص از بین رفت و هم اکنون نیز متقاضیان برای ثبت شرکت خود ناچار به ثبت شرکت خود با سیلاب های بیشتری همچون سه سیلابی و یا بیشتر می باشند.

خرید شرکت

از آنجایی که برای بسیاری از شرکت ها با توجه به اهمیت برندینگ و انجام تبلیغات آن اسم شرکت دارای ارزش و اهمیت زیادی می باشد اقدام به خرید شرکت ها می نمایند. در مقابل هستند شرکت هایی که در گذشته به ثبت رسیده اند و از سابقه ثبتی زیادی برخوردار هستند و دارای اسم یک سیلابی خاص هستند که حالا به هردلیلی اعم از دلایل شخصی و یا بازرگانی دیگر تمایلی به ادامه فعالیت با آن نام نمی باشندلذا تصمیم برآن می گیرند که شرکت خود را به متقاضی خاص آن واگذار نمایند.

فروش شرکت

این گونه شرکت ها با معرفی شرکت خود و فروش شرکت یک سیلابی خود اقدام به انتقال شرکت خود به سهامداران جدید به صورت کاملا قانونی و از طریق اداره دارایی و همچنین اداره ثبت می نمایند تا اعضای هیئت مدیره جدید بتوانند با آن شرکت که دارای اسم خاصی هستند بتوانند فعالیت نمایند و تبلیغات و برندینگ خود را انجام دهند.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش راهنمای خرید شرکت با ویژگی های مورد نظر شما می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش شرکت یک سیلابی به صورت کاملا قانونی همراه با استعلامات کامل با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت فروش شرکت یک سیلابی در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا یاری رسان شما در خرید یا فروش شرکت موردنظرتان می باشد.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.