خرید شرکت دو سیلابی

امروزه برای ثبت شرکت در حوزه فعالیت مشخص متقاضی ثبت شرکت باید با ارائه حداقل پنج اسم سه سیلابی در سامانه ثبت شرکت نسبت ثبت نام های درخواستی اقدام نماید که در بسیاری از موارد اسامی ارائه شده با تشابه با نام شخصیت های حقوقی دیگر مورد تائید قرار نمی گیرد و یا به دلایل دیگری چون استعلام از فرهنگستان مورد پذیرش واقع نمی گردد.

لذا در این گونه موارد شخص متقاضی مجبور است بارها و بارها اقدام به ثبت نام مجدد نماید تا شاید اسامی مورد پذیرش کارشناس اداره ثبت واقع گردد و در بسیاری از موارد شخص مجبور می شود سیلاب های بیشتری به اسم خود اضافه نماید تا شاید بتواند اسم شرکت خود را در قالب چهار یا پنج سیلاب ثبت نماید.

در این گونه موارد پیشنهاد می شود اگر میخواهید شرکت شما دارای اسم خاص و یک سیلابی باشد ، اقدام به خرید شرکت دو سیلابی نمایید.

شرکت هایی که در دهه های قبل ثبت شده اند دارای اسامی خاص و اغلب یک یا دو سیلابی می باشند که فرد متقاضی می تواند با خرید این گونه شرکت ها با اسامی خاص و دو سیلابی روی برندینگ و تبلیغات خود با اسم خاص اقدام نماید که این کار دارای پوئن و مزیتی خاص برای این گونه شرکت ها محسوب خواهد شد و بهتر و بیشتر می توان در حوزه فعالیت خود به شهرت رسید.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر دارای مجموعه ای قدرتمند از شرکت های آماده فروش قدیمی و یک سیلابی با موضوع فعالیت های متنوع در زمینه های فرهنگی ، اقتصادی، عمرانی و سایر موضوعات می باشد. با کارشناسان ما در تماس باشید تا تجربه ای متفاوت در زمینه ثبت شرکت یک سیلابی داشته باشید.

شما برای ثبت شرکت مراحل بسیاری را باید پشت سر بگذارید اما در خرید شرکت شما هیچگونهد مراحل دشواری را لازم نیست طی کنید

روش های انتخاب نام شرکت

از مهمترین مراحل در ثبت شرکت، انتخاب یک نام مناسب برای شرکت  می باشد که وجود این نام هویتی به شرکت خود می بخشد و نام اختصاصی برای شرکت می باشد و کسی اجازه سوء استفاده از خدماتی که از این شرکت ارائه می شود نمی تواند داشته باشد.

همان طوری که مستحضر می باشید یکی از مهم ترین مراحل در ثبت شرکت انتخاب نام شرکت برای شرکت می باشد ، شما می توانید مشاوره های لازم در خصوص انتخاب نام شرکت در زمان ثبت شرکت را از موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر دریافت نمایید .

نام انتخابی شما باید حداقل سه کلمه باشد و البته لازم می باشد تا در زمان ثبت شرکت در سامانه مربوطه 5 نام را به سازمان ثبت شرکت ها پیشنهاد دهید . اداره ثبت شرکت ها با توجه به امکان یا رد صلاحیت نام پیشنهادی شما یکی از پنج مورد انتخابی را تایید و برای ثبت شرکت نهایی می نماید . موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر در زمینه های ثبت شرکت در کرج، ثبت شرکت ، ثبت برند ،کد اقتصادی،اخذ کد اقتصادی و ثبت تغییرات شرکت و تغییرات شرکت همراه شما می باشد.

امکان دارد مراحل انتخاب نام کمی زمان بر باشد ، چرا که اگر دقت کافی در زمان ثبت نام را نداشته باشید ممکن است نام های پیشنهادی شما رد صلاحیت شوند و مجبور به انتخاب نام جدید و دیگری شوید.

قواعد و قوانین نام گذاری نام شرکت

1.ریشه فارسی داشته باشد.

2.غیر لاتین باشد.

3.با شئونات انقلاب اسلامی ایران هیچ منافاتی نداشته باشد.

4.نام انتخابی تکراری نباشدبا مراجعه به سایت و جستجوی نام پیشنهادی توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید متفاوت باشد.

5.دارای نام خاصی باشد.

6.بصورت حروف نوشته شده باشد و از اعداد بصورت ریاضی در آن استفاده نشود.

7.از عناوین ایثارگران و شاهد و امثال آن که انحصاراً تحت نظارت سازمان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد، استفاده نشود.

8.از عنوان های شعرا، دانشمندان و کاشفان در عصر حاضر استفاده نشود .

9. در تعیین نام شرکت های تجاری ثبت شرکت در شهرک صنعتی، ثبت شرکت سهامی خاص، تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی و نسبی رعایت مواد (117)، (141) ، (162) و (184) قانون تجارت الزامی است.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.