ثبت اختراع در کرج

اختراع حاصل تفکر شخص و اشخاصی است که برای نخستین بار محصول و یا جریان سیر روند عمل و یا عملیاتی را ارائه می دهد که این نوآوری و فناوری در راستای حل مشکل در صنعت ، حرفه ، فن و ... باشد.

جهت ثبت اختراع در کرج و یا در هر استانی شما ملزم به گذراندن روند و اموری هستید که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت.

ثبت اختراع در کرج توسط موسسه حقوقی تکسفیر و بواسطه ی کارشناسان خبره ، قابل انجام در کوتاه ترین زمان ممکن است ، تا از سودجویی افراد جلوگیری به عمل آید.

جهت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد ثبت اختراع در کرج84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

ثبت اختراع و مالکیت فکری براساس ضوابط کنوانسیون پاریس بر 3 اصل بنا شده است که شامل رفتار ملی، اصل استقلال و اصل حق تقدم استوار می باشد.

گواهینامه ثبت اختراع در کرج

اداره مالکیت صنعتی برای حمایت از اختراع سندی صادر میکند که مخترع را از حقوق انحصاری بهرهمند می سازد.این گواهینامه ثبت اختراع چه در کرج و چه در دیگر استانها و یا خارج از کشور ، قابل دفاع و ارائه است.با حمایت از مخترعین کشور خود ، از مهاجرت آنها به دیگر کشورها جلوگیری کنیم.

تنظیم اظهارنامه ثبت اختراع در کرج

با تنظیم اظهارنامه و ارائه ان به اداره مالکیت صنعتی از اختراع خود حمایت کنید.اظهارنامه ای که دارای تارخ و امضاء مخترع و بهمراه پاره ای از توضیحات درباره ی اختراع اش باشد.

اختراعات قابل ثبت

اختراعی به ثبت می رشد که مخترع آن با بدعت و نوآوری در صنعت و یا هر حرفه و فنی و در هر رشته ای ف بتواند پاره از مشکلت را حل کند ، مهارتی که معمولی بشمار نیاید و در صنعت پیشین موجود نباشد.منظور از صنعت معنای وسیع و جامع آن است که تمامی رشته ها اعم از صنایع دستی ، کشاورزی ، ماهیگیری و خدماتی و ... نیز شامل میشود.

روشهای ثبت اختراع در کرج (و سراسر ایران)

1.       روش اظهاری : در اینجا به شرط عدم سابقه در محل ثبت و قرار گرفتن در حیطه موضوعات قابل ثبت، ادعای ثبت مخترع مقرون به صحت در نظر گرفته شده و موضوع به ثبت میرسد.

2.       روش تحقیقی: کشورهایی که از امکانات و آزمایشگاه های قابل توجه برخوردارند پیش از به ثبت رساندن اختراع ، ضمن محرمانه نگهداشتن اطلاعات و بادر نظر گرفتن حق تقدم ، مبحث طرح شده با موضوع اختراع را از نظر ماهیت و کیفیت و آزمایشها و تحقیقات لازم را جهت صحت و سقم ادعا بررسی کرده و سپس بسمت مراحل ثبت پیش میبرند.

در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص ثبت اختراع در کرج و در حوزه ها و مناطق مختلف استان البرز اعم از ؛

•        ثبت اختراع در کرج

•        ثبت اختراع در هشتگرد

•        ثبت اختراع در اشتهارد

•        ثبت اختراع در نظر آباد

•        ثبت اختراع در در طالقان

با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

از همراهیتان سپاسگزاریم .

ثبت شرکت "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر،میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ، ثبت اختراع در کرج ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت رتبه بندی شرکت ها ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی ، رتبه بندی مشاوران ، رتبه بندی پیمانکاران و ...

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912


  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.