ثبت اختراع , اختراع , مدارک ثبت اختراع , مراحل ثبت اختراع , ویژگی ثبت اختراع , کاربرد ثبت اختراع ,ثبت اختراع و معافیت از سربازی ,ادعانامه ثبت اختراع

با تنظیم ادعانامه ثبت اختراع ، مراحل اداری ثبت اختراع خود را انجام دهید و قبل از آن از اختراع خود با کسی سخن به میان نیاورید و آن را افشاء نکنید.

تنظیم ادعانامه ثبت اختراع با موسسه حقوقی تکسفیر و با مشاوره رایگان انجام دهید : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

اداعانامه ثبت اختراع خود را در هر استان و کشوری که میخواهید را با ما انجام دهید.

امروزه شما میتوانید ادعانامه ثبت اختراع خود را در خارج از ایران نیز انجام دهید ، چرا که عضویت رسمی کشور ایران ، به کنوانسیون پاریس جهت حمایـت از مالکیت صـنعتی در سال 1337 هجری شمسی انجام گردید. جمهوری اسلامی ایران در سال 1380 ه.ش به وایپو که واقع در سوئیس بود، پیوست.

تنظیم ادعانامه ثبت اختراع برای اختراعات كوچكانجام نخواهد شد ، چرا که اختراعات کوچک فقط کاربرد صنعتی خواهند داشت.

گواهینامه ثبت اختراع پس از تنظیم ادعانامه ثبت اختراع :

اداره مالکیت صنعتی برای حمایت از اختراع سندی صادر میکند که مخترع را از حقوق انحصاری بهرهمند می سازد.

ادعانامه ثبت اختراع در ساير كشورها , تنظیم ادعانامه ثبت اختراع در خارج از کشور

اولین اقدام جهت ثبت اختراع در کلیه و سایر کشورها ، تنظیم ادعانامه ثبت اختراع و تشکیل پروندهدر اداره ثبت اختراعات آن كشور است. این ادعانامه داراي قسمتهايي نظير عنوان اختراع، سابقه و شرح فني آن است.

پس از برآورد و موشکافی دقیق کارشناسان اداره ثبت کشور مقصد (هدف) ادعانامه ثبت اختراع ، مفاد تقاضانامه در سطح عمومدر صورت احراز شرايط، حق ثبت را اعطا مي نمايد تا در سرتاسر همان كشور قابل دفاع و حمایت باشد.

انتشار ادعانامه ثبت اختراع بصورت عمومی ، به این معنا نیست که حق ثبت اختراع به فرد تعلق میگیرد.باید بصورتی مشخص و واضح، ذکر شود، که پس بررسي و احراز شرايط لازم از سوي دولت مربوط به ثبت رسيده و اعطا مي گردد.البته هر يك از كشورهاي انتخاب شده پس از بررسي پرونده مختار است آن اختراع را به ثبت رسانده و در سرزمين خود از آن حمايت كند و يا كلاٌ آن را رد كند.

با تنظیم ادعانامه ثبت اختراع نمیتوان توقع داشت که ، هر اختراعی را اداره مربوطه آن را به ثبت برساند !!

موارد قابل ثبت و دفاع از ادعانامه ثبت اختراع :

اختراع ، بایست خلاقیت تازه ای داشته باشد که در صنعت و مشاغل نیز مورد استفاده قرار گیرد و مهارتی عادی تلقی نگردد.

تنظیم ادعانامه جهت ثبت اختراع

ادعانامه ثبت اختراع بایست به  اداره مالکیت صنعتی داده شود، با موضوع حمایت از اختراع. که به فارسی تنظیم شده و دارای تاریخ و امضاء باشد.

موارد مقرر در راستای تنظیم ادعانامه ثبت اختراع

  • مشخصات دقیق مخترع ، عنوان اختراع و درج ریز اطلاعات در ادعانامه ثبت اختراع
  • مادامی که متقاضی مخترع نباشد و وکیل و نماینده قانونی وی پیگیری ادعانامه ثبت اختراع را برعهده دارد بایست  ، مدارک او نیز باید ارائه گردد
  • توصيف فني اختراع مي بايست با بياني روشن و به زبان رسمي كشور مقصد و جهت بازسازی ثبت اختراع برای تمامی افراد و مخصوصا افراد با هوش و تفکر متوسط مطلب و هدف را واضح و کاملا آشکار سازد بطوری که تمامی نقشه ، طرح ، هدف و الگوریتم های پیاده سازی آن نیز ارائه گردد.
  • متقاضی ثبت اختراع تا زمانی که اظهارنامه او برای ثبت اختراع قبول نشده است میتواند آن را مسترد کند. در اختراع کلی ذکر نکردن ارتباط اجزاء آن موجب بی اعتباری گواهینامه اختراع مربوط نمیشود.
  • متقاضی میتواند همراه با ادعانامه ثبت اختراع خود، طی اعلامیهای حق تقدم مقرر در کنوانسیون پاریس برای حمایت از مالکیت صنعتی مورخ 1261 هجری شمسی (20 مارس 1883 میلادی) و اصلاحات بعدی آن را درخواست نماید. حق تقدم میتواند براساس یک یا چند ادعانامه ملی یا منطق های یا بین المللی باشد که در هر کشور یا برای هر کشور عضو کنوانسیون مذکور تسلیم شده است.

در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص تنظیم ادعانامه ثبت اختراع در تمامی استانها اعم از :

•       ادعانامه ثبت اختراع در تهران

•       ادعانامه ثبت اختراع در کرج

•       ادعانامه ثبت اختراع در قزوین

•       ادعانامه ثبت اختراع در تمامی استانها و شهرستانها

کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

از همراهیتان سپاسگزاریم.

ثبت شرکت در کرج "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت در کرج تکسفیر و تمامی استانها و شهرستان ، میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ، ادعانامه ثبت اختراع ،ثبت طرح صنعتی ،ثبت رتبه بندی شرکت ها و شرایط اخذ گرید ، ثبت لوگو ،ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی، ثبت علائم تجاری ، مراحل پلمب دفاتر و ...

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

ثبت اختراع , مدارک ثبت اختراع , مراحلثبت اختراع , مزایای ثبت اختراع , ویژگی ثبت اختراع ,ثبت اختراع معافیت از سربازی ,ثبت اختراع در ایران ,ثبت اختراع در آمریکا ,ثبت اختراع در اروپا , هزینه ثبت اختراع , چگونگی ثبت اختراع  

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.