اخذ کد اقتصادی در رباط کریم

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران واقع می باشد که جمعیت این شهر بالغ بر 195هزار نفر می باشند. با توجه به این که جایگاه این شهر دارای ظرفیت های لازم جهت تبدیل شدن به مرکز فعالیت های صنعتی را در استان تهران دارا می باشد.

و استفاده از موقعیت های لازم برای تبدیل شدن به مرکز صنعتی و همچنین فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال از موارد ضروری به شمار می رود می توان فرصت اخذ کد اقتصادی در رباط کریم را ایجاد نمود، برای این امر مهم وجود شهرک های صنعتی در شهرستان می تواند سرمایه گذارن و افرادی را که دارای تخصص می باشند به تاسیس اخذ کد اقتصادی اقدام کنند.

موسسه ی حقوقی تکسفیر در رباط کریم در جهت امور مربوط به اخذ کد اقتصادی، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور مربوط به تاسیس تمامی شما سرمایه گذاران و شرکا و سهامداران را راهنمایی نموده و علاوه بر انجام امور ضروری اخذ کد اقتصادی اطلاعاتی را در زمینه نوع شرکتی که می خواهید آن را به ثبت برسانید در اختیار شما قرار می دهند تا با خیالی آسوده و آشنایی کامل در تمام اصول و مقررات اخذ کد اقتصادی شما را همراهی می نمایند.

تشکیل شهرک های صنعتی با توجه به دارا بودن خدمات زیربنایی و تجمیع واحدهای صنعتی در یک مکان معین، فرصت مناسبی برای جذب سرمایه و سرمایه گذاری می باشد و از سویی گام بلندی در زمینه اشتغال زایی و پشتیبانی از کارآفرینان به شمار می رود.

در شهرستان رباط کریم 5 شهرک صنعتی وجود دارد که از بین هجده شهرک صنعتی استان تهران می باشد که در واقع این شهرک ها شرایط مناسب و خوبی را جهت تقویت محیط کسب و کار و در آمدزایی و ایجاد اشتغال می توان اشاره نمود.

در اینجا به نام های شهرک های صنعتی موجود در رباط کریم اشاره می کنیم:

شهرک صنعتی نصیر آباد

شهرک صنعتی کاظم آباد

شهرک صنعتی سبلان

شهرک صنعتی نصیر شهر

شهرک صنعتی پرند

به اراده و تلاش صنعتگران رباط کریم که همپای صنعتگران سایر نقاط کشور در عرصه تولید و خدمت به کشور جهاد می نمایند، شهرستان رباط کریم با برخورداری از چند شهرک و منطقه صنعتی، همچنین موقعیت مناسب جغرافیایی، ظرفیت تبدیل به قطب صنعتی استان تهران را دارا می باشد.

برای ایجاد و تاسیس یک شهرک صنعتی و اعمال تمام قوانین نیاز به اخذ کد اقتصادی در رباط کریم می باشد.

که اخذ کد اقتصادی مزایایی را برای شما ایجاد می کند که می توانید بعد از ثبت از امکاناتی بهره مند شوید که احساس آرامشی در جهت فعالیت های شرکتی و شرکت در مناقصه ها و دریافت پروژه های پیشنهادی بهتر بهره مند شوید که تا قبل از اخذ کد اقتصادی از آن بی بهره بودید.

به جهت آن که بتوانید یک شرکت در رباط کریم را به ثبت برسانید باید پیش از هر چیز دانستنی ها و اطلاعات مربوط به شرکت ها را کاملا مطالعه کرده باشید ودر صورت توافق بین شریکان با در اختیار داشتن مدارک لازم اقدام به اخذ کد اقتصادی در رباط کریم نمایید. بدین جهت می بایست به مدارک زیر دقت نمایید و تماما آن ها را آماده نمایید.

توجه نمایید که بازرس از ملزومات ضروری اعضای هیأت مدیره می باشد که باید مشخص شده باشد و با افراد هیات مدیره نیز رابطه خویشاوندی نداشته باشند.

ما در اینجا شما را برای یک اخذ کد اقتصادی موفق همراهی مینماییم و مدارک مورد نیاز اخذ کد اقتصادی را برایتان بازگو می کنیم.

 

 اخذ کد اقتصادی در رباط کریم

 

برای گسترش کسب و کار خود و پیشرفت در کارها ، ثبت شرکت به همره اخذ کد اقتصادی میتواند راه حل مناسبی باشد با درج کد اقتصادی روی فاکتور های خرید و فروش  پرداخت مالیات به صورت دقیق و آسان بررسی میشود

 

اخذ کد اقتصادی برای شرکت خود را به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر بسپارید.

افرادی که ملزم به اخذ کد اقتصادی در رباط کریم هستند میتوانند برای دریافت این کد به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه کنند و با هزینه ی مناسب مراحل را به کارشناسان با تجربه و متخصص تکسفیر بسپارند

 

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.