اخذ کد اقتصادی در فیروز کوه

شاید خیلی از شما عزیزانی که قصد ایجاد شرکت برای کسب و کار خود اندیشیده اید این سوال بسیار به ذهن شما خطور کرده باشد که برای اخذ کد اقتصادی خود چگونه و طبق چه مراحلی می توانم اقدام به اخذ کد اقتصادی خود نمایم و برای اخذ کد اقتصادی باید از کجا و از چه مراحلی شروع کنم؟

شما می توانید تمام امور اخذ کد اقتصادی خود را به موسسه ی حقوقی تکسفیر بسپارید و یک اخذ کد اقتصادی بی نظیری را بدون هیچ نگرانی تجربه نمایید.

با توجه به نوع کسب و کاری که قصد دارید در شرکت خود انجام دهید و هدف های کوتاه مدت و بلند مدتی که برای اخذ کد اقتصادی دارید باید در نظر داشته باشید که حتما اشراف به قوانین و مقررات مربوطه در جهت اخذ کد اقتصادی داشته باشید.

چگونگی اخذ کد اقتصادی در فیروزکوه

جهت اینکه بتوانید اخذ کد اقتصادی در فیروزکوه انجام دهید می بایست در ابتدا یکسری اطلاعات جامعی را در این زمینه کسب نمایید.

یکی از حوزه های ثبتی در تهران، اخذ کد اقتصادی در فیروزکوه می باشد که توسط وکیلان موسسه حقوقی اخذ کد اقتصادی تکسفیر امکان پذیر است.

تمامی مشاوران حقوقی این موسسه شما را در جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز و همچنین در جهت کسب اصول و قوانین اخذ کد اقتصادی در فیروزکوه یاری می نمایند.

در این مقاله ما شما را در جهت کسب اطلاعات بیشتر یاری می نماییم تا یک اخذ کد اقتصادی موفقی را تجربه نمایید

مراحل اخذ کد اقتصادی در فیروزه کوه

در اجرای مراحل اخذ کد اقتصادی در فیروزکوه باید با موسسه ی حقوقی تکسفیر همانگ باشید.

نحوه درخواست شماره اقتصادی

مؤدی مالیاتی با بررسی شرایط مندرج در اطلاعیه منتشره در روزنامه های کثیر الانتشار و دستور العمل اجرایی ماده ۸۵قانون وصول برخی از در آمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین ،

در صورت داشتن شرایط ، فرم اطلاعات هویتی مربوطه را از روزنامه جدا می نماید و یا از فرم نمونه کپی می گیرد و پس از تکمیل قسمت مربوط به خود و الصاق یک قطعه عکس بر روی فرم هویتی به همراه سایر مرارک تحویل حوزه مالیاتی ذیربط نموده و رسید دریافت می دارد .

پس از رسیدگی حوزه ، به مدارکی که ناقص باشد شماره اقتصادی تخصیص نمی یابد و مدارک وفیش بانکی مسترد نخواهد شد .

در مورد اشخاص حقوقی نیز همانند اشخاص حقیقی عمل می شود با این تفاوت که در صورت داشتن تغییرات باید فرم تغییرات اطلاعات هویتی نیز از طرف مؤدی تکمیل گردد.

تشکیلات قانونی نیز در صورتی که دارای ذیحساب مستقل بوده و مورد تایید امور ذیحسابی ها باشد می توانند با مراجعه به حوزه مالیاتی تکلیفی خود ، درخواست شماره اقتصادی نماید

مدارک درخواست کد اقتصادی شخص حقیقی :

در خواست کتبی شخص

فتوکپی پروانه کسب

فتوکپی کامل صفحات شناسنامه

فیش پرداختی مبلغ ۱۰۰۰۰ریال به حساب ۵۲۳خزانه نزدیکی از شعب بانک ملی ایران

تکمیل فرم اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی

عکس ۲*۳متقاضی ( سه قطعه)

فتوکپی کارت اقتصادی قبلی یا فیش کامپیوتری (در صورتی که قبلا کارت در یافت نموده باشد).

پس از تهیه مدارک فوق الذکر و تکمیل فرم اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی و امضای آن ، نسبت به تحویل به حوزه مالیاتی مربوطه اقدام و ممیز مالیاتی پس از کنترل مدارک و ثبت در دفتر حوزه ، رسدی دریافت مدارک را صادر و تحویل مؤدی می نماید و مدارک به اداره نظارت و پیگیری تحویل و اداره مذکور پس از بررسی مدارک دریافتی ،آنها را به اداره کل اطلاعات و خدمات مالیاتی و اداره شماره اقتصادی ،ارسال و اداره مذکور پس از دریافت مدارک و بررسی آنها نسبت به صدور کارت شماره اقتصادی اقدام می نماید.

چنانچه پس از دریافت کارت شماره اقتصادی تغییراتی در اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی حادث شود لازم است فرم نمونه را تکمیل و به همراه مدارک مثبته به حوزه مربوطه یا اداره صادرکننده کارت تحویل داده شود تا نسبت به ثبت تغییرات و اصلاح کارت ، اقدام لازم به عمل آید.

برای انجام مراحل اخذ کد اقتصادی خود به موسسه ی ما مراجعه کنید.

مدارک درخواست کد اقتصادی شخص حقوقی :

درخواست کتبی شرکت

روزنامه رسمی که آگهی تاسیس شرکت در آن درج شده است

فیش پرداختی مبلغ ۱۰۰۰۰ریال به حساب ۵۲۳خزانه نزدیکی از شعب بانک ملی ایران بابت صدور شماره اقتصادی

فتوکپی شناسنامه از کلیه صفحات

تنظیم فرم اطلاعات هویتی اشخصاص حقوقی

فتوکپی کارت اقتصادی قبلی یا فیش کامپیوتری

پس از تهیه کارت و تکمیل فرم اطلاعات هویتی اشخاص حقوقی که بوسیله مدیر عامل یا وکیل قانونی تنظیم و به مهر شرکت ممهور و به حوزه مالیاتی مربوطه تسلیم و ممیز مالیاتی پس از کنترل مدارک آن را در دفتر حوزه ثبت و رسید صادره را تحویل مؤدی می نماید.

و سپس مدارک به اداره نظارت و پیگیری تحویل و اداره مذکور پس از بررسی مدارک را به اداره کل اطلاعات و خدمات مالیاتی-اداره شماره اقتصادی تحویل و اداره فوق الذکر نسبت به صدور کارت شماره اقتصادی و تحویل به مؤدی اقدام می نماید.

چنانچه از دریافت کارت شماره اقتصادی تغییراتی در اطلاعات هویتی اشخاص حقوقی حادث شود لازم است فرم مربوطه ، تکمیل و به همراه مدارک مثبته به حوزه مربوطه یا اداره صادر کننده کارت تحویل داده شود.

هزینه اخذ کد اقتصادی در فیروزکوه چه مقدار است؟

برای کسب اطلاعات در حوزه ی هزینه ی اخذ کد اقتصادی در فیروزکوه میتوانید با کارشناسان ثبتی ما در ارتباط باشید و در کلیه ی مراحل اخذ کد اقتصادی در فیروزکوه میتوانید اقدام به دریافت مشاوره ای حرفه ای از کارشناسان ما کنید و در این زمینه موفقیت کسب نمایید و کد اقتصادی شرکت خود را به نحو احسنت به پایان برسانید کارشناسان ثبتی ما در حوزه ی  اخذ کد اقتصادی شرکت و ارزش افزوده مهارت بسیار دارند و دراین زمینه میتوانند شما را یاری نمایند.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.