اخذ کد اقتصادی در شهریار

شما میتوانید برای شرکت خود در شهریار در موسسه ی حقوقی تکسفیر اقدام به اخذ کد اقتصادی در شهریار کنید شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع می باشد و دارای آب و هوای پاک و وجود درختان و فضای سبزی که دارد به این دلیل حتی لقب آن را ریه استان تهران هم می گویند.

این شهرستان یکی از دوازدهمین شهرهای پر جمعیت در ایران می باشد و طبق سرشماری بالغ بر بیش از 744 هزار نفر حمعیت دارد.

از نظر کسب و کار در این شهرستان موجب شده مهاجران بسیاری را به خود جذب کند. بیشتر مردمان آن در باغ ها و مراتع خود خارج از شهر به امور کشاورزی، دامداری و .. مشغول می باشند.

که علاوه بر آن این شهر دارای شرکت ها و شهرک های صنعتی و کارگاه های زیادی می باشد و اخذ کد اقتصادی های بسیاری را از آن خود کرده است که این حسن موجب شده تا مهاجران بسیاری رو در این دهه اخیر به خود جذب کرده است.

شهرستان شهریار از یک بخش، ۷شهر، ۶دهستان، و حدود ۴۰روستا و شهرک مسکونی تشکیل شده است.

که من جمله از اسامی شهرها: شهریار - اندیشه - باغستان - فردوسیه - وحیدیه - صباشهر – شاهدشهر را می توان نام برد.

در این شهرستان که بیش از 744 هزار نفر جمعیت دارد،می توان جهت ایجاد تولید و اشتغال به عنوان یکی از خواسته‌های مهم به شمار آورد که در این راستا ایجاد شهرک‌های صنعتی و کارخانه ها در شهریار می‌تواند کمک شایانی به ایجاد اشتغال و در آمدزایی داشته باشد.

شما میتوانید برای شرکت خود در شهریار در موسسه ی حقوقی تکسفیر اقدام به اخذ کد اقتصادی در شهریار کنید.

اولین قدم در اشتغال زایی و کار آفرینی در ایجاد شغل باید پایه آن را براساس اطلاعات قانونی و سایر مواردی که نیازمند یکسری اطلاعات و آگاهی های لازم است دانست و در این راستا در این مقاله ما شما را به ایجاد یک کسب و کار امن و آسوده همراهی می کنیم تا بتوانید یک کار آفرینی آسوده و امن و راحتی را تجربه کنید.

شما میتوانید برای شرکت خود در شهریار در موسسه ی حقوقی تکسفیر اقدام به اخذ کد اقتصادی در شهریار کنید.

قبل از هر چیز شما نیاز به یک مکان و جایگاه برای فعالیت تخصص خود دارید و برای اینکه بتوانید یک شرکت داشته باشید نیاز هست که حتما اخذ کد اقتصادی در شهریار را اعمال نمایید تا در موارد قانونی دچار مشکلاتی نشوید.

شما می توانید با به ثبت رساندن شرکت خود از مزایا و فایده های بیشماری بهره مند شوید که در جهت پیشرفت روز افزون شما کمک شایانی را می نماید.

میتوانید کلیه ی پرسش ها و سوالات خود را در زمینه ی اخذ کد اقتصادی در شهریار در موسسه ی ما پاسخ دهید.

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در شهریار

   *تکمیل دفاتر تجاری

   *دریافت فرمهای مربوطه و تکمیل آنها

   *کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیئت مدیره

   *کپی آگهی تاسیس شرکت و تغییرات ثبت شده شرکت

   *کپی اساسنامه شرکت

   *کپی از اظهارنامه شرکت

   *کپی آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن

   *کپی سند مالکیت اقامتگاه شرکت که در آگهی تاسیس قید گردیده و در صورت استیجاری بودن، کپی قرارداد اجاره نامه که به تایید واحد مالیاتی محل وقوع ملک رسیده باشد.

   *نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی آن بعد از ثبت در دبیرخانه

   *پرداخت مالیات حق تمبر به اداره دارائی

چگونگی اخذ کد اقتصادی در شهریار

فعالیت اقتصادی که در شهریار و یا در هر جامعه صورت میگیرد برای نظارت بر اعمال آنها و حمایت فعالان اقتصادی باید ابتدا آنها را شناخت و این امر در شهریار زمانی امکان پذیر است که اخذ کد اقتصادی در شهریار برای این افراد انجام شده باشد.شما هنگامی که می خواهید فعالیت تجاری و به نوبه ی آن فعالیت اقتصادی را خود گسترش دهید.

به دنبال پیشرفت و رشد هستید و اهداف بزرگی را در زمیینه ی تجاری دارید یکی از ابزار شما اخذ کد اقتصادی است با درج این کد بر روی فاکتور های خرید و فروش شما پرداخت مالیات نیز آسان تر می شود و دقیق تر.مالیات در حقیقت کسب مجوزی است برای انجام فعالیت های تجاری و پرداخت حقوق دولت به منظور جلوگیری از رقابتهای و تلاشهای ناسالم محسوب می گردد.

و قابل ذکر است که مطابق قانون شما برای انجام یک فعالیت تجاری در شهریار ابتدا باید شرکت خود را ثبت کنید و بعد از آن نسبت به اخذ کد اقتصادی در شهریار اقدام کنید.

کد اقتصادی در شهریار

اخذ کد اقتصادی در شهریار به عنوان شماره ای است شامل 12 رقم که به مرور زمان بر اساس برخی مشکلات کد16 رقمی نیز به وجود آمد که افراد پس از اخذ کد 12 رقمی باید نسبت به اخذ کد اقتصادی 16 رقمی نیز اقدام کنند.همانطور که گفته شد.

افراد ساکن شهریار برای برای پرداخت های مالیاتی خود می توانند نسبت به اخذ کد اقتصادی در شهریار اقدام کنند و این کد را روی روی فاکتورها برای محاسبه سود و زیان در معاملات استفاده کنند که این امر برای محاسبه دقیق سودهای کسب شده مالیات ها نیز بسیار دقیق و کار امد جواب گو مبی باشد.و محاسبه مالیات بیشتر بر اساس اسناد و مدارک بررسی می شوند.

علاوه براین به وسیله اخذ کد اقتصادی سازمان امور مالیاتی کشور قادر است دفاتر قانونی، فاکتورها و صورتحساب های صادر شده را به راحتی بررسی کند.

اشخاصی ملزم به اخذ کداقتصادی در شهریار

کلیه اشخاص حقوقی که به تولید، مونتاژ و یا واردات و صادرات توزیع هرنوع کالا و خدمات مشغول هستند و کلیه اشخاص حقیقی که به امور گفته شده مشغول هستند و یا دارای پروانه کسب از کلیه مراجع ذی صلاح می باشندو محل فعالیت آنها مشخص می باشد واجد شرایط اخذ کد اقتصادی می باشند باید بدانید داشتن یکی از شرایط فوق برای تحقق این امر کافی است.

کد اقتصادی در شهریار

کداقتصادی در واقع شماره منحصربه فردی می باشد که توسط اداره دارایی پس از گذراندن مراحل ثبت شرکت به فعالان اقتصادی تعلق می گیرد.

که در واقع شماره شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی در سازمان امور مالیاتی می باشد.

کد اقتصادی در واقع یک کد اجباری است که باید برای امور مهم تجاری نظیر گرفتن کارت بازرگانی، شرکت در مناقصات و مزایده ها، اخذ قرار داد با شرکت های دولتی، و صادر کردن فاکتور و حتی باز کردن حساب در بانک وجود داشته باشد.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.