ثبت برند قالیشویی

هر کسب و کاری برای افزایش رتبه و کیفیت خود، نیاز به ثبت کردن برند دارد. شما با ثبت برند می توانید کsب و کار خود را از فعالیت های عادی و روزمره نجات دهید و وارد دنیای جدیدی برای فعالیت شوید. یکی از کسب و کار هایی که می تواند با ثبت برند به موفقیت بالاتری برسد، ثبت برند قالیشویی است. برای موفقیت در یک شغل مانند قالیشویی و شما باید تبلیغات داشته باشید و خودتان را معرفی کنید تبلیغات و معرفی از طریق یک برند انجام می

شود شما با انتخاب یک نام برای قالیشویی خود و انجام مراحل ثبت آن و ثبت برند برای قالیشویی موفق خواهید شد.

مدارک ثبت برند قالیشویی

مدارک ثبت برند قالیشویی شخص حقیقی:

  1. کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  2. کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  3. کپی شناسنامه
  4. کارت ملی

مدارک ثبت برند قالیشویی شخص حقوقی:

  1. کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
  2. کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  3. کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  4. کپی شناسنامه
  5. کپی کارت ملی

مراحل ثبت برند قالیشویی

مراحل ثبت برند قالیشویی

برای انجام مراحل ثبت برند قالیشویی کافی است تا با یک مشاور ثبت برند در تماس باشید موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه ی ثبت برند با شما همراه است.

مراحل ثبت برند قالیشویی اینگونه است که پس از تکمیل مدارک ثبت برند ابتدا متقاضی با ثبت اظهارنامه خود تقاضای ثبت از اداره مالکیت صنعتی میکند و بعد از دریافت شماره اظهار نامه ثبت برند یا علامت تجاری که با سال شروع میگردد و منحصر به فرد و پرونده میباشد.

روندش در اداره ثبت برند یا علائم تجاری شروع می شود. پس از واریز هزینه از طریق درگاه اینترنتی رمز اظهار نامه از طریق سامانه پیامکی به شماره موبایل شما ارسال میشود و در صورت تایید کارشناس، کارشناس مسئول و رئیس اداره ثبت برند آگهی نوبت اول می شود و میتوانید آنرا در روزنامه رسمی قوه قضاییه درج کنید.

هزینه های پرداختی در اداره روزنامه به صورت برخط میباشد و نیازی به فیش واریزی در بانکها نیست. به مدت زمان یکماه با توجه به چاپ در روزنامه رسمی به اشخاص ثالث که در آن طبقه شغلی فعالیت میکنند اجازه داده میشود که در صورت اعتراض آنرا به اداره مالکیت صنعتی و مراجع قضایی و دادگاهها اعلام نمایند.

و پس از مدت فوق الذکر در صورتی که هیچگونه اعتراضی وجود نداشته باشد شخص یا اشخاص حقوقی، آگهی دوم رسمی مالکیت صادر می شود و مالکیت ده سال اعتبار دارد. در طی این روند هر اظهارنامه از فیلتر کارشناس، کارشناس مسئول و رئیس اداره می گذرد و هرگونه مشابهت باعث عدم ثبت و در نهایت رد اظهارنامه می گردد.

هزینه ثبت برند قالیشویی

اگر شما هم صاحب کسبب و کاری در زمینه قالیشویی هستید و می خواهید برای بالاتر رفتن سطح کاری خود اقدام به ثبت برند کنید، مشاوران موسسه تکسفیر به شما تمامی مراحل و هزینه های مورد نیاز را خواهند گفت. جهت اطلاع از هزینه های دقیق ثبت برند قالیشویی با ما در تماس باشید.

مزایای ثبت برند قالیشویی

مزایای ثبت برند قالیشویی

داشتن تبلیغات در حوزه ی کاری و منحصر به فرد کردن محصول از محصولات مشابه در بازار و جلوگیری از اقدامات ناسالم سود جویان و جلوگیری از تولید تقلبی آنها از محصول شما با کیفیت پایین و ضرر به شما جلوگیری میکند و شما و محصولاتتان را معروف میکند و اعتماد مشتری به شما جلب خواهد شد.

همچنین در صورتی که کیفیت شما در تحویل و ارسال فرش به مشتری بالا باشد، باعث جلب رضایت مشتریان می شود. همین امر می تواند مشتری های بسیار زیادی را برای شما ایجاد کند تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

یکی دیگر از مواردی که از مزیت های ثبت برند قالیشویی به حساب می آید، رقابت شما با سایر برند هایی است که در این زمینه فعالیت می کنند و حتی می توانید گستردگی کسب و کار خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید که موجب می شود درآمد و سود بسار بالاتری را تجربه کنید.

 

موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت شرکت در کرج،ثبت برند،ثبت برند در کرج،کد اقتصادی،اخذ کد اقتصادی همراه شماست و شما میتوانید از مزایای بی شمار ثبت برند بهره مند شوید و به اهدافتان نزیک شوید با انجام مراحل ثبت شرکت شما در بازار رقابت قرار میگیرید و میتوانید با کیفیت محصول تولیدی خود در این بازار رقابت سربلند باشید و روز به روز کیفیت محصول خود را بالا ببرید.

اگر برای شروع فعالیت های خود و تجارت خود عجله دارید و نمیخواهید زمان برای انجام مراحل ثبت برند خود بگذارید و در زمان صرفه جویی کنید و مراحل اداری ثبت برند را که دشواری خوص خود را داراست انجام ندهید میتوانید برای خرید برند خود اقدام کنید.

و افرادی نیز که مراحل ثبت برند را قبلا برای حوزه ای خاص انجام داده اند و دیگر قصد فعالیت در این حوزه را ندارند میتوانند مراحل فروش برند خود را طی کنند.

جمع بندی

 ثبت برند قالیشویی یک مرحله مهم برای بهبود و ترویج کسب و کار در این صنعت است. این فرآیند نیازمند تدابیر قانونی و تحصیل مدارکی از سوی فرد یا شرکت متقاضی است. موسسه حقوقی تکسفیر به عنوان یک مشاور قانونی می‌تواند در تمامی مراحل ثبت برند قالیشویی راهنمایی کند. هزینه‌های ثبت برند نیز بستگی به مراحل و نحوه آگهی در روزنامه دارد. ثبت برند قالیشویی مزایای زیادی از جمله تبلیغات مؤثر، جلوگیری از تقلب، افزایش اعتماد مشتریان و رشد کسب و کار را به همراه دارد.

سوالات متداول

  1. چه مراحلی برای ثبت برند قالیشویی لازم است؟

    • ثبت اظهارنامه تقاضا از اداره مالکیت صنعتی.
    • دریافت شماره اظهارنامه ثبت برند یا علامت تجاری.
    • آگهی نوبت اول در روزنامه رسمی.
    • پس از تایید، آگهی نوبت دوم رسمی مالکیت صادر می‌شود.
  2. مدارک مورد نیاز برای ثبت برند قالیشویی چیستند؟

    • برای شخص حقیقی: کپی کارت بازرگانی، مجوز فعالیت، شناسنامه، کارت ملی.
    • برای شخص حقوقی: کپی روزنامه تاسیس، مجوز فعالیت، کارت بازرگانی، شناسنامه، کارت ملی.
  3. چگونه می‌توان اظهارنامه ثبت برند را انجام داد؟

    • تکمیل مدارک ثبت برند.
    • تقاضای ثبت اظهارنامه از اداره مالکیت صنعتی.
    • دریافت شماره اظهارنامه و آگهی در روزنامه رسمی.
  4. هزینه‌های ثبت برند قالیشویی چگونه محاسبه می‌شود؟

    • هزینه برخط از طریق درگاه اینترنتی پرداخت می‌شود.
    • هزینه‌ها متناسب با مراحل ثبت و نحوه آگهی در روزنامه متغیر است.
  5. چه مزایایی برای یک قالیشویی با ثبت برند به همراه دارد؟

    • تبلیغات مؤثر و جلوگیری از تقلب.
    • افزایش اعتماد مشتریان و جذب مشتریان جدید.
    • رقابت مؤثر با سایر برندها و گسترش کسب و کار.
  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.