ثبت برند در رفسنجان

چنانچه شما از صاحبان مشاغل هستید و میخوهاید در عرصه تجارت به رشد قابل ولاحظه ای برسید و نام تجاری خود را به گونه ای به ثبت رسانید که دیگران نتواندد از اسم شما در بازار استفاده ناصحیح نمایند بهتر است که قبل از هرچیز اقدام به ثبت برند خود نمایید و با انجام تبلیغات و برندینگ بتوانید به موفقیت و سود بیشتری در بین سایر رقبا برسید

رفسنجان طبق آمار سال 95 به بیش از 160 هزار نفر می باشند که از لحاظ راه های ارتباطی باسایر شهرها از جمله در مسیر محور کرمان به یزد، و کرمان شیراز قرار دارد. که این شهر دارای نواحی مهم مراکز علمی دانشگاهی می باشد. که اشخاص متخصص و فارغ التحصیل می توانند به همکاری سرمایه گذاران موجب کارآفرینی در سطح شهر و کشور شوند و موقعیت شغلی مناسبی را برای خود و جوانان فراهم آورند.

پسته رفسنجان از مهمترین و مشهورترین اقلام تولید کننده و صادر کننده پسته به جهان می باشد، که جهت رشد و گسترش این تولید می توانید با ثبت شرکت رونق بخشید.

ثبت برند

از ویژگی‌های اقتصادی که این شهر دارا می باشد وجود خاک مرغوب برای کاشی و سرامیک در این منطقه موجب شده‌ که یکی از بزرگترین کارخانه‌های کاشی کشور ایران در این شهر می باشد که از جمله آنها می‌توان به کارخانه‌های الماس کویر و برلیان و غیره را نام برد. از ویژگی‌های دیگر این شهر معدن مس می باشد که بزرگترین معدن مس جهان را دارا است.

و همچنین در شهر رفسنجان کارخانه های بسیاری از جمله مجتمع صنعتی و …مشغول به فعالیت می باشند.صاحبان شرکت نیز می توانند با وجود تغییراتی که نیاز در شرکت خود ایجاد کنند می توانند در جهت ثبت تغییرات شرکت اقدام نمایند.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در رفسنجان مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در رفسنجان به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

مزایای ثبت برند یا علامت تجاری

بازاریابی گسترده تر و تبلیغات: امروزه بازاریابی به یکی از رکن های اساسی هر تجارتی تبدیل شده است. اساس کار بازریابان شناساندن و به شهرت رساندن محصولات یا خدمات است که اصولا این امر بدون برند و لوگو شدنی نیست.

ایجاد دارائی: اگر برندی که انتخاب کرده اید بتواند در بازار ارزش و شهرت پیدا کند، خود برند به تنهایی می تواند یک دارائی ارزشمند به شمار رود. به این منظور که در آینده می توانید برند خود را به فروش برسانید و یا افرادی به نشانه اعتبار از نام آن در تجارت خود استفاده کنند تا برند خودشان شناخته تر شود و می تواند درآمدی مناسب برای شما ایجاد کند.

وام و سرمایه: یک برند ثبت شده می تواند اعتباری در مقابل دولت، بانک ها و سرمایه گذاران باشد. گرفتن وام و یا پیدا کردن سرمایه گذار وقتی می تواند برای شما اتفاق بی افتد که برند خود را به ثبت رسانده باشید. ثبت برند باعث می شود که قانون شما را به رسمیت بشناسد و همین امر می تواند به بانک ها و سرمایه گذارها این اطمینان را بدهد که تجارت شما می تواند قابل اعتماد و شناخته شده باشد.

 

قانونی شدن فعالیت: اولین مزیت و شاید مهمترین ویژگی که برند برای شما دارد، این است که با ثبت برند، در مقابل قانون شناخته می شوید. منظور از شناخته شدن این است که وقتی شما برند خود را به ثبت برسانید، می توانید از افرادی که از برند شما استفاده می کنند، شکایت کنید و آن ها مجبور به عوض کردن اسم و پرداخت غرامت به شما هستند. با ثبت قانونی برند دیگر شرکت ها و یا تجارت ها دست به تقلید و سوء استفاده از علامت تجاری شما نمی زنند و با خیال راحت می توانید به تجارت بپردازید.

ایجاد تمایز بودن در بین رقبا: ثبت برند علاوه بر شما برای مشتریان شما نیز می تواند بسیار سودمند باشد. آن ها می توانند به راحتی محصول و یا خدمات شما را پیدا و از آن استفاده کنند. همچنین این امر باعث می شود شما هر چه بیشتر به نیاز های مشتری ها دست پیدا کنید و بدانید که بر چه اساسی به سراغ برند شما می آیند و یا چه دلیل باعث می شود رقیب شما را انتخاب کنند. با افزایش کیفیت و تطبیق آن با خاست مخاطب می توانید سهم بیشتری در بازار پیدا کنید.

ثبت برند برای موارد زیر اجباری است:

 داروهای اختصاصی مورد استفاده ی طبی

 مواد غذایی که در لفاف و ظروف مخصوص عرضه می شوند

 آب های گازدار

 لوازم آرایش که برای استعمال مستقیم بر روی پوست انسان به کار می رود.

نکات ثبت علامت تجاری :

علامت تجارت قابل نقل و انتقال است و باید وفق مقررات قانون ثبت علائم و اختراعات ایران به ثبت برسد.

اجازه استفاده از علامت ثبت شده به دیگران در ایران باید به ثبت برسد.

برای علامت گواهی ثبت علامت صادر خواهد شد.

مدت اعتبار ثبت علامت برای هر بار 10 سال است.

برای ثبت چند علامت باید به تعداد آن ها اظهارنامه جداگانه داده شود.

شما با داشتن کارت بازرگانی شخصی ( حقیقی ) می توانید 3 برند تجاری و با کارت بازرگانی شرکتی ( حقوقی ) می توانید 10 برند تجاری را ثبت نمایید. موارد ذکر شده در رابطه با جواز کسب نیز به همین روال می باشد.

 

ثبت علامت تجاری

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید

برای انجام مراحل ثبت برند و ثبت برند در کرج با ما در تماس باشید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.