ثبت برند در گلستان

برای هر صاحب حرفه ای داشتن یک برند معتبر از ضروری ترین ابزارهای مهم برای انجام کارهای تبلیغاتی و مطرح شدن در بازار تجاری می باشد. جهت توسعه بیشتر کسب و کار خود پیشنهاد می شود که ثبت نام تجاری نمایید تا از مزایایی که ثبت برند در اختیار شما قرار می دهد به راحتی استفاده نموده و قله های پیشرفت را طی نمایید.

چنانچه شما از صاحبان مشاغل هستید و میخواهید در عرصه تجارت به رشد قابل ملاحظه ای برسید و نام تجاری خود را به گونه ای به ثبت رسانید که دیگران نتواند از اسم شما در بازار استفاده ناصحیح نمایند بهتر است که قبل از هرچیز اقدام به ثبت برند خود نمایید و با انجام تبلیغات و برندینگ بتوانید به موفقیت و سود بیشتری در بین سایر رقبا برسیدصفرتاصدمراحل ثبت برند خود را به ما بسپارید.

ثبت برند یکی از امور ضروری جهت تاسیس و رشد و پیشرفت یک کسب و کار حرفه ای می باشد که می بایست اطلاعاتی در زمینه نحوه و چگونگی ثبت برند توجه ویژه ای نمود تا با قوانین و اصول و مزایایی که در اختیار ما قرار می دهد آگاهی کسب نموده و بتوانیم در جهت توسعه کاری خود به اهداف پیشرفت در کار برسیم.

استان گلستان یکی از استان های شمال کشور ایران می باشد. که مرکز این استان، شهر گرگان می باشد. برای انجام امور ثبت برند در کرج با ما تماس بگیرید

اقتصاد در این استان شامل کشاورزی و دام پروری می باشد که جو، گندم، پنبه و آفتاب گردان از محصولات کشاورزی در استان گلستان می باشد. که دانه های روغنی کشور ایران از همین زمین های استان گلستان تولید می شود که دارای رتبه اول در ایران می باشد و همچنین دارای پرورش ماهی می باشد.

ثبت برند

عوامل مؤثر دیگر بر اقتصاد این استان، گردشگری است. که به دلیل داشتن مناطق و جاذبه های دیدنی سالانه توریست های داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب کرده است. این استان با داشتن مناطق و شهرستانهای زیبا هرساله توریست‌های داخلی وخارجی زیادی را به خود جذب می‌کند.

این استان به جهت داشتن آب و هوای مناسب، پوشش گیاهی و پارک‌های طبیعی زیبایی، از قبیل: پارک ملی گلستان، از مراکز مهم گردشگری در کشور ایران به حساب می آید.

که یکی از بهترین موقعیت های مناسب جهت کسب ثبت برند در گلستان می باشد. که همچنین به دلیل داشتن راه های ارتباطی و موقعیت خوب، هر ساله این استان در مسیر مسافرین عازم به مشهد از سمت استان مازندران پذیرای هزاران گردشگر ایرانی می باشد.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت برند با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در گلستان مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گرددگسترش و توسعه ی کسب و کار شماهدف ماست با ثبت برند خود به موفقیت خواهید رسید:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

مراحل ثبت برند در گلستان :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

هنگام ثبت علامت تجاری لازم است مدارک زیربه اظهارنامه پیوست شود :

*وکالت نامه رسمی ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی یا وکیل به عمل آید .

*ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی اظهارنامه یکسان بوده و ابعاد آن حداکثر 10×10 سانتی متر باشد الزام دارد .اگر ارائه علامت به صورت گرافیکی نباشد ده نمونه از کپی یا تصویر علامت حداکثر با همین اندازه و به نحوی که مرجع ثبت مناسب تشخیص دهد ، ارائه می گردد.

*در صورت سه بعدی بودن علامت ، ارائه علامت به صورت نمونه های گرافیکی یا تصویر دو بعدی روی برگه به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد که همان علامت سه بعدی است را تشکیل می دهد ، الزامی است .

*مدارک مربوط به حق تقدم را باید در صورت تمایل همزمان با اظهارنامه ثبت یا همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنید .

*ارائه مجوز فعالیت در حوزه مربوط به ثبت علامت بنا به تشخیص مرجع ثبت

*مدارک احراز هویت متقاضی یا همان مدارک شناسایی

*رسید بانکی مربوط به پرداخت هزینه های قانونی

*مدارک نمایندگی قانونی ، در صورتی که تقاضا توسط وکیل یا نماینده قانونی به عمل آید .

 

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.