ثبت برند در کبودراهنگ

برای آنکه هر صاحب اندیشه و کسب و کاری بتواند فعالیت های خود را ارتقاء بخشد نیازمند آن است که برند تجاری خود را به ثبت برساند تا در سراسر کشور از نام تجاری خود محافظت نماید. برای ثبت برند بهتر بهتر است با روند ثبت برند آشنایی بیشتری پیدا نمایید. ما به شما راهنمایی های لازم را در رسیدن به اهداف شما می نماییم. در این مقاله شرح مختصری از روند ثبت برند به شما عزیزان داده شده است. علاوه بر این می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا راهنمای شما باشند

با انجام مراحل ثبت برند خود میتوانید به موفقیت دست یابیدشهرستان کبودراهنگ به مرکزیت کبودراهنگ یکی از شهرستان‌های استان همدان ایران است. شهرستان کبود راهنگ گاهی به اشتباه کبودر آهنگ و کبوترآهنگ هم نوشته و تلفظ می‌شود.

ثبت برند و علامت تجاری

غار علی‌صدر یکی از جاذبه‌های جهانگردی کبودراهنگ می‌باشد. زمین شناسان قدمت سنگهای این غار را به دوره ژوراسیک از دوران دوم زمین‌شناسی (۱۹۰–۱۳۶میلیون سال قبل) نسبت می‌دهند

قلعه باشقورتاران مخروبه‌ای از یک حمام قدیمی روستای باشقورتاران که دارای ۳گنبد و خزینه و سربینه بوده‌است

پل کوریجان که این پل با داشتن ۵دهنه و ۳دهلیز بزرگ و کوچک و بنای آن در عهد صفویه می‌باشد

حمام سنگی باشقورتاران دارای سه گنبد یک خزینه و از جنس سنگ ساروج بنا گردید۰

قئزلار قلعه سی که در روستای باشقورتاران بر روی کوهی کم ارتفاع بنا شده و ضخامت دیوارهای اصلی قلعه حدوداً یک متر و از جنس سنگ و ساروج است.

امامزاده جعفر کوریجان در نزدیکی روستای کوریجان که زایران بسیاری را از روستاهای اطراف به خود جذب می‌کند

شهرستان کبودراهنگ در شمال غربی استان همدان قرار داشته و از شمال با شهرستان خدابنده از غرب با شهرستان بیجار از جنوب با شهرستان‌های بهار و همدان واز شرق با شهرستان‌های رزن و فامنین محدود است. بر اساس سر شماری ۱۳۹۰جمعیتی بالغ بر ۱۴۳۱۷۷نفرکه از این تعداد۱۲۶۱۰۱در نقاط شهری و۱۱۷۰۷۰درنقاط روستایی ساکن هستنند.

چنانچه شما در حوزه گردشگری در شهرستان کبودراهنگ مشغول به فعالیت می باشید و درنظر دارید رونق بیشتری به حرفه ی خود ببخشید بهتر است که با ثبت علامت تجاری خود از نام و برند خود محافظت نمایید.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در کبودراهنگ مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

انتخاب نام برند

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 مراحل ثبت برند و علامت تجاری در کبودراهنگ :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

انتخاب نام برند تجاری زیبا

کارشناسان موسسه ی حقوقی تکسفیر میتوانند شما را در انتخاب نام برند تجاری زیبا یاری نمایند اصل و اساس شروع هر کار و حرفه ای یا تولید انتخاب نام تجاری و ثبت برند تجاری آن برای جلوگیری از کپی برداری سایرین می باشد. امروزه صاحبان همه ی مشاغل برند خود را به ثبت رسانده اند و شاید به فکر ثبت برند دوم یا سوم و…. برای محصولات خود باشند.

ثبت برند در تمامی رشته های مشاغل مختلف با کالاهای متفاوت در زمینه های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و خدمات قابل اخذ می باشد که می تواند به طور مستقیم بر روی کالای قابل عرضه اعتبار بخشی کند و انحصار و حمایت دولت را در پشتیبانی از صاحب برند را به همراه دارد. در صورت ثبت علامت تجاری در صنف خود می توانید انحصار را در اختیار خود گرفته و اجازه استفاده و کپی برداری را از رقبای خود بگیرید.

چگونه باید نام تجاری مناسب انتخاب کنیم؟

با مراجعه به موسسه ی حوقی تکسفیر میتوانید نام مناسب با شغل خود را پیدا کنید یک اصل اساسی و مهم در شروع یک کسب و کار جدید ، انتخاب نام و علامت تجاری (برند) می باشد.

برند در واقع راه ارتباطی شناسایی محصولات یا خدمات به مشتری می باشد و از طریق آن مشتری محصولات یا خدمات شما را خواهد شناخت . می توان گفت انتخاب نام تجاری یک اصل مهم و اساسی می باشد که هر چقدر برای فکر کردن راجع به آن وقت گذاشته شود ارزش دارد و باید به طور خاص و با دقت بالا به آن پرداخته شود

. بهتر است در زمان انتخاب نام تجاری، به سادگی آن توجه ویژه ای شود چرا که هر چه برند شما راحتتر تلفظ شود راحتتر نیز به خاطر سپرده می شود ، در نتیجه می توان سادگی را بهترین راهکار در انتخاب نام تجاری دانست.

مدارک ثبت علامت تجاری

هنگام ثبت علامت تجاری لازم است مدارک زیربه اظهارنامه پیوست شود :

*وکالت نامه رسمی ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی یا وکیل به عمل آید .

*ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی اظهارنامه یکسان بوده .

*در صورت سه بعدی بودن علامت ، ارائه علامت به صورت نمونه های گرافیکی یا تصویر دو بعدی روی برگه به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد که همان علامت سه بعدی است را تشکیل می دهد ، الزامی است .

*مدارک مربوط به حق تقدم را باید در صورت تمایل همزمان با اظهارنامه ثبت یا همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنید .

*ارائه مجوز فعالیت در حوزه مربوط به ثبت علامت بنا به تشخیص مرجع ثبت

*مدارک احراز هویت متقاضی یا همان مدارک شناسایی

*رسید بانکی مربوط به پرداخت هزینه های قانونی

*مدارک نمایندگی قانونی ، در صورتی که تقاضا توسط وکیل یا نماینده قانونی به عمل آید .

 

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.