ثبت برند در شهرقدس

با توجه به اینکه شهر قدس از نظر اشتغال و در آمدزایی در غرب استان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی قرار دارد یک فضای ایجاد کارگری مناسبی را فراهم کرده است و بیشتر مردم ساکن این شهرستان بعنوان کارگر در این مراکز بزرگ صنعتی مشغول به فعالیت می باشند پس از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از در آمد شغل را به خود اختصاص می‌دهند مراحل ثبت برند خود را به ما بسپارید ما میتوانیم شما را در ثبت برند یاری نماییم

شهر قدس به عنوان مرکز شهرستان قدس می باشد. از لحاظ تاریخی شهر قدس همان منطقه ای است که در گذشته " قلعه حسن خان" نامیده می شد.

اگر بخواهیم از نظر تعداد جمعیتی این شهر را توصیف کنیم از دیدگاه وسعت و جمعیت یکی از شهرهای پرجمعیت در کشور محسوب می شود.

که با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات بسیار در کنار جاده قدیم و کنار راه آهن موجب آغاز رشد سریع جمعیت تهران در چند سال اخیر شده است.

شهر قدس دارای مراکز آموزشی و دانشگاهی متعددی می باشد از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور واحد شهر قدس و همچنین مکان های دیدنی بسیاری مانند بوستان های متنوعی را این شهر به خود اختصاص داده است.

ثبت برند و لوگو

از آنجایی که این شهر از نظر جمعیت رشد روز افزونی داشته است ساکنین شهرستان قدس می توانند با افزایش کسب و کار و ایجاد کارآفرینی و ثبت شرکت در شهر قدس در تمامی حوزه های مختلف یکی از موارد اصلی بسیاری از شرکت ها و اشخاص می باشد.

هنگامی که شما در شهرستان قدس قصد و تصمیم به شروع کسب و کار و کار آفرینی می کنید و یا قصد تولید کالا یا محصولی را دارید بهتر است که در ابتدا یک نام یا یک اسم تجاری برای کالا یا محصول خود انتخاب نمایید تا محصول شما در بین مردم شناخته شود و اینکه مصرف کننده محصول، کالای تولیدی شما را از بین شرکت های دیگر بتواند تشخیص دهد.

همچنین پس از اینکه شرکت به ثبت رسید اقدام به ثبت برند و ایجاد تبلیغات و گسترش فعالیت های تجاری خود نمایید و بتوانید در صورت موفقیت در تولید کالای خود از مزیت های بسیاری نیز جهت ثبت شرکت بهره مند شوید برای این کار می توانید به موسسه حقوقی تکسفیر ما مراجعه نمایید تا یک ثبت شرکت در قدس، ثبت تغییرات شرکت و تغییرات شرکت موفقی جهت پیشرفت کاری خود تجربه نمایید

برای ثبت برند خود در موسسه ی تکسفیر اقدام کنید اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 مراحل لازم برای ثبت برند در شهرقدس  :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ما میتوانیم مراحل ثت برند را به نحو احسنت به پایان برسانیم

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.