ثبت برند در ایذه

با ثبت برند میتوانید به موقعیت کاری خود گسترش دهید امروزه باتوجه به گسترش فعالیت های تجاری و برندینگ و ایجاد رقابت در بین صاحبان حرف در موضوع فعالیت های مختلف تولیدی ،خدماتی و اقتصادی لزوم ثبت برند معتبر در بین رقیبان تجاری از اهمیت خاصی برخوردار است

برای ثبت برند در ایذه به موسسه ی حقوقی ثبتی تکسفیر مراجعه کنید

در هر شهر بسته به شرایط و موقعیتی که دارا است می توان ایجاد شغل نمود و در نهایت به ثبت شرکت اقدام کرد تا بتوانیم یک شغل امن و بدون هیچ گونه سوءاستفاده را داشته باشیم. شهر ایذه یکی از شهرهای بختیاری نشین استان خوزستان در کشور ایران است که از قدمت بسیار طولانی یرخوردار است که آثار باستانی و تاریخی متعددی را در خود جای داده است

ثبت برند

در تمام امور ثبت برند در ایذه،ثبت شرکت در ایذه،اخذ کد اقتصادی در ایذه با ما د تماس باشید و مراحل کار را به ما بسپارید که چند مورد از آنها مربوط به دوره ی قبل از میلاد به نام ایلامیها و آثار معروف دیگر را می توان به نام های کول فرح، خنگ اژدر، اشکف سلمان و ... اشاره نمود.

که با توجه به این شرایط و موقعیتی که شهر ایذه از نظر آثار تاریخی متعدد مکان مناسبی برای ثبت شرکت و سپس ثبت برند گردشگری به شمار می رود شما می توانید با ثبت شرکت و برند اختصاصی گردشگری، این آثار باستانی به جا مانده را برای بازدیدکنندگان و توریست هایی که از کشورهای دیگر برای جهانگردی و آشنایی با کشور عزیزمان ایران سفر می کنند کسب درآمد کنید و به موفقیت های چشم گیر تجاری دست یابید.

از دیگر اماکن جهانگردی و گردشگری و باستانی به موارد زیر می توان اشاره نمود:

1.بزرگترین سد خاورمیانه سد کارون

2.دشت زیبای سوسن ایذه در بهار

3.دشت سوسن با چشمه‌های فراوان

4.بردگوری

5.منطقه توریستی تفریحی زراس

7.پل‌های دوقلوی کارون جایگزین پل قدیم شالو

8.تالاب میانگران

9.منطقه توریستی تفریحی دشت مرغا

10.منطقه توریستی تفریحی حاشیه دریاچه سد و نیروگاه کارون سه

11.منطقه توریستی تفریحی گلزار

12.منطقهٔ تفریحی کوه سفید

13.منطقه توریستی تفریحی مال آقا

14.منطقه زیارتی امامزاده عبدالله

15.امامزاده چهل تنان درشمال دهدز

16.پارک جنگلی بلوط بلند

ثبت برند و علامت تجاری

با ثبت برند در حوزه های ذکر شده و هر حوزه ای که مایل هستید میتوانید به رشد و کسب و کار خود رونق ببخشید

و همچنین از دیگر صنایع مهم شهر ایذه که می توان آن ها را برشمرد صنایع دستی است. صنایعی که از گذشته های دور رونق و شهرت یافته است قالی بافی شهر ایذه می باشد که به دلیل اشکال هندسی و ذهنی که در کنار رنگ و الیاف طبیعی که در قالی به کار رفته است مشهور گشته است.

از صنایع دیگری که در این شهر به صورت دستی تهیه می گردد، نمد مالی، گلیم بافی، گیوه دوزی، شیر سنگ تراشی، چوقابافی و سایر صنایع دیگر که با ثبت شرکت نمودن در این امور می توانید از حق بیمه و تسهیلات بانکی بهره مند گردید.

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری فوق تخصصی ثبتی، آماده ارائه خدمات ثبت شرکت در ایذه و ثبت تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی در تمامی استان ها و شهرستان های کل کشور می باشد.

شما می توانید اطلاعات خود را در زمینه ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت و ثبت برند از طریق کارشناسان مجرب و متخصص موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تکمیل نمایید.

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در ایذه به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

هرگونه امور ثبتی شما به نحو احسنت در موسسه ی تکسفیر به نتیجه میرسد

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.