پلمپ دفاتر در دماوند

دماوند از شهرستان های زیبایی در تهران می باشد که با توجه به آب و هوایی که دارد به خصوص کوه آن از زیبایی های بی نظیری برخوردار می باشد.

شهر دماوند یکی از قدیمی ترین شهر های اسطوره ای در شرق شهر تهران واقع می باشد و آثار تاریخی دیدنی را از آن خود دارا می باشد. مانند استخر فارس و بلخ به کیومرث اولین پادشاه در کشورمان بودبا ثبت شرکت اقدام به پلمپ دفاتر خود در دماوند می نمایند.

چرا که با پلمپ دفاتر در دماوند ، میتوانند حسابهای مالی و حسابداری خود را معین ، برآورد داشته باشند و بصورت روزانه و هفتگی و ماهانه و سالانه ، قراردادها را در آن درج نمایند.

جهت پلمپ دفاتر در دماوند ، با کارشناسان تکسفیر در تماس باشید :

84 24 40 32 – 026              |      174 1986 - 0912

دفاتر پلمپ شرکت در 4 قسم :

دفتر روزنامه :

دفتری است که ، هر تاجر پس از ثبت شرکت ، موظف است سالانه نسبت به اخذ آن اقدام نماید.نحوه ی ثبت محاسبات در این دفتر به این صورت است که ، تجار و بازرگانان ، کلیه مطالبات ، محاسباتو نقل و انتقال دارایی شرکت را به صورت روزانه در این دفتر یادداشت مینمایند.

دفتر دارائی :

دفتری است که ، عملیات مالی و حسابرسی شرکت بصورت ماهانه در این دفتر ثبت میشود.

دفتر کل :

دفتری است که ، تاجر مکلف است عملیات حسابرسی شرکت را بصورت سالانه جمع بندی و قبل از پایان سال مالی در این دفتر ثبت نماید.در صورتی که تاجر عملیات مالی خود را در دفتر کل ، ثبت نکند نیز مشمول مالیات خواهد بود به این صورت که با کارشناسی مامور دارایی با توجه به موضوع شرکت و صرف نظر از میزان فعالیت مالیات علی الراس ، به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

دفتر کپیه :

دفتری است که ، تجار در راستای ثبت کلیه مراسلات و مطالبات شرکت و یا موسسه خود ، آن را تهیه می نمایند که قبل از آنکه چیزی در آن نوشته شود توسط نماینده اداره ثبت امضاء خواهد شد. نام دیگر دفتر کپیه ، دفتر آندیکاتور می باشد.

پلمپ دفاتر در دماوند

چگونگی اخذ پلمپ دفاتر در دماوند

مدارک پلمپ دفاتر در دماوند

مراحل پلمپ دفاتر در دماوند

اداره ثبت شرکتها و پلمپ دفاتر در دماوند

تمامی و کلیه سوالات خود را از کارشناسان تکسفیر جویا شوید.

موسسه حقوقی تکسفیر با تجارب فراوان در زمینه پلمپ دفاتر در دماوند توسط کارشناسان و کادری مجرب و متخصص در عرض کمترین زمان ممکن مناسب ترین قیمت و برترین کیفیت را به طور تمام وقت در اختیار شما قرار می دهند و همیشه آماده ارائه خدمات ثبت شرکت ، پلمپ دفاتر در دماوند و تمامی دیگر استانها می باشد ، با راهنمایی درست و طبق فعالیتی که می خواهید رتبه بندی نمایید :

84 24 40 32 – 026              |      174 1986 - 0912

 پلمپ دفاتر در دماوند

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.