پلمپ دفاتر در استان تهران

پایتخت کشور ایران استان تهران یکی از بزرگترین و مهاجر پذیرترین شهرهای کشور ایران می باشد و جمعیت زیادی را در خود اختصاص داده است.پس از ثبت شرکت ، پلمپ دفاتر در استان تهران ، اولین اقدامی است ، که صاحب و دارنده شرکت ، بایست انجام دهد.

پلمپ دفاتر در استان تهران ، با کارشناسان زبده در تکسفیر ، در کوتاه ترین زمان ممکن :

84 24 40 32 – 026         |            174 1986 – 0912

امروز قصد داریم در مورد پلمپ دفاتر در استان تهران برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.جهت پلمپ دفاتر ، اخذ چهار دفتر پلمپ ، دفتر کل ، روزنامه ، کپیه و دارایی الزامی می باشد.

دفتر روزنامه :

دفتری است که ، هر تاجر پس از ثبت شرکت ، موظف است سالانه نسبت به اخذ آن اقدام نماید.نحوه ی ثبت محاسبات در این دفتر به این صورت است که ، تجار و بازرگانان ، کلیه مطالبات ، محاسباتو نقل و انتقال دارایی شرکت را به صورت روزانه در این دفتر یادداشت مینمایند.

دفتر دارائی :

دفتری است که ، عملیات مالی و حسابرسی شرکت بصورت ماهانه در این دفتر ثبت میشود.

دفتر کل :

دفتری است که ، تاجر مکلف است عملیات حسابرسی شرکت را بصورت سالانه جمع بندی و قبل از پایان سال مالی در این دفتر ثبت نماید.در صورتی که تاجر عملیات مالی خود را در دفتر کل ، ثبت نکند نیز مشمول مالیات خواهد بود به این صورت که با کارشناسی مامور دارایی با توجه به موضوع شرکت و صرف نظر از میزان فعالیت مالیات علی الراس ، به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

دفتر کپیه :

دفتری است که ، تجار در راستای ثبت کلیه مراسلات و مطالبات شرکت و یا موسسه خود ، آن را تهیه می نمایند که قبل از آنکه چیزی در آن نوشته شود توسط نماینده اداره ثبت امضاء خواهد شد. نام دیگر دفتر کپیه ، دفتر آندیکاتور می باشد.

همان طور که ملاحظه نمودید، برای ثبت یک شرکت لازم است تمامی تشریفات اداری آن طی گردد و سپس فرد اقدام به پلمپ دفاتر خود نماید.اجازه دهید مشاوران مجرب ما در موسسه حقوقی تکسفیر، با ارائه خدمات حرفه ای کارآمد و جامع، شما را در تمامی مراحل پلمپ دفاتر در استان تهران کمک و یاری شما عزیزان باشند.

84 24 40 32 – 026         |            174 1986 – 0912

هرگونه اقدام درخصوص پلمپ دفاتر در استان تهران و دیگر مناطق این استان ، اعم از ؛

  • پلمپ دفاتر در شمیرانات
  • پلمپ دفاتر در شهر ری
  • پلمپ دفاتر در جاحرود
  • پلمپ دفاتر در پردیس
  • پلمپ دفاتر در ....

با کارشناسان تکسفیر در ارتباط باشید : 84 24 40 32 – 026     |     174 1986 – 0912

پلمپ دفاتر در استان تهران ,پلمپ دفاتر ,پلمپ دفاتر در تهران ,پلمپ دفاتر تهران ,پلمپ دفاتر کل و روزنامه ,پلمپ دفاتر روزنامه و کل ,پلمپ دفاتر 97 ,پلمپ دفاتر قانونی ,پلمپ دفاتر قانونی سال 97 ,پلمپ دفاتر تجاری , پلمپ دفاتر مالی ,پلمپ دفاتر مالیاتی

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.