خرید و فروش رتبه شرکت

خرید و فروش رتبه شرکت ، خرید و فروش رتبه ، خرید و فروش رتبه بندی شرکتها ، خرید و فروش شرکتهای ثبت شده ، خرید شرکتهای ثبت شده ، فروش رتبه شرکت ، فروش شرکتهای گرید دار ، (فروش شرکتهای گریددار ) ، اخذ رتبه بندی شرکتها ، ثبت شرکت و تمامی مسائل ثبتی و حقوقی خود را با مشاوره ای رایگان با موسسه حقوقی تکسفیر انجام دهید : 84 24 40 32 - 026      ||||       174 1986 - 0912

برای اخذ رتبه بندی شرکتها ، ابتدا بایست فعالیت شرکت خود را به ثبت برسانید، ثبت شرکت انجام دهید.

ثبت شرکت در کرج و دیگر استانها نیاز به ارائه مدارک و طی کردن مراحلی یکسان است که امور اداری پیچیده ای دارد که شما با سپردن این مراحل به موسسه حقوقی تکسفیر می توانید ثبت شرکت و اخذ رتبه بندی شرکت خود را اخذ نمایید و انجام دهید.

پس از ثبت شرکت ، بایست اقدام به اخذ پلمپ دفاتر و کد اقتصادی نمایید و پس از ان می توانید براساس معیارهایی از جمله کیفیت و عملکرد اعضاء و پیمانکاران شرکت ها ، میزان توانایی آنها و بسیاری موارد دیگر انجام میگردد.

اما افراد بسیاری هستند که میخواهند سرعت بیشتری به کار خود دهند، بنابراین اقدام به خرید شرکت رتبه دار می نمایند.خرید و فروش رتبه شرکت از جمله فعالیت های این موسسه است که شرکتهای مطمئن و مناسب را به شما معرفی میکند.

قیمتهای مختلفی برای خرید و یا فروش رتبه شرکتها اعم از شرکتهای پیمانکاری و مشاوره ای وجود دارد.این تفاوت قیمت به بدلیل رتبه ایست که ان شرکت پیمانکاری و یا مشاوره ای دارد.

همانطور که می دانید رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری در 5 گرید قرار دارد که یک بالاترین و 5 کمترین و پایین گرید می باشد و شرکتهای مشاوره ای نیز در سه گرید که یک بالاترین گرید و 3 پایین ترین گرید را دارد.

فواید خرید و فروش رتبه شرکت های ثبت شده ؟ کاربرد اخذ رتبه شرکت ؟ فواید اخذ رتبه بندی شرکتها ؟

1.       جهت شرکت مناقصه دولتی در ابتدا بایست گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ، توسط شرکتهای پیمانکاری دریافت گردد.

2.       سرمایه گذار با آگاهی و توانایی تمام از رتبه بندی شرکتها و یا موسسات و اطلاع از توان فنی و مالی آن ها می تواند در انتخاب شرکت مناسب برای انجام پروژه خود اقدام اخذ نماید.

3.       رتبه بندی شرکتها در صنعت و حرفه های مختلف می تواند از وضعیت شرکت های مختلف نسبت به هم و نقاط ضعت و قوت نمای بهتر و جامع تریداشته باشد.

4.       شرکت ها جهت عقدقرارداد و موافقت نامه با موسسات ، شرکت ها ، سازمانهای دولتی به ثبت رتبه بندی بایست اقدام نمایند.امکان قراداد برای شرکت های ثبت نشده با مراکز دولتی وجود ندارد.

از همراهیتان سپاسگزاریم.

ثبت شرکت "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر ، میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ، ثبت اختراع ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت رتبه بندی شرکت ها ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی ، رتبه بندی مشاوران شرکتها ، رتبه بندی پیمانکاران و ...

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026      ||||       174 1986 - 0912

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.