خرید و فروش رتبه

خرید و فروش رتبه ، خرید و فروش رتبه شرکتها ، خرید و فروش رتبه بندی شرکتها ، خرید و فروش رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری ، خرید و فروش رتبه بندی شرکتهای مشاور ، خرید شرکت ثبت شده ، فروش شرکت ثبت شده ، خرید و فروش شرکتهای ثبت شده ی خود را به ما بسپارید.

اطلاع از قیمت و نرخ های شرکتهای مختلف با شماره گیری و مشاوره رایگان از مشاوران و کارشناسان خبره و متخصص ما در این زمینه : 84 24 40 32 - 026      ||||       174 1986 - 0912

برای اخذ رتبه بندی شرکتها ، اعم از اخذ رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری و اخذ رتبه بندی شرکتهای مشاوره ای ، ابتدا بایست شرکت خود را به ثبت برسانید.

ثبت شرکت و سپس اخذ پلمپ دفاتر و کد اقتصادی مراحلی است که بایست انجام گردد و سپس بسمته رتبه بندی آنها قدم نهاد.

طی کردن این مراحل و روند را با خرید رتبه شرکت های ثبت شده آسان سازید.

خرید رتبه شرکتهای ثبت شده ، امکان و کاربردهای متفاوتی از جمله اخذ وام های کلان را برای شما مهیا می سازد.

ثبت شرکت و یا تمامی دیگر استانها از جمله فعالیت های تخصصی ماست.(موسسه حقوقی تکسفیر). اخذ رتبه بندی شرکتها ، براساس میزان توانایی ، کیفیت ، کمیت ، صلاحیت عملکرد اعضا و پیمانکاران ، جهت ارائه خدمات بهتر و دفاع از عملکرد صحیح آنها ، انجام میگیرد.

خرید رتبه شرکت های پیمانکاری و مشاوره ای ، قیمت های مختلفی دارد.قیمت های مختلف به دلیل میزان رتبه ی اخذ شده ی آنها است.

رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری از یک تا پنج است که یک بالاترین و پنج پایین ترین رتبه را دارد و البته رتبه بندی شرکتهای مشاوره ای نیز در 3 رتبه قرار دارد که یک بالاترین آن و 3 کمترین و پایین ترین رتبه است.باتوجه به این رتبه بندی های اخذ شده توسط شرکتها ، قیمت های مختلفی نیز برای آنها وجود دارد.

از همراهیتان سپاسگزاریم.

ثبت شرکت "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و دیگر استانها و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر ، میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ، ثبت اختراع ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت رتبه بندی شرکت ها ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی ، رتبه بندی مشاوران شرکتها ، رتبه بندی پیمانکاران ، خرید و فروش رتبه و ...

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026      ||||       174 1986 - 0912

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.