اخذ رتبه پیمانکاری در رشته نفت و گاز

درمورد رتبه بندی شرکتها در بخش مقالات سایت ، مطالبی جامع ارائه گردید.دراین مقاله به بررسی و توضیح ، چگونگی ثبت و اخذ رتبه پیمانکاری در رشته نفت و گاز خواهیم پرداخت.اخذ رتبه پیمانکاری در هر رشته ای که باشد ، از یک تا پنج رتبه بندی شده است ، که یک بهترین ، بالاترین و بیشترین اهمیت در این رتبه بندی را دارد و پنج پایین ترین و کمترین رتبه را خواهد داشت.

جهت مشاوره ثبت انواع رتبه بندی شرکتها و اخذ رتبه پیمانکاری در رشته نفت و گاز  با موسسه حقوقی تکسفیر تماس حاصل فرمایید

84 24 40 32 – 026    -|-    1986 174 – 0912

 

 

اخذ رتبه پیمانکاری در رشته نفت و گاز ، مناسب و لازم برای چه پیمانکارانی است ؟

برای پیمانکار و یا پیمانکارانی که در زمینه های مختلف تاسیسات چاهی ، فرآوری نفت و گاز ، خطوط لوله جریانی ،کارخانه های گاز ، گاز مایع ، تزریق گاز و آب ، پالایشگاه های نفت(چه داخل و چه خارج از کشور) و گاز ، تلمبه های خانه نفت ، ایستگاه های مهم تقویت فشار گاز ، سازه های مهم و لازم دریایی نفت و گاز و .... امثال آن مشغول به فعالیت هستند.

رشته های نفت و گاز ( رشته های جدید در این زمینه )

  • رشته خطوط انتقال ، مخازن ، تلمبه خانه و شبکه های مختلف نفت و گاز
  • رشته پالایشگاه های (تمامی آنها) نفت ، گاز و پتروشیمی
  • رشته تولید نفت و گاز

پبمانکاران مشغول فعالیت در این زمینه ، با سنجیدن و بررسی امکانات ، سوابق ، توان مالی و باتوجه به شرایط و ضوابط که در آیین‌نامه های رسمی طبقه‌بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران ذکر گردیده است ، با ارائه مدارک مختلف هویتی مورد نیاز می‌تواند نسبت به اخذ رتبه پیمانکاری در رشته نفت و گاز اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط لازم جهت اخذ رتبه پیمانکاری در رشته نفت و گاز :

حداقل شرایط و ضوابط لازم جهت جهت بررسی و تایید و اخذ تشخیص صلاحیت پیمانکاران و اخذ رتبه پیمانکاری در رشته نفت و گاز براساس معیارها و شاخص هایی است ؛

  • ارزشیابی ( دقیق و همه جانبه )
  • تخصص و تجربه ( کافی و حتی بیشتر لازم است)
  • توان مالی (با تایید و تثبیت بانکی)

شرایط عمومی پیمانکاران جهت  :

  • عدم وجود ممنوعیت های مذکور در اصول۴۹ و ۱۴۱ قانون اساسی کشور
  • عدم وجود ممنوعیت مقرر شده در قانون و قوانین ممانعت از مداخله وزیران ، نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات (داد و ستد های) دولتی و کشوری طبق مصوب ۲۲ دی ۱۳۳۷
  • عدم وجود محرومیت یا محکومیت که در کارهای پیمانکاری تاثیر گذار باشد.
  • وجود امتیاز و صلاحیت های ممکن و لازم باتوجه به آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاری ( در رشته ی ذکر شده ، نفت و گاز)
  • عدم وجود ممنوعیت از اعطای صلاحیت به شرح مندرج در بند ۲۴ و ضوابط ارزشیابی پیمانکاران رشته ی نفت و گاز

مدارک مورد نیاز جهت اخذ رتبه پیمانکاری در رشته نفت و گاز :

  1. ارائه مدارک هویتی شرکت به همراه کلیه روزنامه های رسمی کشور
  2. ارائه مدارک افراد و اعضاء هیئت مدیره یا پرسنل (افراد دارای امتیاز و امتیازآور) که شامل کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ، کارت پایان خدمت شخص ، مدرک تحصیلی ، سوابق بیمه تامین اجتماعی مرتبط با رشته درخواستی متقاضی میشود.
  3. ارائه آخرین اظهارنامه مالیاتی
  4. ارائه مبالغ قرارداد ها طی 15 سال اخیر که همراه با مفاصا حساب هر قرارداد باشد.

از همراهیتان سپاسگزاریم .

ثبت شرکت "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات  به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر،میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی تکسفیر

84 24 40 32 – 026    -|-    1986 174 – 0912

اخذ رتبه 5 پیمانکاری,اخذ رتبه پیمانکاری در رشته نفت و گاز, گرید شرکتهای پیمانکاری , اخذ گرید 5 پیمانکاری , رتبه پیمانکاری , گرید پیمانکاری شرکتها , رتبه پیمانکاری , اخذ رتبه شرکت , اخذ رتبه , رتبه بندی شرکتها , اخذ گرید شرکت , اخذ گرید , شرکت گرید دار , اخذ شرکت گرید دار , گرید بندی شرکت , اخذ گرید پیمانکاری , اخذ گرید پیمانکاری شرکتها , رتبه پیمانکاری شرکتها , اخذ رتبه مشاور , اخذ رتبه پیمانکاری , گرید شرکت , رتبه شرکت

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.