جستجوی اختراع

ثبت اختراع , اختراع , مدارک ثبت اختراع , مراحل ثبت اختراع ,جستجوی اختراع

اگر در جستجوی اختراع هستید ، باید فردی خلاق و صاحب نظر باشید!!!!

اگر در جستجوی اختراع هستید و قشر مذکر جامعه را تشکیل میدهید باید بگویم که از سربازی نیز میتوانید معاف شوید.در جستجوی اختراع باشید و با ثبت اختراع معافیت از سربازی خود را بگیرید!!!!

در جستجوی اختراع و ثبت اختراع خود را با کارشناسان تکسفیر و وکلای درجه یک دادگستری انجام دهید :    84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

قبل از ثبت اختراع خود ، جستجوی اختراع خود را در موتورهای جستجوی گوگل انجام دهید تا ببینید اختراع شما قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده یا نه!!!

جستجوی اختراع و ثبت اختراع در خارج از کشور :

اولین اقدام جهت ثبت اختراع در تمامی کشورها ، تنظیم تقاضانامه (application)  ثبت و تشکیل پرونده (filing ) در اداره ثبت اختراعات آن كشور است. این تقاضانامه داراي قسمتهايي نظير عنوان اختراع، سابقه و شرح فني آن است.

پس از بررسی های کارشناسانه پرونده توسط کشور مقصد در راستای ثبت اختراع ، مفاد تقاضانامه در سطح عموم(publication) در صورت احراز شرايط، حق ثبت  را اعطا مي نمايد تا در سرتاسر همان كشور معتبر و قابل دفاع باشد.

انتشار ثبت اختراع بصورت عمومی ، به این معنا نیست که حق ثبت اختراع به فرد تعلق میگیرد.باید بصورتی مشخص و واضح، ذکر شود، که پس بررسي و احراز شرايط لازم از سوي دولت مربوط به ثبت رسيده و اعطا مي گردد.البته هر يك از كشورهاي انتخاب شده پس از بررسي پرونده مختار است آن اختراع را به ثبت رسانده و در سرزمين خود از آن حمايت كند و يا كلاٌ آن را رد كند .

موضوعاتی که اختراع محسوب میشوند!! اختراع در موضوعات مختف!! ثبت اختراع در موضوعات مجاز !!! موارد مجاز جهت ثبت اختراع!!

  • روش ها ، طرح ها و قواعد انجام کار تجاری و سایر فهعالیت های اجتماعی و ذهنی اختراع محسوب نمی شود.
  • کشفیات دارویی ، نظریه های مرتبط با علوم ، روشهای ریاضی و همچنین آثار هنری نیز اختراع به حساب نمی آید.
  • روشهای معالجه و تشخیص فیزیک و آناتومی بدن انسان و حیوانات در ثبت اختراع جای نمیگیرد.
  • منبع های ژنتیک و اجزاء متشکل آن در ژنتیک و همچنین فرآیند های بیولوژیک در جهت تولید آن ها نیز ، مورد ثبت واقع نمی گردد.
  • هرآنچه که در حرفه و فن و صنایع قبلی در سراسر جهان که از طریق انتشار کتبی ، شفاهی و مورد استفاده علم قرار گرفته باشد و یا حق تقدم فرد یا افرادی دیگر توسط اظهارنامه ثبت اختراع در روند تایید و ثبت یاشد، هر نقطه ای از جهان ، که افشاء شده باشد نیز ، مورد ثبت قرار نمیگیرد.
  • و آخرین مورد ، اختراعی که برخلاف شرایط و موازین شرعی ، نظام عمومی و کشور باشد ، نیز ، اختراع محسوب نمی گردد.

در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص جستجوی اختراع در تمامی استانها اعم از :

•       جستجوی اختراع در تهران

•       جستجوی اختراع در کرج

•       جستجوی اختراع در قزوین

•       جستجوی اختراع در تمامی استانها و شهرستانها

کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

از همراهیتان سپاسگزاریم.

ثبت شرکت "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت در کرج تکسفیر و تمامی استانها و شهرستان ، میزبان شما بزرگواران هستیم."

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ،ثبت اختراع و جستجوی اختراع ، ثبت طرح و ایده ، رتبه بندی شرکت ها ، ثبت لوگو ،ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی، ثبت علائم تجاری ، مراحل پلمب دفاتر و ...

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

ثبت اختراع , اختراع , مدارک ثبت اختراع , مراحل ثبت اختراع  , ثبت اختراع و معافیت سربازی ,جستجوی اختراع , راهنمای ثبت اختراع , هزینه ثبت اختراع , ثبت اختراع بین المللی , اظهارنامه ثبت اختراع

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.