ثبت اختراع در دماوند

دماوند از شهرستان های زیبایی در تهران می باشد که با توجه به آب و هوایی که دارد به خصوص کوه آن از زیبایی های بی نظیری برخوردار می باشد.

شهر دماوند یکی از قدیمی ترین شهر های اسطوره ای در شرق شهر تهران واقع می باشد و آثار تاریخی دیدنی را از آن خود دارا می باشد. مانند استخر فارس و بلخ به کیومرث اولین پادشاه در کشورمان بود

در این شهر چند دانشگاه موجود می باشد که عبارتند از:

دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دماوند

دانشگاه ارشاد

دانشگاه پیام نور در واحد دماوند

دانشگاه علمی و کاربردی

در این دانشگا ها لیست رشته ای فنی و مهندسی از قبیل معماری، مهندسی کامپیوتر و خیلی از رشته هایی که دانشجویان فارق التحصیل می شوند و در این دوره و حتی پس از اتمام دوره ی تحصیلاتی خود تصمیم به یک کار آفرینی دارند و قصد دارند پیشرفت نمایند تصمیم به ثبت اختراع در دماوند می نمایند.

با ثبت اختراع در دماوند می توانید از مزایای آن بهره مند گردید.جهت ثبت اختراع در دماوند ، با کارشناسان تکسفیر در تماس باشید :

84 24 40 32 – 026 | 174 1986 - 0912

هر اختراعی قابل ثبت نیست !!

اختراع ، باید حاوی بدعت و نوآوری نو و تازه ای باشد که در صنعت نیز مورد استفاده قرار گیرد همچنین به لحاظ صنعتی ، مفید و کاربردی محسوب گردد .

اختراع در حرفه ، فن و صنعت قبلی وجود نداشته و مهارتی عادی شمرده نمیشود.منظور از صنعت معنای وسیع و جامع آن است که تمامی رشته ها اعم از صنایع دستی ، کشاورزی ، ماهیگیری و خدماتی و ... نیز شامل میشود.

مراحل پس از تکمیل اظهارنامه و ارائه مدارک ثبت اختراع در دماوند

پس از تایید ثبت اختراع در دماوند ، دراین راستا ، یک نوبت آگهی در روزنامه رسمی کشور منتشر خواهد شد،که پس از آن گواهینامه ثبت اختراع توسط آن اداره تکمیل خواهد شد. ضمن بایگانی رونوشت گواهینامه ثبت اختراع ، پس از دریافت هزینه مقرر، اصل آن به متقاضی ارائه میگردد.

طبق ماده 19 قانون ثبت اختراعات چنانچه مالک اختراع بخواهد از اختراع ثبت شده استفاده کند ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع را به دستگاههای ذیربط منعکس مینماید، دستگاه مذکور درخصوص امکان بهرهبرداری از اختراع اظهارنظر مینماید و نتیجه را جهت صدور نتیجه بهرهبرداری کتباً به سازمان ثبت اسناد و املاک اعلام مینماید

موسسه حقوقی تکسفیر با تجارب فراوان در زمینه ثبت اختراع در دماوند توسط کارشناسان و کادری مجرب و متخصص در عرض کمترین زمان ممکن مناسب ترین قیمت و برترین کیفیت را به طور تمام وقت در اختیار شما قرار می دهند و همیشه آماده ارائه خدمات ثبت شرکت ، ثبت اختراع در دماوند و تمامی دیگر استانها می باشد ، با راهنمایی درست و طبق فعالیتی که می خواهید رتبه بندی نمایید :

84 24 40 32 – 026  | 174 1986 –0912

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.