اخذ گواهی ارزش افزوده

شماره اقتصادی که یک شماره ی 12رقمی است را اصطلاحا با نام کد اقتصادی شناخته شده است و معروف به کد اقتصادی است برای اشخاص حقیقی و حقوقی پس از طی مراحلی که طبق قانون مقرر شده است توسط اداره‌ی دارایی در مرکز شهرستان‌ها و استان‌ها صادر می‌شود.

به بیانی دیگر هر شرکتی نیازمند یک کد اقتصادی است. این کد عملیات یک شرکترا اعم از خدمات شرکت و خرید و فروش شرکت را که در قراردادها و فاکتورها ذکر می‌شود مشخص می‌کند. اخذ این کد برای شرکت‌ها اجباری است.

مراحل اخذ کد اقتصادی

موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت شرکت در کرج ، ثبت برند ، ثبت برند در کرج ، کد اقتصادی ، اخذ کد اقتصادی همراه شماست و شما میتوانید از مزایای بیشمار ثبت برند بهره مند شوید و به اهدافتان نزیک شوید با انجام مراحل ثبت شرکت شما در بازار رقابت قرار میگیرید و میتوانید با کیفیت محصول تولیدی خود در این بازار رقابت سربلند باشید و روز به روز کیفیت محصول خود را بالا ببرید.

اخذ گواهی ارزش افزوده

هنگامی که شما می خواهید برای شرکتتان اخذ گواهی ارزش افزوده داشته باشید باید حتما شرکت شما یک کد اقتصادی 16 رقمی داشته باشد ، شما این کد اقتصادی را باید از طریق سامانه اینترنتی سازمان امور دارایی و کد اقتصادی دریافت کنید نکته قابل توجه اینجاست که برای اخذ کد اقتصادی 16 رقمی نیاز به کد اقتصادی 12 رقمی شرکت دارید

هنگامی که شما دارای کد اقتصادی 12 و 16 رقمی هستید می توانید برای اخذ گواهی ارزش افزوده اقدام کنید ،شما باید ثبت نام اینترنتی انجام دهید که خود شامل دو مرحله می باشد و تحویل مدارک مورد نیاز به سازمان ارزش افزوده می باشد.

ثبت نام اینترنتی ارزش افزوده شرکت شامل 2 مرحله کلی است

  1. پیش ثبت نام : شما اگر اطلاعاتتان را کامل وصحیح وارد کنید ،گذر واژه و نام کاربری شما به آدرس شرکت ارسال می شود شما با داشتن این گذرواژه و نام کاربری می توانید مرحله دوم ثبت نام را پیش ببرید.
  2. مرحله بعدی که خود شامل 13 مرحله است نیاز به تکمیل دارد که پس از تکمیل و تایید نهایی این مراحل می توان نسبت به تحویل فیزیکی مدارک مورد نیاز به سازمان ارزش افزوده اقدام نمود.

علاوه بر مدارکی که برای کد اقتصادی نیاز است مدارک مورد نیاز برای اخذ گواهی ارزش افزوده ، ارائه قراردای بین شرکت و شرکتی که باید 9 درصد ارزش افزوده از آن اخذ گردد می باشد،پس از ارائه این قرارداد و واریز 9 درصد ارزش افزوده ی مربوط به آن و ارائه فیش بانکی ،گواهی ارزش افزوده ی شرکت صادر می شود.

اخذ کد اقتصادی شرکت

اخذ کد اقتصادی شرکت در موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر به صورت حرفه ای در مدت زمان اندک و هزینه ی مناسب انجام پذیر است.برای دریافت اطلاعات در زمینه ی اخذ کد اقتصادی و مراحل آن با شماره تماس های موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ثبتی ما ارتباط برقرار کنید.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مالیاتی حقوقی

  • کپی از کلیه مدارک شرکت
  • کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران شرکت
  • گواهی امضا دارندگان حق امضا مجاز شرکت
  • فیش تلفن آدرس دفتر مرکزی شرکت که کدپستی آن با مدارک ثبت شرکت یکی باشد.
  • اجاره نامه بنگاهی کدرهگیری دار و هولوگرام دار باشد.
  • مهر شرکت
  • امضا فرمهای تشکیل پرونده
  • وکالتنامه محضری در زمینه انجام کلیه امور مالیاتی از قبیل تشکیل پرونده و دریافت کد اقتصادی

دریافت کد اقتصادی از طریق شناسه ملی

شناسه ملی شرکت از ۱۱رقم تشکیل میشود. شناسه ملی برای اشخاص حقوقی همانند کد ملی برای اشخاص حقیقی می باشد.

شناسه ملی هرشرکت به خود آن شرکت اختصاص دارد و از زمان ثبت شرکت تا انحلال شرکت و حتی بعد از آن نیز تغییر نخواهد نمود، با استفاده از شناسه ملی می توان اطلاعات کلی از شرکت ثبت شده به دست آورد.

داشتن شناسه ملی یک شرکت باعث میشود یک سری اطلاعات کلی از شرکت به دست بیاید و ملاک اعتبار شرکتها وجود اطلاعات شرکت در سامانه شناسه ملی است.

موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های اخذ کد اقتصادی، اخذ کد اقتصادی در کرج، اخذ کد اقتصادی 16 رقمی، مراحل اخذ کد اقتصادی، مدارک اخذ کد اقتصادی ،مدارک لازم جهت اخذ کد اقتصادی شرکت،مدارک لازم جهت اخذ کد اقتصادی،ثبت برند ،اخذ کد اقتصادی اشخاص حقوقی،دریافت کد اقتصادی جدید برای اشخاص حقوقیثبت برند در کرجو ثبت شرکت در کرج اماده ی خدمت گذاری به شما است

برای اخذ گوهی ارزش افزوده ی خود با موسسه ی حقوقی تکسفیر تماس بگیرید و همچنین میتوانید برای ثبت برند در کرج با موسسه ی حقوقی تکسفیر تماس بگیرید برای اخذ کد اقتصادی شرکتها و اخذ گواهی ارزش افزوده به موسسه ی ما مراجعه کنید.

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.