اخذ کد اقتصادی در پاکدشت

برای انجام کلیه ی امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت ،ثبت برند و اخذ کد اقتصادی در پاکدشت به موسسه ی ما مراجعه کنید.

شهرستان پاکدشت شهری در جنوب شرقی استان تهران واقع می باشد.

با توجه به این که شهرستان پاکدشت از نظر جمعیتی دارای بیش از 350 هزار نفر می باشند ساکنین شهرستان پاکدشت می توانند با تشکیل کسب و کار و ایجاد کارآفرینی و اخذ کد اقتصادی در شهر پاکدشت در تمامی زمینه های مختلف که یکی از موارد اصلی بسیاری از شرکت ها و اشخاص می باشد پیشرفت نمایند.

هنگامی که شما در شهرستان پاکدشت تصمیم به آغاز کسب و کار و کار آفرینی می نمایید و یا قصد تولید کالا یا محصولی را دارید بهتر است که در ابتدا یک نام یا یک عنوان تجاری برای کالا یا محصول خود برگزینید تا محصول شما در بین مردم شناخته شود و اینکه مصرف کننده محصول، کالای تولیدی شما را از بین شرکت های دیگر بتواند بشناسد.

و بتوانید در صورت موفقیت در تولید کالای خود از مزیت های بسیاری نیز جهت اخذ کد اقتصادی بهره مند شوید برای این کار می توانید به موسسه حقوقی تکسفیر ما مراجعه کنید تا یک اخذ کد اقتصادی در پاکدشت، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت بهترینی جهت پیشرفت کاری خود تجربه نمایید.

صنایع و معادن شهرستان پاکدشت

برای انجامم کلیه ی امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت ،ثبت برند و اخذ کد اقتصادی در پاکدشت به موسسه ی ما مراجعه کنید

وجود کارگاه های صنعتی و کارخانه های پارچین و دیگر تولیدی و کوره های آجرپزی در منطقه پاکدشت، موجب اشتغال زایی و کسب درآمد هزاران نفر از اهالی مردم شهرستان پاکدشت شده است .

به غیر از کارخانه های پارچین که به سازمان صنایع دفاع تعلق دارد ، فهرست بقیه شرکت های موجود و کارگاه های تولیدی به شرح زیر نام برده شده اند :

رنگ سازی ایفل

ملامین ایرامین

کارخانه سیم سازی ، کارخانه های کفش ، لاستیک سازی ، آلومینیوم سازی و ریخته گری و کارخانه تولید ماکارونی و کارگاههای صنعتی اکساید و

کارخانه نیوارد (درب و پنجره سازی)

در مسیر رودخانه جاجرود معدن شن و ماسه متعددی را دارا می باشد که به طور مکانیکی و فیزیکی مورد استخراج و بهره برداری قرار می گیرد.

یک معدن سنگ گچ واقع در شمال روستای توچال و معدن سنگ آهک در جنوب روستای ذکر شده وجود دارد که مورد بهره برداری و استخراج توسط شرکت کل معادن ایران می باشند.

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در پاکدشت

برای انجام کلیه ی امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت ، ثبت برند و اخذ کد اقتصادی در پاکدشت به موسسه ی ما مراجعه کنید و پس از تهیه مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در پاکدشت مراحل لازم برای دریافت این کد را از صفر تا صد به ما بسپارید

چگونگی اخذ کد اقتصادی در پاکدشت

برای دریافت اطلات در خصوص اخذ کد اقتصادی و دریافت مشاوره های دقیق که بصورت رایگان هستنذ به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه کنید و در این زمینه موفقیت را برای شرکت خود به ارمغان بیاورید کارشناسان ثبتی ما با سالها فعالیت در حوزه های گوناگون ثبت شرکت ثبت برند در انواع طبقات و اخذ کد اقتصادی میتوانند شما را به موفقیت برسانند.

کد اقتصادی در پاکدشت

برای انجامم کلیه ی امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت ،ثبت برند و اخذ کد اقتصادی در پاکدشت به موسسه ی ما مراجعه کنید.

اخذ کد اقتصادی شما را در بین رقبا و مشتریان از ارزش و اعتبار بیشتری برخوردار میکند و شما را موفق تر از پیش میکند و میتوانید با اخذ کد اقتصادی برای شرکت خود در مناقصات و مزایدات به موفقیت برسید.

اشخاصی ملزم به اخذ کداقتصادی در پاکدشت

کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی که مغول به فعالیت اقتصادی هستند و شرکت دارند باید ضرف مدت 2 ماه پس از به ثبت رسانیدن شرکت خود اقدام به اخذ کد اقتصادی نیز کنند

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.