اخذ کد اقتصادی در قدس

با توجه به اینکه شهر قدس از نظر اشتغال و در آمدزایی در غرب استان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی واقع می باشد یک فضای ایجاد کارگری مناسبی را محیا نموده‌ است و بیشتر مردم ساکن این شهرستان بعنوان کارگر در این مراکز بزرگ صنعتی مشغول به کارمی باشند پس از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از در آمد شغل را به خود اختصاص می‌دهند.

امور ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در قدس را به ما بسپارید.

اگر بخواهیم از نظر تعداد جمعیتی این شهر را توصیف کنیم از دیدگاه وسعت و جمعیت یکی از شهرهای پرجمعیت در کشور محسوب می شود.

که با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات بسیار در کنار جاده قدیم و کنار راه آهن موجب آغاز رشد سریع جمعیت تهران در چند سال اخیر شده است.

امور ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در قدس را به ما بسپارید.

شهر قدس دارای مراکز آموزشی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور واحد شهر قدس و همچنین مکان های دیدنی بسیاری مانند بوستان های متنوعی را این شهر به خود اختصاص داده است.

از آنجایی که این شهر از نظر جمعیت رشد روز افزونی داشته است ساکنین شهرستان قدس می توانند با افزایش کسب و کار و ایجاد کارآفرینی و اخذ کد اقتصادی در شهر قدس در تمامی حوزه های مختلف یکی از موارد اصلی بسیاری از شرکت ها و اشخاص می باشد. هنگامی که شما در شهرستان قدس قصد و تصمیم به شروع کسب و کار و کار آفرینی می کنید و یا قصد تولید کالا یا محصولی را دارید بهتر است.

که در ابتدا یک نام یا یک اسم تجاری برای کالا یا محصول خود انتخاب نمایید تا محصول شما در بین مردم شناخته شود و اینکه مصرف کننده محصول، کالای تولیدی شما را از بین شرکت های دیگر بتواند تشخیص دهد.

و بتوانید در صورت موفقیت در تولید کالای خود از مزیت های بسیاری نیز جهت اخذ کد اقتصادی بهره مند شوید برای این کار می توانید به موسسه حقوقی تکسفیر ما مراجعه نمایید تا یک اخذ کد اقتصادی در قدس، ثبت تغییرات شرکت و تغییرات شرکت موفقی جهت پیشرفت کاری خود تجربه نمایید.

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در قدس

امور ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در قدس را به ما بسپارید

   *دفاتر تجاری را تکمیل و تنظیم نمایید

   *فرمها را دریافت و تکمیل کنید

   *کپی اساسنامه شرکت

 تهیه ی   *کپی از اظهارنامه شرکت

 در دست داشتن یک مورد  *کپی از آگهی روزنامه رسمی و تغییرات صورت گرفته شده در آن

   *کپی سند و اجاره نامه ی مالکیت محل شرکت

 تنظیم یک نمونه   *نامه برای شروع فعالیت و یا عدم فعالیت شرکت

   *پرداخت هزینه های مربوطه در اداره دارائی مانند مالیات حق تمبر

 یک نمونه   *کپی از  شناسنامه و کارت ملی تکلیه ی اعضای هیئت مدیره شرکت تهیه نمایید

یک نمونه کپی از   * آگهی تاسیس شرکت داشته باشد

 

چگونگی اخذ کد اقتصادی در قدس

فعالیت اقتصادی ای که در قدس و یا در هر جامعه ای صورت میگیرد نیازمند اخذ کد اقتصادی در آن شهر است این کد برای نظارت بر اعمال آنها و حمایت کردن از فعالان اقتصادی است که باید ابتدا آنها را شناخت تا بتوان حمایت ها و فعالیت های دیگر را به طور عادلانه انجام دهند این امر در قدس زمانی انجام میشود که اخذ کد اقتصادی در قدس برای این افراد انجام شده باشد.

هنگامی که می خواهید فعالیت و کسب و کار خود را گسترش دهید و فعالیت اقتصادی خود را توسعه و گسترش دهید باید برای اخذ کد اقتصادی در قدس نیز اقدام کنید تا در بین مشتریان خود قابل اعتماد تر باشید وجود این کد روی فاکتور های خرید و فروش شما پرداخت مالیات را آسان تر و دقیق تر میکند.

کد اقتصادی در قدس

امور ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در قدس را به ما بسپارید.

اخذ کد اقتصادی در قدس را به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر بسپارید و در مدت زمان کمتر و با هزینه ای مناسب امور تجاری خود را در امنیت و به صورت دقیق و حرفه ای به انجام برسانید

در دست داشتن اخذ کد اقتصادی برای شما مزایای بیشماری دارد و سازمان امور مالیاتی کشور را قادر میسازد تا دفاتر قانونی ، فاکتورها و صورتحساب ها را صادر کند و به راحتی آنها را بررسی کند.

اشخاصی ملزم به اخذ کداقتصادی در قدس

کلیه اشخاص حقوقی که در حوزه های تولید ، مونتاژ و واردات و صادرات و توزیع کالا ها و خدمات مشغول اند و یا اشخاصی که شرکت ثبت شده دارند ملزم به اخذ کد اقتصادی هستند

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.